Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست فولیکولار
سلام من تو تخمک گزاری هستم سونو برای کلیه دادم که تخمدانمم گرفت و متوجه کیست ۲۵ میلی متری فولیکولار شد دکتر عمومی بودن و گفت نیاز به داروی خاصی نداره چون کوچیکه خودش میره نظر شما چیه من برای بارداری هم اقدامم
- سوال بارداری خیلی مهم
سلام من روز ۶ بارداری بدون اطلاع از بارداری رادیولوژی کمر انجام دادم الان توی هفته سومه ک متوجه حاملگیم شدم . الان باید چیکار کنم ؟ بهتره سقط کنم؟ یا کی معلوم میشه جنین سالمه یا نه؟.ممنونم😔
- دکتربهنازشرف
سلام وقت بخیرمم سقط باقرص داشتم درهفته ششم...بعدازدوهفته خونریزی سونودادم که نوشتهدارای فلوی عروقی به ابعاد19*29mmوبه حجم تقریبی5ccدرکاویته....چیکارکنم دفع بشه؟وآیانیتزبه کورتاژهست؟
- خارش و سوزش واژن
سلام خسته نباشید.من باردارم۲۱هفته هستم.چندوقت هست که پوست ناحیه تناسلی ام خارش شدیدداره وکهیرمیزنه.حدیداهم کلیتوریسم میخاره.۲۰روزپیش درمان قارچ انجام دادم.ولی همچنان ادامه داره.میشه راهنمایی کنید.ممنون
- درد معده
سلام خانم دکترمن باردارم خودمم ده هفته هستم معدم خیلی درد داره میتونم قرص معده استفاده کنم
- درد
سلام هفته۲۶بارداری ام همه ازمایش ادرارنرنال بوددکترم روزی یکی اریتروماسین ۴۰۰برام نوشت جلوگیری ازعفونت دربلند شدن خابیدم دلم دردمیگیر تیرمیکش نرمال میش مال سزارین قبلم باش توواژنم تیرمیکش
- سلام خسته نباشید من با قرص ال دی جلوگیری داشتم اما حالا ۳۷ روزه حامله ام من قصد باردا ری نداشتم میخوام من قرص اورژانسی هم خوردم چند روز پیش آیا بچه قلبش تشکیل میشه
- مشاوره ژنتیک
هزینه مشاوره ژنتیک
- دارو
سلام و خسته نباشید بنده از مریضهای مطب شماهستم که دراینده باید از طریق ای وی اف میکرو انجکشن جهت باردار شدن استفاده کنم در حال حاضر شما برای شروع به من پودر proxeed رو تجویز کردین که در حال مصرف کردن هستم و تنها سه وعده دیگه دارم و در کنار این پودر قرص dostinex هم مصرف میکنم که تا الان ۵نوبت مصرف کردم از ۲۰ وعده کل میخواستم بپرسم تو این زمان نیاز هست که پودر رو تجدید کنم یا همین یک جعبه کفایت میکنه برای من ازمایش prolactin نوشتین باید قرصهای dostinex رو تموم کنم بعد برم یا نیاز بین مصرف قرص برم ازمایش تو ازمایش قبلی مقدار prolactin : 47.9
- اسکن قلب
سلام ببخشید من همراه مامانم رفتم پزشکی هسته ای و اسکن قلب انجام دادند اونجا گفتن با زن حامله نباید در ارتبتط باشند و من این هفته متوجه شدم حامله هستم میخواستم ببینم اشعه ها روی جنین تاثیری میزاره یا نه خیلی نگران هستم...
- بارداری
سلام من دو نوبت لوپومیر ۷۵تزریق کردم برای درمان اندومتریوز ایا احتمال بارداری ناخواسته هست ؟
- استفاده از کلوتریمازول واژینال در زمان اقدام به بارداری
سلام دکتر وقت بخیر من بخاطر عفونت ۴ روزه که پماد کلوتریمازول مصرف میکنم و امشب نزدیکی داشتیم و در مرحله اقدام ب بارداری هستم متاسفانه دکترم بهم نگفته بود ک هنگام اسنفاده از پماد نزدیکی نداشته باشیم و من اطلاعی نداشتم الان سوالم اینه آیا مشکلی پیش میاد برای اسپرم و بارداری؟!
- بلرداری
سلام من ۱۰ هفته باردارم . نوبت سوم واکسن سینوفارمم هست . در چه هفته ای تزریق واکسن بلامانع است
- بارداری
سلام من رابطه بدون دخول داشتم با نامزدم هنوز باکره ام منی هم رو واژنم نریخت ولی نگران بارداری با پیشابم 24ساعت بعدش هم دو تا قرص اورژانسی 0.75 خوردم احتمال بارداری هست ؟
- سوال در مورد بارداری
سلام خانم دکتر من در در تارخ 16 همین ماه نزدیکی مشکوکی داشتم آیا احتمال بارداری وجود دارد وقت آخرین پریودم 29 اسفند بود من نمیخوام باردار شوم آیا آمپول پروژسترون تزریق کنم از باردار بودنم جلوگیری میکند ممنون میشم پاسخ بدهید
- شما تا چند سزارین رو مجاز میدونین ؟
من ۴۰ ساله هستم. دو فرزند ۳و ۶ساله دارم . آیا میتونم باز هم سزارین بشم ؟
- تزریق ویتامین دی در بارداری
سلام خانم دکتر عزیز ، وقتتون بخیر درآخرین آزمایش ویتامین دی پایین داشتم که شما برام آمپول ویتامین دی تجویز کردید، الان ده روز پریودم عقب افتاده و علایم بارداری دارم، درصورت قطعی بودن بارداری تزریق این آمپول مشکلی نداره؟
- رازیانه
سلام عرق رازیانه طبعش گرمه؟برای عفونت زنانگی رفع کیست تخمدان و تقویت تخمدان و تنظیم قاعدگی موثراست برای باردار شدن مشکلی ایجاد نمیکنه ؟ و عرقش خوبه یا گیاهش
- سفت شدن زیر بخیه بعد سزارین
سلام
من ده روزه سزارین کردم زیر بخیهدهام کاملا یه صورت خطی سفت شده آیا عادیه یه خیر علتش چیه
- قرص سفکسیم ۴۰۰
سلام ببخشید خانم دکتر، من رفتم آزمایش دکتر جواب آزمایش نگا کرد گفت عفونت ادراری هست و برام سفکسیم ۴۰۰ نوشت ۱۰ تا روزی ی دونه ، الان هفتهر۲۷ هستم حدودا میخواستم بدونم این قرص سفکسیم ۴۰۰ تو بارداری برای جنین ضرر نداره؟ چون نمیدونم دکترم یادش بود که باردارم یا نه ، در کل واسه زنان باردار در بارداری استفاده از سفکسیم ۴۰۰ مجاز است؟


