Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص پردنیزولون
سلام .۹ هفته باردارم وهماتوم دارم. پردنیزولون ۵ روزی ۲تا تجویز شده .آیا پردنیزولون به جذب هماتوم کمک میکنه یا دلیل دیگه ای داشته که تجویز شده؟
- زنان
سلام خانم دکتر خسته نباشید من میخوام وزن کم کنم به نظرتون با چه روشی وزن کم کنم
- اقدام به بارداری
سلام من 3فروردین امسال تو 6 هفتگی سقط داشتم البته عدد بتا هم کم بود . حالا میخوام بدونم که چندماه بعد مجدد میتونم اقدام کنم ؟ تو این مدت برم باشگاه ورزشی ؟
- قرص اورژانسی
سلام پس از رابطه غیر محافظت شده همسرم یک قرص ۱/۵ اورژانسی خورد و فردا صبح خونریزی داشت الان سومین روز هست که خونریزی داره خواستم بپرسم آیا احتمال باردار شدن رد شده؟
- مشاوره ژنتیک
هزینه مشاوره ژنتیک
- واریوپتیل
سلام آیا با وجود تزریق آمپول واریوپپتیل احتمال بارداری وجود دارد؟
- زایمان طبیعی
سلام جنینم سفالیک شده شما لگنو معاینه میکنید و اگه مناسب باشه زایمانو انجام میدید؟ چون بعضی ها به شدت بخیه میخورند و درد میکشند. خیلی استرس دارم خانوم دکتر ایکاش همون بریچ میموند😞😞😖
- شیاف پروژسترون ۴۰۰ در بارداری
باسلام من حدود دوماهه که بدلیل طول سرویکس کوتاه(۲۲mm در ۳۲ هفته)و انقباضاتی که داشتم دکترم پروژسترون ۴۰۰ روزی دوتا تجویز کرده،این دوز از دارو خطری نداره؟و اینکه ادامش بدم؟الان هفته ۳۶ هستم باتشکر از راهنماییتون🌹
- جلوگیری بارداری
ببخشید من تقریبا جدیدا شده یه هفته هم من از وقت پریودیم میگذره اینسریم سه روزه فعلا نشدم و قبلا خیلی منظم بودم و درد کمتری داشتم ولی تازگیا اینطور شدم و درد بیشتری هم دارم علتش چیه
- فاصله بارداری سزارین
سلام من باردارهستم ومی خوام زایمان طبیعی انجام بدم الآن 31هفته هستم وزایمان قبلی من سزارین بودکه بابارداری الآن 9 سال فاصله هست .آیاامکان زایمان طبیعی وجود دارد؟بایدچه کارهایی انجام دهم که زایمانم طبیعی باشه؟
- بارداری
سلام خسته نباشید ..دوقلو همسان باردارم. ۲۸ هفته هستم طول سرویکس در ۲۵ هفته و ۳ روز ۲۸ میلی متر بود ..و تقریبا استراحت مطلق هستم فقط برای دسشتویی بلند میشم...( از ۱۲ هفتگی طول سرویکس۳۱ بود ) دو روزه شبا دو بار واژنم یه تیر کوچیک میکشه و احساس میکنم حرکات جنین ها زیر شکمم هست ولی بعضی اقات بالای نافمم هستن ...قرص ایزوکسوپرین مصرف میکنم هر ۶ ساعت نصف یه عدد ..اگه مصرف نکنم شکمم سفت میشه ..سرکلاژ نیستم ...میتونم توی این سن بارداری پساری بزارم ؟ خطر سقط نداره؟ با توضیحاتی که دادم شرایطم چطوره؟ ... امپول ریه هم در ۲۶ هفتگی زدم .. بچه ها با چه وزن و چند هفتگی بدنیا بیان زنده میمونن ؟؟؟؟این همه سختی کشیدم خیلی میترسم 😭 من حاملگی قبلیم مریض خوتون بودم بخاطر شهرم که دور بود نتونستم بیام پیش شما
- پریود
سلام.. شب بخیر.. خانم دکتر من خیلی استرس دارم.. من یک هفته پیش رابطه داشتم با شوهرم ولی محافظت نشده بود و طبیعی جلوگیری کردیم ولی استرس حاملگی با پیشاب اذیت میکرد حدود 70 ساعت بعدش رفتم قرص اورژانسی تنسی 1.5 میلی گرم خوردم و الآن امروز باید پریود میشدم ولی نشدم و همین الآن یعنی شب پریود شدم.. الآن میخام بدونم دیگ باردار نیستم.. یا هنو احتمال وجود داره.. خیلی استرس و اضطراب دارم... نمیتونم شب بخابم..
- بارداری
سلام میخاستم بدونم وای فا هفته های اول بارداری و کل روزای بارداری مضره؟وچرا همش دل ضعف میگیرم؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید ۳۱ هفته باردار هستم. ۲۰ هفته با طول سرویکس ۲۲ سرکلاژ شدم. از اون ب بعد استراحت مطلق ام در حد سرویس بهداشتی. هفته پيش سونوگرافی واژینال دادم سرویکسم ۳۱ شده بود .int.os هم بسته. هفته پیش یکم کمر درد داشتم ک شدید نبود بیمارستان بستری شدم و سرم سولفات گرفتم . دیگ سونوگرافی دادم طول سرویکسم شده بود ۳۱ میتونم استراحتمو نسبی کنم ؟ یعنی دیگ زیاد دراز کش نباشم و بتونم بشینم . آشپزی و کار خونه و بیرون نه اصلا . در حد همون تا آشپز خونه رفتن و نشستن.
- بارداری بعدسقط
سلام من۲۰ روزپیش سقط داشتم بچه دومم قلبش تشکیل نشده بود .خودش دفع شدکاملا .الان ازنظر روحی روانی خیلی خوبم میشه الان اقدام کنم قرص یدوفولیک.وویتامین دی میخورم
- دارو غیر مضربرای سرماخوردگی بعد از ivf
با سلام من ۵ روز ivfکردم امروز روز ۵ متاسفانه سرماخوردگی شدید گرفتم که عطسه زیاد میکنم.میتونم آنتی هیستامین و سرما خوردگی و استامینوفن استفاده کنم بدتر از این نشم
- دیابت بارداری
سلام من دیابت ام 95 نرمال یا نه
- برای سزارین در رشت به کدوم دکتر مراجعه کنم
خانم دکتر بهناز شرف الدین سلام برای سزارین به کدومیکی از دکترهای زنان و زایمان رشت مراجعه کنم دکتر مرضیه مهرافزا دکتر سمیرا شیاری دکتر نگار غلامعلی نژاد دکتر آپامه آذر پیرا
- بارداری
سلام.لطفا خیلی مهمه .روز ۷قاعدگیدخول داشتم.هیچ منی وارد بدن من نشد فقط حین رابطه کاندوم پاره شد میترسم فقط پیش آب ریخته شده باشه خب؟.من سیکل قاعدگیم بین ۳۰تا ۳۵روز هست.بعد میگن زمانتخمکگذاری خیلی مهمه برا باردار شدن.من ۵تیر ماه پریود شدم بعد روز ۱۱تموم شدم که امون روز دخول داشتم.الان میخوامبدونم زمان تخمک گذاری من کی هس؟میترسم باردار بشمبا این پیش ابه.چون که منی مطمن هسم کامل ریخته شد تو کاندوم.لطفا جواب بدید خیلی مهمه برام.زمان تخمک گذاری منو بگید که مطمن بشم چون خودم بلد نیستم
- بارداری
سلام. خانم دکتر من قبلا دوتا سقط داشتم. تحت نظر دکتر اقدام به بارداری کردم. دکتر به من گفتن که ۴روز از موعد پریودم بگذره آزمایش بدم و اگه مثبت بود برم پیشش که دارو بهم بده نذاره سقط بشه. الان ۲ روز از موعد پریودم گذشته و پریود نشدم. چهار روز بعد پریودی میشه ۳ شنبه که متاسفانه سه شنبه تعطیله. دکتر منم یک شنبه و سه شنبه هستن. الان من باید تا یک شنبه منتظر بمونم. سؤالم اینه که آیا ۴روز دیرتر مشکلی ایجاد میکنه؟؟ ممکنه بازم سقط بشه؟؟ در ضمن یه هفته مونده به موعد پریودم واکسن سینوفارم دوز اول و زدم، الان خیلی نگرانم اگه باردار باشم مشکلی ایجاد میکنه؟؟ ممنون از پاسخگوییتون.


