Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام فقط چند ثانیه الت تناسلی نامزدم با من برخورد داشت ارضا هم نشده بود امکان بارداری هست؟
- سرکلاژ شکمی
سلام و عرض ادب،خانم دکتر من تقریبا دوونیم سال پیش سرکلاژ شکمی انجام دادم بعدازاون به فاصله چهار انگشت فاصله از خط سزارین به سمت پایین ی نقطه حالت گز گز وسوزش دارم بعضی اوقات مدام دوساعت میسوزه انگار رو ی قسمت بدن اسید ریختن اون حسو دارم بنظر شما علتش چیه؟،چکاری انجام بدم تاخوب بشم عفونت هم ندارم
- ازمایش انومالی
سلام ازمایش غربالگری اول را دادم کروموزوم t21 با خطر بالا ذکر شده ۱/۵۳
- تشکر فراوان
سلام خانم دکتر عزیزم. خسته نباشید.سوال قبل را من پرسیده بودم و ممنون که زحمت کشیدید و جوابم را دادید.شما من را میشناسید.از اردبیل. من و همسرم هنوز در زمینه بچه دوم به تفاهم نرسیدیم.ميخواستم بدانم آیا امکانش هست که من و دکتر باهم حضورا برای مشاوره مزاحمتان شویم؟چون شما آقایان را پذیرش نمیکنید، این امر امکانپذیر هست یا خیر؟ خدمت آقای دکتر سلام فراوان برسانید.از لطف زیادتون متشکرم.
- زایمان طبیعی
سلام برای زایمان طبیعی بچه چهارم چند ساعت تقریبا درد میکشم؟
- تست سلامت جنین
سسلام خانم دکتر، خسته نباشید. شما در سونوی nt روی هفته 50% های لایت زده بودید و من در فرمی که در آزمایشگاه به من دادند و هفته بارداری را می خواستند همون هفته 5% را نوشتم اما برای مرحله دوم نمی دونم باید کدام هفته را بنویسم 5% یا 50% چون برام های لایت نزدید. با تشکر
- هموراژی ساب کوریونیک
با سلام هفته ۱۶ هستم تو سونوم زده هموراژی ساب کوریونیک به ابعاد ۲۸ در۱۸ میل در مجاورت تحتانی و لترال چپ ساک حاملگی مشاهده شد میشه بگید خطرناکه؟ باید چیکار کنم
- بارداری
سلام دکتر تیر کشیدن واژن در هفته ۳۳ چیه . دراز کشیدم اصلا درد نمیکنه ولی وقتی راه میرم یا پهلو ب پهلو میشم میمیرم دیگ
- لکه بینی دربارداری
سلام لکه بینی دارم توبارداری دکتر برام شیاف فرتیژست و کپسول خوراکی اوتروژستان تجویز کرده با مصرف کپسول دچارخونریزی شدید و سرگیجه میشم چکارکنم
- درد دنده در بارداری
سلام خانم دکتر من هفته بیست و دو بارداری هستم ، چند روزه درد دنده راست زیر سینه دارم، اولش حالت کوفتگی و کشیدگی خفیف داشت الان بیشتر شده ، سمت راست نمیتونم بخوابم، با حالت های مختلف نشستن و خم شدن ، عطسه کردن بدتر میشه ، و به دنده های پشتم هم فشار اورده ، ایا باید پیگیری کنم یا طبیعی است؟
- قرص تنسی
سلام خسته نباشید خانم دکتر من اشتباها دوبار 1.5 میلیگیرم قرص تنسی خوردم مجموعا 3 میلیگرم در 2 روز میخواستم بپرسم خطری داره امروز هم پریود شدم ولی مثل ماه قبل خونریزی ندارم
- مشاوره و قدردانی
با سلام خدمت خانم دکتر شرف الدین عزیز من همیشه اسم شما رو از افراد دور و بر می شنیدم. اما اینقدر پزشکان مختلف وجود دارند که واقعا در مواقع ضروری سردرگمی اجازه ی تصمیم گیری درست را نمی دهد. در هر صورت من از خانم مشتوفر تعریف شما را زیاد شنیدم و همینطور یکی از دوستان به اسم خانم شمیم روحی که مشکل قلبی هم داشتند جدیدا به سلامت نوزاد خودشان را به کمک شما و لطف خداوند به دنیا آوردند. البته دوستان زیادی هستند که قبلا نزد شما مراقبت های دوران بارداری و سزارین را با رضایت کامل گذرانده اند. در کل این که من مدت طولانی هست که به دنبال پزشکی زبردست هستم و از زمان تصمیم به بارداری که 7 ماه پیش بوده دو بار نزد پزشکان مختلف رفتم. من 33 ساله هستم و مشکل خاصی بجز این که هم من و هم همسرم تالاسمی مینور هستیم نداریم. دوره های پریود منظمی دارم اما سه ماه پیش یک بار سقط داشتم که پس از یک ماه و نیم اتفاق افتاد. یکی از پزشکان که برای اولین بار دیروز نزد ایشان رفتم برایم قرص ovumid رو تجویز نمودند که دلیلش رو بارداری سریعتر بیان نمودند هرچند که گفتند در باردار شدن طبیعی هم مشکلی ندارم ولی اصرار بر مصرف دارو داشتند و من به هرحال شروع به مصرف دارو کردم. سوال خاصی از شما ندارم اما چون تصمیم دارم به امید خدا برای بارداری به شما مراجعه کنم لطفا بفرمایید نیاز می بینید که قبل از باردار شدن برای ویزیت مزاحم شما باشم یا پس از مثبت شدن بارداری مراجعه کنم؟ از صبر و حوصله ی شما سپاسگذارم
- سقط
سلام پس از سقط میخاستم نتیجه سنو براتون بفرستم که تفسیر کنید . دکتر بهم گفته باید کورتاژ کنی و من نمیخام اینکارو انجام بدم . چون میترسم در بررسی محدوده سگمان میانی رحم ناحیه هیپو اکو هتروژن ب ابعاد.mm 8/8* 10/8 بدون افزایش و اسکولاریته انجام شد مطرح کننده clot در حال دفع و با بقایای بارداری میباشد
- ترشحات سبز
سلام من نه روزه آی یو آی کردم و ترشحات غلیظ بدون بو و خارش سبز رنگ دارم.آیا خطرناکه؟
- سنوگرافی انومالی
سلام خانوم دکتر. من 37 سال دارم . بارداری اولم هست.سونوگرافی انومالی رفتم براساس اولین روز اخرین پریود ۱۸هفته و شش روزم ولی سونوی آنومالی زده هفده هفته و شش روز. همه موارد نرمال بودن فقط اندازه ی nb رو در سنونوی آنومالی زدن 4.3 ایا این اندازه ی nb نرمال هست ؟ توضیحات تکمیلی ازمایش ریسک سندروم داون مرحله اول غربالگری بینابین بود یک یه 700بود غربالگری دوم کواد مارکر دادم که گفتن مشکلی نیست و ریسک سندروم داون تو منطقه بی خطر قرار گرفته. در سونوی غربالگری اول هم گفته سده nb مشاهده شده عدد ان تی هم ۱.۳ بوده.
- دیابت بارداری
با سلام، در هفته 22 بارداری هستم، در آزمایش قند خون ناشتا 113 و دو ساعت بعد غذا 154 داشتم، به دکتر غدد مراجعه کردم، برام انسولین تجویز کردن، میخواستم بدونم نظر شما چیست؟ به نظر شما بهتر نبود ابتدا تست تحمل گلوکوز بدم بعد اقدام به تزریق انسولین کنم؟
- بارداری
سلام من با همسرم رابطه داشتم البته مطمین نیستم که مایع منی داخل ریخته باشه دو ساعت بعد یه قرص اورژانسی یک و نیم خوردم میخواستم بدونم چند روز بعد از رابطه میتونم آزمایش خون بدم با اینکه قرص خوردم خیلی استرس دارم
- سقط
سلام.همسر من دو سه ماه علائم بارداری داشت ولی از انجام تست اجتناب میکرد. دیشب به منزل نیومد تا صبح با دلدرد شدید اومدن منزل و گفتند بعد از ۳ ماه پریود شدند . سوالم اینه که راه تشخیص سفط احتمالی چیه؟
- بارداری
سلام من هشت هفته باردارم . و خیلی سردم میشه . علت این سردی من چیه .
- مهربانی
سلام من امروز روزچهاردهم پریودم و ۱۲ ظهر امپول hcgزدم برای باردارشدن چه ساعتی نزدیکی داشته باشم


