Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خانم دکتر
سلام خانم دکتر من 73 روزه سزارین شدم و آب ریزی زرد رنگ دارم و در حین رابطه دردو سوزش دارم مشگلم چیه؟
- درمان نازایی
من حدود 40 سال سن دارم. از دو سال پیش برای بارداری اقدام کردم که نشد. دکتر تشخیص میوما به سایز 38 سانتیمتر در داخل رحم داد. بدون برداشتن میوما برای لقاح مصنوعی اقدام کردم. لقاح تخمک اول منجر به بارداری نشد. در لقاح دوم، بعد از دو هفته جواب آزمایش مثبت بود، ولی یک هفته بعد، خونریزی داشتم و سقط شد. به نظر شما دلیل سقط میوما است و آیا توصیه می کنید میوما را جراحی کنم و بعد برای دوباره برای لقاح مصنوعی اقدام کنم؟
- سلامخدمت خانم دکتر من ۴۳ سال دارم وماه پیش تخمککشی انجام دادم و ۳ تا جنین گرید بی دارم ۲ سال پیش قبل ازدواج۴ تا تخمک فریز کردم الان به نظر شما با توجه به اینکه برنامه مهاجرت سریع دارمکدوم رو اول انتقال بدم؟؟؟
- ناباروری
سلام خستە نباشید مشکل من کیست تخمدانە دکترم گفتە باید ای وی اف بشم سە سالە هم اقدام کردم میخوام بدونم شانس موفقیت چند درصدە صمدی از سنندج
- زمان انجام سیکل آی وی اف
سلام وقت بخیر من به دلیل بیماری اندومتریوز کاندید دریافت تخمک اهدایی شدم. اهدا کننده ای پیدا کردم که اسفند ۱۴۰۱ به خانم دیگری تخمک اهدا کردن. یعنی اسفند ماه پانکچر شدن. میخواستم بدونم داخل اردیبهشت میتونن به منم تخمک اهدا کنن؟آیا ممکنه به خاطر این فاصله کم کیفیت تخمک ها پایین باشه؟در ضمن توی آزمایش amh ایشون عددش ۵/۹۷هستش
- متخصص زنان و زایمان
سلام خسته نباشید من نزدیک ۴روززی میشه ک خیلی سوزش و خارش دارم رفتم دکتر بهم گف ک شما زخم دارید و شستشو کرد دارو داد یه کرم ب اسم کلیند امایسین ۲درصد داد و یه پماد با اسم موضعی داد پماد ک میزنم میسوزه میخواستم ازتون بپرسم ک با این کرمی ک داده زخمم خوب میشه یا ن خیلی نگرانم آخه گف اگر نشه احتمال زیاد باید عمل بشی خیلی منون یشم جواب بدید و بهم بگید ک خوب میشم با ای دارو یا خیر و چرا و به چه علتی زخمی شده ممنون راهنمایی کنید
- تخمک اهدایی
سلام.هزینه تخمک اهدایی چنده. من ۴۴ سالمه ۱بار ای وی اف با تخمک اهدایی انجام دادم ولی پوچ شد. بچه ام ندارم. دخیره تخمدانم ۱دهم
- ای وی اف
روزششم انتقال تست زدم منفی شدآیازودبوده
- آزمایش بتا
سلام خسته نباشید من ivf انجام دادم روز ۱۴ انتقال عدد ۵۵۸ بود و روز ۱۷ انتقال عدد ۸۶۱ بود این روند طبیعی؟
- شیاف پروژسترون
باسلام من یک هفته دیگه انتقال دارم دکتربهم شیاف پروژسترون دادند ولی نمیدونم باید واژینال استفاده کنم یا مقعدی کدوم بهتره
- علت قطع شدن خونریزی با خوردن استرادیول
سلام من میخوام آی وی اف کنم هیسترو و حذف پولیپ شدم ال دی مصرف میکردم ۵دونه مونده امروز پروید شدم یه سوال داشتم استرادیول و شروع کردم تا خوردم خونریزیم قطع شد علتش چیه
- انتقال جنین
سلام و خسته نباشید دکتر عزیز بنده انتقال جنین 5 روزه دارم ولی پرژسترون را 4روز استفاده کردم مشکلی ایجاد نمیشود
- آی وی اف
آیا دوقلوپسرباعمل آی وی اف انجام پذیره
- درمورد مصرف قرص دزوسپتیو
سلام ایا مصرف قرص دزوسپتیو اثری در نتیجه ازمایش هورمونی دارد
- دکاپپتیل برای ای وی اف
سلام وقت بخیر امپول دکاپپتیل عوارضی داره و این که بعد از تزریق باید پیشگیری صورت بگیره ؟ تشکر
- سزارین پنجم
سلام من ۳ساله از آخرین زایمانم میگذره آیا میتونن دوباره بار دار شوم آخه من سزارین اونم سزارین پنجم ممکنه یا نه
- لکه بینی
سلام روزتون بخیر. من روز یکشنبه انتقال انجام دادم امروز صبح جمعه یعنی 6روزه که گذشته لکه قهوه ایی دیدم. لطفا راهنماییم کنید. نشانه چی هست.
- ایا لرز وسرما ناگهای در روز ۷ انتقالم ودلشتن نقخ دلیل لانه گزینی است
- آمپول واریوپپتیل ۳/۷۵
سلام دکتر من برای آندومتریوز من آمپول واریوپپتیل و ال دی و آسپرین تجویز کرد دوماه که بعد از هر بار مصرف عادت بشم .آیا باعث میشه با عادت شدن کیستم بزرگ بشه یا بعد آن میتونم برم انتقال؟؟؟
- نازنین
آیا تخمک کشی تحت بیحسی انجام میشود


