Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تنبلی تخمدان و قرص سیپروترون کامپاند
سلام وقتتون بخیر بنده چندماهیه که تنبلی تخمدان گرفتم و پریودم از ۵ روزه به ده روزه تبدیل شد و دکتر به مدت سه ماه قرص سیپروترون کامپاند برام تجویز کردن که این ماه که ماه اول بوده خوردم الان که پریود شدم و روز دومه بشدت خونریزیم کمه در حد چند قطره فقط خون میاد کلا داره قطع میشه پریود تا حالا هم این قرص رو نخورده بودم بار اولمه ببخشید خانم دکتر میخواستم بدونم به قرصم ادامه بدم برای ماهای بعد یا قطع کنم قرص رو کلا؟ قبلشم دوماه قرص روکین خوردم که تاثیر خاصی نداشت رو پریودم مجرد هستم و ۲۴ سالمه
- پرده بکارت
ببخشید یه سوال دارم هنگامی مدفوع زور زیاد بزنی آسیبی به پرده بکارت نمیرسه ؟ بعد من هنگام مدفوع زور زیادی زدم یه سوراخی دیدم که داره باز میشه ممکنه به پرده بکارتم آسیب رسیده باشه ؟
- سینه
سلام من سینه هام کوچیکه و ۱۶ سالمه باید چیکار کنم رشد نداره
- لکه بینی
سلام من نامزد دارم و رابطه جدی با همسرم نداشتم یعنی هایمن دارم و تماس با همسرم در حد پیش آب ایشون بوده ۴ خرداد قرار بود پریود بشم نشدم(تنبلی تخمدان هم دارم) امپول پروژستزون زدم و لکخ بینی و درد پریودی دارم ممکنه باردار باشم؟
- قرمزی ودرد جای بخیه سزارین بعد۳ماه
سلام خانوم دکتر من سهماه که سزارین کردم جای بخیه هام عفونت کرده بود دریک ماهکی وجای بخیه اندازهی نوک انگشت باز شده بود وترشح خارج میشده دستور پزشک قرص خوردم عفونت قطع شد وجای بخیه گرفته شد الان بعد یه ماه اطراف بخیه هام قرمز شده وسوزش دارد من چیکار کنم آیا دوباره عفونت داره؟
- با سلام. احتمال پولیپ های ریز یا پولیپویید هیپرپلازی در آندومتر
با سلام در تاریخ ۵ مهر ۱۴۰۴ سونوگرافی احتمال پولیپ های ریز و یا پولیپویید هیپرپلازی در آندومتر ولی در داپلر هیپوواسکولار است نشان داد. و در تخمدان چپ اندومتریا ۱۵*۱۹م م دیده شد که در داپلر هیپوواسکولار است. با ۳ دوره خوردن قرص دوفامد در ناریخ ۲۳ آذر ۱۴۰۴ دوباره سونو دادم باز هم همونطور نشون داد فقط تخمدان چپ اندومتریا ۱۱*۱۵ م م دیده شد. باید چکار کنم. قاعدگی منظم هم دارم. و ۴۲ سال دارم
- دخترم امپول واریو پپتیل رو ده نوبت بعدی که ۲۸ روز دیگه است چه تاریخی باید بزنه
دخترم امپول واریو پپتیل رو ۵ اذر ترزیق کرده نوبت بعدی که ۲۸ روز دیگه چه تاریخی میشه
- ضربه دیدن رحم
سلام ببخشید من داداشم حواسش نبود با پا ضربه خیللی شدیدی به رحمم البته کمی هم نزدیک به رانم زد این دو روزه خیلللللی درد میکنه حتی نمیتونم دست بزنم بهش و حالت تهوع دارم و حالم خوب نیست و خیللللللی میترسم به نظرتو مشکلی پیش نیومده
- خونریزی بعد از ۱۲ روز از تزریق آمپول دیفرلین
سلام ۵۰ سال سن دارم چند ماهی است پریود ام بی نظم شره و هر ۲ ماه یک بار پریود می شدم در ماه گذشته پریود شدم و قطع نمی شد ولی به صورت لکه بینی و گاهی فعال بود به متخصص زنان مراجعه و سونو واژینال انجام داد و بخاطر ضخامت رحم آمپول دیفرلین تجویز کرد که بعد هز تزریق خونریزی ام قطع شد.الن چند روزی است پریود و خونریزی فعال دارم به نظرتان طبیعی است يا نیاز به سونو مجدد دارم؟؟ ممنونم
- خونریزی غیرطبیعی
باسلام خدمت خانم دکتر من بعداز کوتارژ اولین پریودم ۱۲ روزه طول کشیده چکار باید کنم
- سلام خانم دکتر ببخشید خیلی نگرانی میشه نظر شما رو درباره این ام ار ای بدونم
- هورمون
سلام خسته نباشید من دختر ۱۹ ساله هستم بخاطر مشگل هورمونی ۲ سال قرص اسپیرولاکتون و سیپرتون کامپاد خوردم برای جوش صورتم خوب شده ایا ممکنه بعد از قعط کردن قرص جوش هام دوباره برگرده؟؟ ترو خدا جواب بدید
- ابله
ابله باعث عقب افتادن عادت میشع؟ چون من قبل ابله عادت شدم و دوران ابله لخته خون میدیدم اما به خون ریزی نمی افتادم... الانم وقت شده نمیشم علتش چیه؟؟
- سلام من نزدیک دو ماه پریود میشم ولی دیر قطع میشه و کمرم خیلی درد میکنه هر موقع کمر درد کنه بیشتر پریود میشم ترو خدا کمکم کنید
دکترم رفتم قبلن کیس داشتم کیسم برترف شد الان نمیدنم چرا اینتوریم
- .
با عرض سلام من قرص گیناپ خریدم ولی هنوز نخوردم میخوام از تون مشاوره بگیرم که برای قاعدگی مشگل نداره
- سوال
سلام سوال پرسیدم ولی نمیدونم جواب روکجامیزارن خانم دکتر.اگه میدونیدلطفا راهنمایی کنید
- استفاده از امپول لوپرومر
سلام خسته نباشید دختر من ۱۰ ساله است امپول لوپرومر هر ۲۸ روز میزنه سوال من این است که میتونه این امپول ۲روز زودتر یعنی ۲۶ روز بزنه چون مسافر هستم ممنون از شما
- دفع بقایای سقط
سلام ۳هفته پیش سقط کردم ک تا هفته قبل خونریزی داشتم هفته قبل سونو دادم بقایای ۱۶میلی دارم دکتر میگه ال دی بخور تا ب خونریزی بیفتی راهکار دیگه ای نیست سریعتر دفع شه؟ اگه دفع نشه و نخوام کورتاژ کنم راهکاز دیگع نداره؟
- آیا پولیپ های رحمی خطرناکند
- غده دردناک
با سلام.موضوعی هست که باعث نگرانی من شده. در قسمت اتصال لب های کوچک به هم به صورت غیرقرینه یک بیرون زدگی وجود داره که با برخورد به لباس دردناکه و پرخون هم هست. مثل یه حباب شفاف که پرخونه. دلیلش چیه و چکاری باید انجام بدم


