Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست اندومتریوز
سلام خانم دکتر عزیز،از اینکه وقت گذاشتید و جواب سوالم رو دادید از شما بی نهایت ممنونم.من یکبار لاپراسکوپی انجام دادم پیش خانم دکتر محمد تبار ولی چون به من نگفتند هر چند وقت باید پیگیری کنی، من فکر کردم دیگه ایجاد نمیسه.خواستم بدونم بازم این کار رو انجام بدم یا به نظر شما برداشتن تخمدان بهتره.من در حال حاضر پیش دکتر رضایی فر میرفتم که با دانازول درمان شده بودم که جواب نداد،گفتن باید بری تهران کلینیک فوق تخصصی اندمتریوز ولی امکانش برایم نیست و خیلی از افراد شما رو معرفی کردند.خواستم پیش شما بیایم
- بارداری
سلام من تو ۱۳ هفته و دوروز سونوگرافی غربالگری اول که رفتم اندازه جنین را ۷۱.۲ mm و ان تی را ۲.۰۹ mm زده ( ۶۷ درصد پرسنتایل ) . جواب را بعد گرفتن جواب آزمایش به دکترم نشون میدم ولی تا آنموقع خیلی نگرانم . آیا نرماله ؟
- کیست وخونریزی ادامه دار
برای قطع خونریزی چه باید کرد؟؟؟
- تبریک
خانم دکتر من میدونم اگر ذکر یا میدونست که با شما در یک روز به دنیا اومده به خودش میبالید، این روز خجسته مبارکتون باشه
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام وقتتون بخیر دخترم پانزده سالشه که تنبلی داره و پریود یکسال بود که نمیشد به پزشک مراجعه کردیم که قرص مدروکسی پروژسترون داده که در حالی که مصرف میکنه خونریزی هم داره لطفاً راهنمایی کنید
- جنین
آیا ب دنیا آوردن بچه چهارم راحت تر است ؟
- کیست تخمدان اکوفری
سلام من کیست اکوفری به ابعاد ۶۸×۴۳ مم در ادنکس راست دارم خواستم ببینم خطرناکه؟
- تمایل جنسی
سلام مجدد خانم دکتر.من 25ساله ازتون قبلن سوال پرسیدم شمافرمودیدکه دلایلی میتونه باعث کاهش میلم باشه.من بارداری ناخواسته داشتم واین موضوع خیلی اذیت کردم ودوران بچه داری همسرم کمک حالم نبودزیادومن خسته ترمیشدم والان ک دخترم4سالشم شده وفقط زیادی لجبازهست وبیشترالان ازلحاظ اعصابی خسته ام وترس ازبارداری دوم دارم چون اصلادیگه بچه دوست ندارم بااینکه توی این4سال بعددنیااومدن بچه ب شوهرم اجازه نزدیکی بدون کاندوم ندادم ولی نمیدونم چرامیلم هرروزکمترمیشه
- سلام
من 23بهمن تاریخ پریودیم بود پریود نشدم دوقطره فقط آب خون دیدم تا سه روز داخل رحمم ترشح رنگی میدیدیم ولی روز سوم به لباسمم یک کوچولو لک دیدم لک قهوه ای رفتم سنو باردار بودم پنج هفته و دوروز ساک حاملگی دیده شد ولی جنین نه سنو مجدد باید انجام بدم و العان دارم قرص ویتامین دی و قرص دیدروژسترون و قرص فولیک اسید مصرف میکنم لکه بینیم قطع شده میخواستم ببینم نزدیکی اگه با احتیاط باشه اشکال داره
- تاخیر در پریودی بعد از مصرف قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من اسفند۳روز بعد از پریودم رابطه محافظت نشده داشتم روزبعد قرص اورژانسی ۷۵ مصرف کردم طبق دستور یک هفته بعد به مدت هفت روز خونریزی داشتم البته لخته خونی ازاون موقع پریود نشدم فقط ۲روز ۲۶و۲۷فروردین لکه بینی داشتم الان نگرانم که قرص تاثیری داشته یانه؟ بعدازگذشتن ۴۰روز هنوزم پریودنشدم امکان بارداری که وجود نداره؟؟ یکبارم ازبیبی چک استفاده کردم که منفی بود
- کپسول اوابوست بعد از واکس کرونا
سلام من تازه واکس سینوفارم زدم دوز اول کپسول اوابوست میخورم برای ذخیره پایین تخمدان ۴۰سالم الان مشکل نداره بخورم یا اینکه چند روز بگذره؟
- جای بخیه سزارین
بخیه سزارینم میسوزه شش ساله عمل کردم.دوسال تحت نظر دکتر بودم خوب نشد.طب سنتی رفتم هیچ دردی نداشتم.دیگه جایی نرفتم الان باز جای بخیه میسوزه شدید.
- میوم رحم
اگه زن 50ساله میوم 12مسلیمتری ساب موکس داشته باشه داخل رحمش.. درمانش چیه..؟
- درد در ناحیه بخیه سزارین
سلام و عرض ادب ،بنده چند وقته درد در ناحیه بخیه سزارین سمت چپ دارم . دو فرزند دارم آخرین سزارین سال ۹۵ بود . سونو رفتم اعلام شده راپچر عضله سطحی خفیف و شدید اعلام نشده . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید قدم بعدی چیه
- سیکل ماهانه
سلام من یک ماهه پریودم عقب افتاده یک هفته س به طور غیرطبیعی چاق شدم امپول پروژسترون زدم...دلیل این چاقی چی هست؟وایا ممکنه بعد از عادت ماهانه برگرده
- شکم
سلام خانم دکتر دختری مجردهستم من از اول عادت داشتم که شکمم رو بکشم تو یعنی شکمم رو منقبض کنم میخواستم ازتون بپرسم اینکار مشکلی برام ایجاد نمیکنه؟یهنی روی عملکرد تخمدانهام اثری نداره؟ممنون
- لکه بینی
با سلام وخسته نباشید خانم دکتر من در در هفته ۱۱ بارداری هستم دو بار سونوگرافی انجام دادم که همه موارد نرمال بوده من از هفته ششم دچار لکه بینی شدم که شیاف سیکلوژست ۴۰۰۰ شبی یک عدد استفاده می کنم وآسپرین مصرف می کنم ولی باز دچار لکه بینی و گاهی به فاصله دو روز دچار خونریزی در حد خیلی جزیی می شوم در ضمن من ۸ ماه پیش به علت حاملگی پوچ سقط داشتم ۰تو رو خدا راهنماییم کنید خیلی نگرانم با تشکر
- حاشیه کناره راست فوندوس نامنظم است ونیاز به مطابقت سونوگرافیک دارد
عکس رنگی گرفتم نگرانم کرده این چه مشکلی داره الان حاشیه کناره راست فوندوس نامنظم است و نیاز به مطابقت سونو گرافیک دارد؟؟؟؟
- پلاکت خون
سلام من پلاکت خونم در ماههای اولیه بارداری پایین بوده الان توی سه ماهه سومم وپلاکتم بالارفته میخام بدونم طبیعی هست یانه؟
- سلام به دلیل کمخونی شدید و خونریزی زیاد در زمان پریود دکتر برام آمپول دیفرلین تجویز کرده که یائسه بشم اما سوالات خانمها رو که خوندم همه بعداز تزریق پریود شدن حالا باید چیکارکنم


