Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودی
سلام من از وقتی ازدواج کردم تاریخ پریودیام عقب جلو میشه یا اصلا یکماه نمیشه
- آرایش کردن در بارداری
باسلا وخسته نباشید حضور خانم دکتر,خانم دکتر محترم آیا رژ لب زدن وارایش کردن در دوران بارداری یرای جنین مضر است؟ممنون از راهنماییتون
- خونریزی ناشی از سقط جنین در۲ماهگی
با سلام و خسته نباشی مقدار خونریزی در سقط نوزاد۲ماهه چ مقداره؟؟باید ب بیمارستان مراجعه شود یا خیر؟؟
- ای وی اف
با سلام .من و همسرم هر دو مبتلا ب کم خونی مینور هستیم ایا با روش ای وی اف و ای یو ای میتونیم فرزند سالمی بدنیا بیاریم .؟؟؟
- لنف نود گردن
سلام ،من دچار لنفوم گردن شدم و بعد از آزمایش تخصصی ihc مشخص شد reactive هست ،الان دردهای لحظه ای دارم ،در اطراف نخاع ،سمت راست شانه ،احساس درد در گاوها دارم ،آنکولوژی و جراح گفتن فعلا دارو نمیدهیم و جراحی نمیکنیم ،نظرشما چیست
- سونوشکمولگن
سلام خسته نباشیددرسونورحم وضمائم ولگن توسه ماهگی حامله باشی نشون میده؟؟؟ ممنون ازراهنماییتون
- من باردارم
سلام خانوم دکتر من باردارهستم دیروزسونوگرافی گفت بارداریم 5هفته هستم قلب بچه م هنوز تشکیل نشده وکرونا دارم همیشه پنتوپرازول برای رفلاکس معدم میخورم و قرص تیرویید لووکسین 50میخورم ضرر نداره؟؟ دیروز دکتررفتم برای کرونا هیدروکسی کلروکین سولفات 200وشربت دیفن هیدرامین واستامینوفن داده بهم ضرر نداره خانوم دکتر ؟؟؟؟خانوم دکترسرمعدم خیلی خیلی میسوزه
- سفید شدن ناحیه تناسلی
سلام میخواستم بپرسم دلیل سفید شدن بین لب های درونی و بیرونی واژن چیه با آب و صابون ک میشورم تمیز میشه ولی دوسه روز دیگه بازم سفید میشه عین زبون بعضیا ک روش سفید میشه اگه داروی خاصی هست میشه بگین ممنون
- درد لگن قبل قاعدگی
با سلام
- تزریق اشتباه دوز سینال اف
سلام من باید دوز نیم سی سی سینال اف و ۱۵ روز میطدم ولی یک هفتس به اشتباه ۱۰۰ سی سی میزدم و از فردا میخوام ۵۰ سی سی کنم آیا مشکلی به وجود میاره؟
- پریود
سلام خانوم دکتر من بعضی اوقات در پریودم لخته خون میاد مثلا در هر هفت روز احتمالا سه یا دقیق نمیدونم میاد لخته مشکلی وجود دارع؟ باید چیکار کنم؟
- جین اهدایی
پانزده سال ازدواج کروم اسپرم شوهر ضعف هست هردو چهل وپنج داریم چندسال پیش ای وی اف کردمنفی بود میخواستم بدونم ازجنین اهدایی متونم استفاده کنم نتیجه میگیرم شرایطش چه جوری
- لابیاپلاستی
با سلام خانم دکتر میشه درباره لابیا پلاستی و دوره درمان و هزینه جراحی این عمل بنده رو در جریان بزارید با سپاس
- پریود و دوره
سلام خانم دکتر من پریودام 24بهمن 22 اسفند وامروز 23 فروردینه ایا پریود من نامنظمه یا منظم و طول دورم چن روزه مرسییی
- هفتروزپریودنشدم
سلام خسته نباشید من ۴۰سالمه یه هفتس از پریودم میگزره چکار کنم
- بارداری
سلام خدمت شما دكتر عزيز،بنده ٦ماه قبل براي بارداري سونوگرافي رحم و تخمدان شدم كه طبيعي بود بعد از اون ورزش يدنسازي رو شروع كردم كه ٦ كيلو وزن كردم بعد از ٢ماه احساس كردم كه موهاي بدنم مقداري ضخيم شده و جوش ميزنم بعد از ٥ ماه چون حامله نشدم دوباره سونوگرافي شدم كه دكتر گفتن پلي كيستيك هستيد،من احساس ميكنم بعد از ورزش و كاهش وزن اينطور شدم،آيا ميتونه دليلش اون باشه؟اگه نه پس چطور تو ٥ماه من پلي كيستيك شدم؟پريودام از اول منظم بود و آزمايشات هورموني هم طبيعي بود
- زنان
سلام خانم دکتر خسته نباشین من بی بی چک استفاده کردم ولی منفی نشون میده، اما حالت تهوع دارم ، زیره شکمم تیره میکشه و تخمدان هام درد میکنه و درد خفیف کمر دارم ب دکتر دسترسی ندارم فعلا نمیتونم برم ازمایش بنظر شما مشکلم چیه
- بارداری
سلام خانم دکتر.من ۲۳ساله هستم ۱بارداری پوچ داشتم کورتاژ شدم.بعد اون ۱بارداری ۲۱هفته داشتم که سزارین شدم و زایمان زودرس شد.وبرای سومین بار باز باردار شدم با وجود سرکلاژ رحمی باز ۲۱هفته زایمان زودرس شد.من تا بحال کلی سونوگرافی واژینال دادم بارداری دومم سزارین شدم تاحالا اصلا گزارش کوچکی رحم یا ناهنجاری نداشتم پریودیامم خداروشکر منظمه.الان میخوام سرکلاژ شکمی بکنم آیا ممکنه رحمم کوچیک باشه و تا الان دکترا نفهمیده باشن طی این همه سونو سزارین؟فقط عکس رنگی ندادم.نظر شما چیه
- سلام من نارسایی دهانه رحم دارم که بچه سقط میکنم راه درمانرو به من میگید
- سلام من ازمایش هورمونی دادم هورمون مردانه ام روی 0/16 هست من ۱۹ سالمه و مجردم فقط جوش میزنم موی زاعد ندارم دکتر بهم ۲ مال اسپرولاکتون ۱۰۰ و ال دی تجویز کرد و این ماه گفت ال دی رو قعط کن و فقط اسپرولاکتون ۱۰۰ بخور دچار لگه بینی شدم خطرناکه ؟ ببخشید هورمونه مردانه ام خیلیییی بالا هست ؟؟، ممنون


