سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود
سلام من روز ۵از پریودیم دو تکه سفید گوشتی مشاهده کردم و این اولین باره این اتفاق می افته خیلی نگرانم لطفا پاسخگو باشید
- بکارت
خودارضایی به طوری که کلا لابیا دختر از هم باز بماند و دیگر به هم نچسبد ،وبه راحتی سوراخ واژن باباز کردن پاها قابل مشاهده شود میتواند دلیلی بر از بین رفتن بکارت شود
- میوم ها
سلام خانم خسته نباشید من شش تا میوم دارم یک هفته است پریودیم تموم شده بود ولی الان دوباره لکه دیدم لطفا میشه راهنماییم کنید.
- پارگی فورشت
سلام وقتتون بخیر من رابطه مقعدی داشتم ولی یهو باز ضربه خورد به ناحیه پایین و دخول ۱ورت نگرفت فقط خورد ولی خونریزی داشتم گفتن بهم که پارگی فورشت هستش چون دخول نبوده با پارگی فورشت هایمن هم آسیب میبینه؟
- سلام خسته نباشید چرا ترشوم بویه اهن میده
- علت پری روده جنین
هفته 36بارداری هستم، درستون گرافی قبلی همچی خوب بود، الان احتمال پری روده زدن،اوایل بارداری قند داشتم، الان وزن جنین دوکیلو دویست گفتن که پودردادان برای افزایش وزن جنین لطفا جواب بدید
- پارگی داخلی واژن به دیواره شکم باعث پارگی مثانه میشود؟ با معاینه ݦعلوم میشود؟
- کانون اکولوسنت چیست
درپریودم مشکل پیش اومده رفتم سونو گرافی گفته ک یک کانون اکولوسنت کوچک به سایز 4mmدرون کاویته رحم دیده میشود که مشکوک بهGSبوده
- زنان
سلام.من ازمایش hpv مثبت شده ونوع ۷۲ ایا اقدامی باید انجام بدم.واینکه با همسرم رابطه داشته باشم مشکلی نداره.وهمسرم روی بدنش زیگل زد وبعد از کرایو کردن زگیلها میتونیم رابطه داشته باشیم؟
- بارداری
سلام وقت بخیرخانوم دکترمن۲۵سالمه ودکتربرام قرص مدروکسی پرژسترون تجویزکردن شبی۲عددالان ۳شب هست که مصرف میکنم میشه هم زمان باخوردن قرص اقدام به بار داری انجام دادیاخیر.؟خیلی ممنون که وقت میزارید وپاسخ میدید..
- میوم کلسیفیه ووترشحات
باسلام وتشکر،۵۸ ساله هستم و۱۰ سال است یائسه شده ام .سابقه فیبرومهای متعددکوچک و بزرگ بین سنین ۴۰ تا۵۰سالگی دارم .درگرافی کمر،دوسه توده به اندازه گردوونارنگی دررحم مشاهده شدکه گفتند احتمالامیوم کلسیفیه است.آنچه نگرانم میکند،ترشحات است که هنوز ادامه دارد.آیانبایدقطع میشد؟
- نازایی
سلام من 27سالمه شش ساله ازدواج کردم باردارنمیشدم تا اینکه بعداز شش سال بدون دارو باردار شدم ولی متاسفانه چون همیشه پریودهام نامنظم بود داروی گیاهی مصرف کردم بچم دوهفته نهم سقط شد.ازبعد سقط هردو ماه ونیم یکبار پریود میشم اون با خونریزی کم میخواستم اگه لطف کنید راهنمایی کنید نمیدونم باید چیکار کنم.همه آزمایشات بعد سقط هم انجام دادم گفتن مشکلی نداری
- باقی ماندن بقایای حاملگی بعد از سقط
- بارداری
سلام خسته نباشید، سرکلاژ شکمی هستم آیا در زمان بارداری استفاده از پودر موبر یا اپیلایسون ضرر داره؟چون شدیدا به ژیلت حساسم
- بارداری و بالابودن هورمون
سلام خانم دکتر خسته نباشید من هورمونdhea-sام بالاست ولی پلی کیستیک نیستم همه آزمایشات قبل از بارداری هم دادم دوتا تخمک بالغ هم داشتم احتمال داره باردار بشم سقط بشه با این هورمون
- ضایعه solid
من در سونو ضایعه solid درپستان چپ هیپواکو با حدود مشخص وابعاد ۲۰در۱۰میلی وفاقدکلسیفاکسیون آیا خطرناکه وبدخیمه؟
- لکه بینی بعد از هیسترسکوپی
سلام وقتتون بخیر من یک ماه هست که با هیسترسکوپی رحمم رو برداشتم چهل سالم هست هنوز گاهی اوقات لکه قهوه ای دارم خطری نداره؟
- زنان و زایمان
سلام من پریودم چند وقته خیلی نامنظم شده این دفعه دیگه اصلا پریود نشدم تقریبا ۳۵ روز تا الان دیر کردم دو بار با بیبی چک تست بارداری دادم منفی شده کمر درد و سینه دردم چند روزه دارم چیکار کنم یه خورده نگرانم
- بارداری با قرص دوفامد ولتروزول ودگزا
باسلام دکترهم برای تنبلی تخمدان هم برای بارداری لتروزول بهم دادن وروز ۱۳سونوشدم وگفتن فولیکول های خوب دارم و دوفامدودگزا واسترادیول بهم دادن اما باردار نشدم چندماه طول مکشه؟امکانش هست باردار نشم؟ممنون
- سپتوم طولی وعرضی واژن
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام. خواستم بپرسم سپتوم طولی وعرضی واژن چیست ؟ شروع وتشکیل ورشد آن ازکجاست؟ از رحم شروع به رشد و تشکیل شدن میکنه تا به واژن میرسه؟


