Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بیرون زدگی چیزی از واژن
سلام خانم دکتر من در هفته 26,بارداری هستم در ناحیه واژن احساس خشکی میکردم با آینه که نگاه انداختم یک چیز مشکی شبیه به جگر گوسفند از واژنم بیرون زده که شسته نمیشه چیکار کنم خیلی استرس دارم
- در صورت مصرف قرص سیبل احتمال بارداری با پیشاب وجود دارد؟
سلام،من از یک سال پیش بخاطر کیست و تنبلی تخمدان قرص سیبل برام تجویز کردن پزشک و هر شب مصرف میکردم که دو روز قبل عروسیم دکتر بهم گفتن کیست نداری فعلا و مشکل خاصی دیگه نیست،یک ماه پیش که ازدواج کردم یه روز بعد ازدواجم پریود شدم و روز پنجم مجدد شروع کردم به مصرف قرص سیبل از شب ششم که پریودم خوب شد نزدیکی داشتم تا شب چهاردهم ولی مایع منی داخل واژن تخلیه نمیشد آیا احتمال بارداری با پیشاب ممکن است؟؟ چون میگن باید ۷روز اول مصرف قرص جلوگیری از روشهای دیگه مثل کاندوم استفاده کنی تا باردار نشی
- پروژسترون
سلام خانم دکتر من روزی دوتا شیاف مصرف میکنم ولی الان هر داروخونه ای توی رشت رفتیم نتونستیم شیاف پروژسترون پیدا کنیم همه میگن نداریم چیکار کنم جاش چیز دیگه نیست بخرم هفته ۲۷ بارداری هستم سرکلاژی هستم
- غربالگری سه ماهه اول
با سلام در غربالگری سه ماهه اول اگه جواب سونو گرافی خوب و جواب آزمایش خون بینابین و حدوسط باشد ایا جنین دارای ناهنجاریست و باید سقط کرد و یا باید برای غربالگری سه ماهه دوم منتظر ماند؟
- می خواستم بدانم بقایای بارداری من با ابهاد 18☆10mmممکنه با دارو از بین بره ؟
در هشت هفته با قرص سقط داشتم و بعد از یک هفته که سونو رفتم متوجه بقایا شدم نمی خواهم کورتاژ کنم آیا با دارو رفع میشه ؟
- سقط
با سلام خدمت شما خانمی هستم ۳۷ ساله یک پسر ۶ ساله دارم و یک پسر یک و نیم ساله والان متوجه شدم ۵ هفته باردار هستم می خواهم سقط کنم ولی نیاز به یک مشاوره دارم چون زایمانم سزارین بوده .لطفا کمک بفرمایید
- نارسایی رحم
سلام ببخشید من ب دلیل نارسایی رحم با اینکه طول سرویکسم ۴۰ بود دو بار در هفته ۱۹ سقط داشتم .نظر شما برای من مهم است چکار کنم
- اکوژن روده گرید ۲
سلام من ۱۹ هفتم وسونو ک رفتم اکوژن روده گرید ۲ نشون داد وآزمایشات غربالگریمم سالمن والان خیلی استرس دارم میخاستم بدونم جنینم مشکلی داره یا ن
- بارداری
سلام خانوم دکتر. هفته سی ونج بارداری هستم . از سی و دوهفتگی به علت شروع. شدن انقباضات رحمی قرص ایزوپروکسین و امپول پروتولون میزنم.ولی انقباضاتم همچنان هست . دیشب تو خواب به ارگاسم رسیدم بیدارشدم شکمم سفت شده بود مثل سنگ و زیر شکمم درد داشتم . خیلی نگرانم که این ارگاسم باعث زایمان بشه چون من با وجود مصرف قرص و امپول همچنان انقباض دارم ومی بینی دوسه ساعت شکمم سفته یا انقباض میگیره ول میکنه. حالا این ارگاسم برام دردسرساز میشه؟
- تفاوت آنتی و پریود
سلام ببخشید منظور از لقاح دیر یعنی چه زمانی منظور همون تخمک گذاری دیر می باشد؟یعنی مثلا فرد چقدر تخمک کذاریش دیر بوده که سه هفته سن پریودش با سن سونو آنتی باهم فرق دارند ؟چندم سیکل تخمک گذاری داره که سه هفته اختلاف به وجود می آید مگه تخمک ۲۴ساعت تا ۴۸ساعت زنده نیس پس دلیل این تفاوت سه هفته ای چیه بعضی ها هم انتی و پریودشون یکی درمیاد اونا چندم سیکل تخمک گذاری داشتن ممنونم
- سر کلاژ شکمی
سلام خانم دکتر من قبلاً زایمان زودرس داشتم میترسم دوباره دچار زایمان زودرس بشم چون بعضی اوقات با وجود سرکلاژ دهانه رحم، باز هم زایمان زودرس اتفاق میوفته میتونم سرکلاژ شکمی انجام بدم؟
- بارداری ،،،
سلام خسته نباشید ،چهار پنج روز قبل از پریودی لکه بینی و ترشح قهوه ای همون لحظه و قطع شدن آن نشانه بارداری است؟
- زخم رحم
هزینه فریز رحم چقدره
- لکه بینی هفته ۶
هفته ۶ بارداری ام و هیچ مشکلی نداشتم ولی نمیدونم چرا دکترم قرص واژینال Utrogestan 200 رو بهم داد که شبی یکی بزنم شب اول مشکلی نبود ولی امروز هم سمت چپ رحمم تیر میکشه هم لکه های قهوه ای دیدم. ممکنه از شیاف باشه؟ قطعش کنم آیا؟ راهنماییم کنید من بعد ۵ سال نازایی به طور طبیعی باردار شدم و خیلی نگرانم
- خوردن عسل در بارداری
سلام خانوم دکتر عزیزم میخواستم بدونم در سه ماهه اول بارداری خوردن عسل مجاز است یا نه
- کیست
سلام خسته نباشید من سه ماه اقدام ب بارداری کردم حامله نشدم دکتر بهم قرص مدروکسی پروژسترون داد پریودیم نامنظم شدالان سنوگرافی دادم کیست ب دیامتر ۳۴ و ۵۰ در تخمدان چپ دیدیم سمت راست کیست ۳۰ دید یک میشه راهنماییم کنید ممنون میشم
- بارداری
سلام پریودم نامنظم بود و اقدام ب بارداری کردم و پزشک زنان قرص مدروکسی پروژسترون رو بهم دادن ک از ۱۵تا۲۵پریودم روزی ۲عدد بخورم برای ۳ماه دارو بم دادن و الان پریود شدم یعنی من تاپایان دوره ۳ماه نمیتونم باردار بشم؟
- سلام آیا فیستول واژن مانع بارداری میشه
فیستول واژن مانع بارداری میشه؟
- واکسن کرونا و اقدام برا بارداری
سلام چندروز بعد از تزریق واکسن سینوفارم کرونا . اقدام کنم برا بارداری
- بارداری خارج از رحم
سلام وقت بخیر من باردارم وجنین خارج از رحم قرار داره الان هفته پنجم هست میتونم بوسیله داروی متو تروکسات مشکلمو حل کنم؟!؟ لطفا اگر زحمتی نیست یه وقت اورژانسی میخواستم با خودتون مشورت کنم. اگه امکانش هست از طریق ایمیل با شما در ارتباط باشم


