Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد دربارداری
سلام من هفته 25 بارداری هستم درد زیرشکم وکمر دارم دکتر قرصUTROGESTAN100تجویز کردن اما نمیدونم اگه از واژینال استفاده کنم خطری برای جنین دارد یانه؟
- درمورد قرص فمارز
سلام خانم دکتر قرص فمارز چندم پریود تا چندتا در چند روز بخورم ممنون ازشما
- کیست تخمدان و قرص لتروفم
من کیست تخمدان دارم و۱۳ میلی است دکتر گفته سه روز اول قاعدگی قرص لتروفم مصرف کن تا کیست از بین بره درضمن هرچه میکنم باردار نمیشم دقیق روز تخمک گذاری چه روزیه؟ نظر تو در این باره چیست؟
- پریودی در زمان بارداری
احساس میکنم باردارم ولی پریود شدم و خیلی فرق کرده مریضی یهو میاد زیاد بعد مدتی قطع میشه باز یهو میاد الان سه روز همین وضعیت رو دارم ایا باردارم یا خیر
- سقط جنین
هفته ۵ بارداری بودم،با لکه بینی و درد شکمی متوجه بارداری شدم،ولی خودبخود سقط شد،موقع سقط فقط یک روز خونریزی داشتم بدون لخته...آیا کامل سقط شده؟
- زولادکس بارداری
سلام ۳۴سالمه بچه دوم در ۱۹هفته مجبور به سقط با قرص شدم دوماه بعد از سقط جنین آمپول زولادکس۱۰/۸ تجویز شد برای قطع خونریزی و بعد انجام کورتاژ اما دفع شد و کورتاژ نشدم چند مدت بعد میتونم اقدام کنم برای بارداری؟ باید تو این مدت که پریود نمیشم جلوگیری داشته باشم احتمال بارداری هست؟؟
- بارداری با وجود کیست درمویید تخمدان
سلام من سی سالمه و باردارم هفته هشت . ولی در تخمدان چپم یک کیست درمویید ۳۴ میلی دارم بدون علایم .آیا ممکنه در طول بارداری همزمان با رشد جنین کیست هم بزرگ بشه . خیلی نگرانم .
- سلام خانوم دکتر خسته نباشید من قبل از اینکه پریود بشم نزدیکی از پشت داشتم آب منعیشم تو ریخته حالا زیر شکمم نبض میزنه ممکن کیست داشته باشم
سلام خسته نباشید من قبل پریودیم نزدیکی از پشت داشتم آب منعی هم داخل ریخته شده الان یکی دو روز مونده ب وقت پریودیم زیر شکمم نبض میزنه ممکن کیست باشه....؟
- تهوع بارداری
سلام من باردارهستم و الان ۱ماه و۳هفته ام،ولی تمام مدت حالت تهوع شدید دارم ولی بالا نمیارم،چه کاری انجام بدم ک بهتر بشم
- طول سرویکس
جواب سونو من رو از نظر دهانه رحم و سرویکس توضیح میدهید؟ و استراحت مطلق باید باشم؟
- عرق نعنا در بارداری
سلام دکتر من قرص متفورمین شبی دوتا وهیدروکسی پروژسترون بعد از ۱۶پریودی تا دوبسته تموم بشه خوردم دوماه ماه اول نزدیکی داشتم و پریود شدم سه روز کمتر لکه بینی هم داشتم ولی این ماه پریود نشدم سردرد ودل درد سرگیجه تقریبا همه علائم بارداری را دارم
- بقایا سقط
سلام خسته نباشید من هفته ۷ بارداری سقط عمدی با قرص سایتوتیک داشتم جنین دفع شد اما انگار بقایا داره که به دیده دکتر تقریبا ۳ سانتی متر گفتن کورتاژ بنا به شرایطم قبول نکردم به من دارو متوگروین دادن بعد از مصرف این قرص خونریزیم بیشتر شده و همچنین دردم اما دفعه دارم به صورت لخته و تکه های کوچیک بیشتر درد در انتها لگن و زیر شکم دارم و خونریزی هم زیاد هست ممنون میشم راهنمایی کنید
- قرص لووتیرکسین ۵۰
سلام دکتر تیرویید تشخیص داده که من کم کاری تیرویید دارم و TPOهستم البته TSH۲/۲۰ بود در تاریخ ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۴، آیا مصرف قرص لووتیروکسین در نتیجه آزمایشات غربالگری مرحله اول و دوم باردای تاثیر دارد؟چون من در هر دو این آزمایشات اون روزایی که آزمایش دادم، صبح قبل صبحانه قرص لووتیرکسین ۵۰خورده بودم
- تخمدان
سلام من تخمدانم تنبله پریودم نامنظمه رفتم دکترقرص مدروکسی داد۸شب دوتاخوردم باید۱۰شب مبخوردم که پریودشدم تازه من میخاستم بارداربشم
- سرکلاژ شکمی
سلام من اوایل مهر امسال دومین زایمان زودرس با وجود سرکلاژ داشتم و جواب نداد حدود ۱۰ روز هست (سه ماه بعد از زایمان)که سرکلاژ شکمی شدم و تصمیم دارم اسفند مجدد اقدام به بارداری کنم به نظرتون زمان مناسبی هست یا برای اقدام زوده.؟
- تصمیم به بارداری
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خانم دکتر 35 سال سن دارم و با توجه به سنم تصمیم دارم زود بچه دار بشم با توجه به اینکه فریرز زخم رحم که قبلا انجام دادم یه کم نگرانم که نکنه نتونم بچه دار بشم آیا دارو هست که کمک کنه به زودتر به نتیجه برسم بخدا خانم دکتر تا آخر عمرم مدیونتون میشم
- در مورد حاملگی
سلام خانم ۲۹ سال الان الان ۵ روز از مریضی ام گذشته امروز تس دادم یکی از خط های خیلی پرنگ یکی خیلی کوچک کم رنگ بود احتمالش هست حامله باشم که خوشحال باشم
- بارداری
سلام خسته نباشید من برای روان کننده بدن از روغن بدن ویتامینe فیروز استفاده میکنم میخواستم بدون الان تو اقدامم نباید استفاده کنم رو اسپرم تاثیر داره؟؟
- بارداری
سلام من و شوهرم تالاسمی مینور هستیم فرزند اولم سالم هست شوهرم شش سال پیش وازکتومی کرد الان راهی برای بارداری من وجود دارد؟ ممنون از زحمات شما
- قرص گین اپ برای بارداری ضرر داره ضرر
من باردارم و میخام قرص گین اپ استفاده کنم یا ضرر داره برای جنین


