Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست بارتولن و کلیتوریس
سلام من سه روزه به شدت خارش كليتوريس دارم و روي لبه ي بالاي واژنم برآمدگي ايجاد شده مثل يه غده كه خيلي دردناكه،كل لبه ي واژنم ورم كرده جوري ك نميتونم بشينم خيلي ميترسم دليلش چي ميتونه باشه؟
- بارداری
سلام خانم دكتر من هفته ١٤بارداري تموم شده امروز ميخواستم بدونم رنگ مو و ترميم كاشت ناخن ممنوع در بارداري ؟
- بارداری
من ۲ بار رابطه حفاظت نشده داشتم یعنی منی مرد داخل رحممم ریخت فردای عصر قرص اورژانسی خوردم یعدش لک داشتم فقط الان خستم حالت تهوع دارم .احتمال بارداری هس ؟
- عمل
سلام و عرض ادب خانوم دکتر من یه زایمان زودرس داشتم بدون سرکلاژ و میخوام شما برام سرکلاژ شکمی انجام بدید چون بعد زایمانم واقعا داغون شدم و میخوام راه مطمئن تر انتخاب کنم از نظر شما مورد قبوله؟
- پریود نشدن بعد از قطع قرص سیبل
سلام وقت بخیر من قرص سیبل مصرف کردم الان هفت روزه ک تموم شده اما پریود نشدم فقط روز دوم لکه بینی خیلی خیلی کمی داشتم برای یک ساعت و قطع شد آیا دوباره قرص شروع کنم یا خیر
- واژن
سلام وقت بخیر بنده ۴۳ ساله هستم و سه تا بچه دارم وهرسه رو سزارین اوردم آخرین سزارینم ۹سال پیش بود چندماهی هست که تقریبا نزدیک به ناحیه ی پرینه منتهی از داخل واژنم یه تقریبا مثل ی گوشتیه میاد بیرون و برمیگرده هنگام اجابت هنگام نشستن به توالت خانم دکتر چیکار کنم دلیلش چی میتونه باشه سپاس مخلصانه
- خارش کلیتوریس
سلام من چند روزه خارش کلیتوریس دارم خودم تحت درمان برای زخم دهانه رحم هستم ولی 2 روزه ناحیه کلیتوریس دچار خارش شده خودمم خیلی بهداشتمو رعایت میکنم باید چیکار کنم ممنون اگه پاسخ بدید.
- پریودی
من دوماهه هردوازده روز پریود میشم اونم شدید چرا
- ضعیت بودن DNA اسپرم و پتانسیل باروری
با سلام و احترام ببخشید ازمایش SDFA انجام داده ام و نتیجه اش بصورت ذیل می باشد Sperm DNA Fragmentation Assay : 70% (Fair to poor fertility potential است نتیجه درصد پتانسیل باروری 70 درصد ضعیف می باشد. شرایط خودم :واریکوسل دوبیضه دارم-تیپ کاری پشت میزی و ساعت کار بالا-استرسی-نقرس دارم ایا درمان موارد فوق تاثیری در DNA دارد یا خیر ؟ و بنظرتون باید چیکارکنم .دارویی در این زمینه وجود دارد
- IVF
سلام و درود بر خانم دکتر وقت بخیر برای انجام IVF چه مواردی باید رعایت شود ؟ آیا تغذیه خاص ی باید رعایت بشود ؟ IVF در مطب انجام میشه ؟
- فیبروم ومیوم رحم
سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر شرف الدین... خانم دکتر من روز دوم پریود یه چیز حالت دنبه مانند یا پرده شکل که داخلش خون بود و خالی شده بود ازم دفع شد.خودم هم فیبروم دارم.حالا نمی دونم چی بوده؟ممکنه که دیواره ی رحم ریزش کنه و فیبروم هم با اون دفع بشه؟ عکس اون کیست و هم دارم ولی راهی نبود که براتون بفرستم. لطفا راهنمایی کنید🙏🏻😓
- امپول پرژسترون
سلام من ۳ شنبه ای وی اف دارم بعد قرار شنبه آزمایش پروژسترون بدم اگ کم باشه آمپول بدن استرس دارم آیا آمپول پرژسترون باعث نمیشه من پریود شم چون جنین فریز دارم اگ باز بشن هیچ میشن عین خوره افتاده ب جونم
- سقط،جنین
سلام.من دوم آذر باهمسرم رابطه داشتم تو.پنجمین روز،پریودیم.که لک جزئی داشتم.اسپرم کاملا داخل واژنم ریخته شد.اگه احتمال بارذاری وجود داشته باشه،میتونم الان قرص اورژانسی مصرف کنم برای سقط،جنین؟؟؟اگه نه چه روشی میشه استفاده کرد؟؟
- لگن درد
سلام توروخدا جواب بدید من ۱۴ سالمه و ۷ ماه قبل سونوگرافی دادم و سالم بودم الان یه مدته که لگن درد دارم و یکم نفخ دارم چند روزه بطور خفیف فقط بعضی روزها قبلاً دکتر رفتم گفتن طبیعیه تو این سن الان نزدیک عیده دکتر نمیتونم برم میشه کمک کنید آیا خطرناکه؟
- خارش واژن
سلام من ۲۳ سالمه مجردم چن روزه واژنم دچار خارش شده بد ک پریود شدم خارشش کم شده ولی باز میخاره چیکار کنم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- حاملگی
سلام دکتر،16هفتمه گلودرد دارم چی بخورم تا خوب شم ؟
- سلام اگه قسمت داخلی بالای واژن پاره شه میتونه عصب ان ناحیه و بقیه ی بدن رو هم درگیر کنه
- درد بعد از پریود
سلام وقتتون بخیر من ۲۹سال دارم ۵بار آی وی اف کردم نتیجه نگرفتم یک سقط و کورتاژ هم داشت و مشکل از همسرم بوده بعد از قطع داروها پریود شدم در حد لکه بینی ۳روز الان دو روزه دل درد دارم میخواستم بدونم عوارض قرصهاست میخوام بدونم این همه پروژسترون و استرادیول چه بلایی ممکن سر آدم بیاره
- سلام وقت بخیر میشه لطفا جواب پاتولوژی مادرمو بخونید🙏
من دوبار عمل کردم برای بر داشتن پولیپ بار اول سال 95با روش کورتاژ بار دوم با هیستروسکوپی سال 97با علائم لکه بینی و الان بعد از 5سال دوباره علائم دارم. و این جواب پاتولوژی سال 97است ک میخواستم نظر شما رو هم بدونم
- بارداری
سلام خانم دکتر من بد از معاینه دهانه رحم توسط پزشک لکه بینی دارم چکار کنم


