Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
سلام ازمایش اسپرمو گرام شوهرم،،total sperm 26/2 نرمال ازمایشگاه۴۰=<،،،،،sement volum 0/7 نرمال ازمایشگاه۱/۵=<،،،،،progressive16/2نرمال ازمایشگاه۴۰==<،،،،،،imotile79/9،،،،، Nonprogressive3/8،،،،، Motile20 ٪ نرمال ازمایشگاه۵۰=< Vitality20/1%نرمال ازمایشگاه۵۸=< مورفولوژی و بقیه موارد نرماله،خانم دکتر بااین شرایط میشه باردار شد؟؟؟؟خودم سالمم،راه حل و درمان چیه؟؟؟؟
- مصرف مکمل ها
- سلام
خسته نباشید - هفته ی هجدهم بارداری هستم و شما برای من این قرص ها رو تجویز کردید از هر کدام روزی یک عدد. اما من نميدانم که آنها را با کدام وعده های غذایی بخورم تا بهتر جذب شوند و برای معده عوارض نداشته باشند .لطفا راهنمایی کنید.
Osteo Quinone
GMV Omega 3
Eisenhower plus 5
- سلام
- طول سرویکس
سلام خانم دکتر. من برای سونوگرافی هفته ۱۹ دکتر سونو واژینال شدم و طول سرویکسم ۲۸ بود. نیازی هست که سرکلاژ انجام بدم؟
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام بچه رو سقط کنم
- قرص گین اپ برای بارداری ضرر داره ضرر
من باردارم و میخام قرص گین اپ استفاده کنم یا ضرر داره برای جنین
- آیا من باردارم؟
سلام من تنبلی تخمدان دارم سه ماه از قرص سیبل خوردم سه ماه بعد سیپروترون کامپاند ، پریودام تقریبا نامنظمه ، با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم و با دستم آلتش را مالیدم و ارضا شد منی رو دستم نریخت،، خودش با دستمال پاک کرد، بعد از ارضا بغلم میکرد و دو سه دقیقه بعد واژنم رو مالید با دستش ، من شک دارم که نکنه دست اون یا دست خودم روش پیشاب یا منی داشته و به واژنم زدیم ، در یک ماه دوبار رابطه همین مدلی داشتیم بار اول دو روز بعد پریودم و بار دوم هشت روز بد از پریودم ، آیا من باردارم؟؟؟؟ ، چیکار کنم ،؟؟؟کمکم کنید زود بگید
- فیستول
سلام وقت بخیر ایا فیستول (خروج باد واژن)مانع بارداری میشود و یا اگر باردار شویم در بارداری مشکلی ایجاد میکند؟
- هماتوم و هتروژن خلفی در بارداری
سلام من طی سال قبل دوبار حامله شدم ک هر دو بار سقط شدن ازمایشات نرمال بودن بعد گذشت سه ماه الان باز بازدارم اما لخته قهوه ای دارم سونو هماتوم نشون داد و نوشته بود جفت خلفی و هتروژن . منظورش چیه آیا بازم سقط میشه . هشت هفته بودم ضربان هم داشت تو سونو الان ده هفتم یکم لخته قهوه ای دارم . ایا این هماتوم ربطی ب هتروژن داره یان خطر سقط دارم . سه ماه قبل قبل حاملگی سنو گرفته بودم نرمال بود هیچی نداشتم . این هماتوم خطرناکه هتروژن تو سه ماه تشکیل میشن چرا ؟ چطور درمانش کنم
- بارداری سوال مهم
سلام خانوم دکتر من باردارم و داخل واژنم احساس میکنم سوزن میزنه چیکار کنم یعنی مشکلی هس ؟
- آیا باردار هستم؟
من از تیرماه پریودم حدودا ۶روز زودتر میشم
آخرین بار ۲۸ مرداد پریود شدم
امشب بی بی چک گذاشتم
منفی بود
۲۳هم رفتم آزمایش خون دادم جواب منفی بود
بعد رفتم دکترگفت زود رفتی تست دادی
چون ۲۹مرداد پریود شد اگر۶ روز زودترمیشدم ۲۳شهریور باید پریود میشدم الان باید چیکارکنم؟؟؟ - بارداری
سلام من ۱۶ اردیبهشت اولین روز پریودم بعد گذشت ۴روز از موعدم بی بی چک زدم مثبت شد دوروز بعدش آمایش خونم با بتا ۱۰۰ مثبت شد یک روز بعدش به خون ریزی افتادم البته خفیف وقهوه ای تیره الان ۷ روزه خون ریزیم هست وبند نمیاد دوروز بعد خون ریزی ازمایش دادم بتا ۲۶۷ شد چند روز بعدش سونو واژینال دادم هیچی نشون نداد چرا ممکنه سقط شده باشه من خونریزیه شدید یالخته ندیدم شمارو خدا کمکم کنید چیکار کنم
- آزمایش بارداری بتا تیتر
سلام،خسته نباشید من روز ۱۰ آذر شروع عادت ماهیانم بوده و برای بارداری قرص مصرف میکردم روز ۲۳ و۲۵آذرآمپولhcg تزریق کردم روز ۴ دی بیبی چکم مثبت شد و فرداش آزمایش بتا تیتر دادم که رقمش 52.8 IU/L بود آیا با این عدد بتا بنده باردار هستم؟
- خونریزی
انتهای تحتانی بررویint osینی چی؟
- سزارین
سلام چندماه بعداز سزارین میشه دوباره باردارشد؟ ایا میشود بعدسزارین تمرینات دراز نشست برای ازبین رفتن چربی شکم انجام داد؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانووم دکتر من سه تا زایمان زودرس داشتم اولی و دومی 20 هفته و 21 هفته که گفتن سپتوم داری جراحی شدم و بعد دوسال بازم باردار شدم 26 هفته درد زایمان دوتای اخرم سرکلاژ شدم حالا بهم گفتن سرکلاژ شکمی عکسم گرفتم مشکلی دیگه ندارم
- تاریخ زایمان
سلام .تاریخ زایمان سزارین معمولا در چند هفته است؟
- نزدیکی دربارداری
باعرض سلام و خسته نباشید..1..ایا نزدیکی در دوران بارداری و ریختن اب مرد در داخل واژن مشکلی بوجود می اورد؟ 2..اگر به اندازه یک انگشت الت مرد دخول شود و پس از نزدیکی هم لکه بینی مشاهده نشود ایا میتوان نزدیکی را در بارداری ادامه داد؟
- درباره امپول گنارکس
من ۶روز بعداز تزریق امپول نزدیکی کنم ایا امکان بارداری وجود داره
- عوارض داروی سینال
سلام وقتتون بخیر من۴۳سالمه تقریبا دوماه پیش برای بارداری آمپول سینال اف وهاش ام جی برایم دکترم تجویز کرد به مدت ۵ روز بعدآن دکترم سونو انجام داد گفتن که فولیکول نداری وتبدیل به کیست شده برام داروی Hdتجویز کردن ماه اول پریود به مدت یک روز خیلی کم بود کلا این ماه نشدم طی مدت این دوماه یه بار رابطه داشتم ممکنه باردار باشم
- پریود نشدن
سلام من قرص سیبل میخورم از رو ۵ پریودم وقتی به سفیدا میرسم پریود مینمایند دفعه سفیدار و خوردم تموم شد الان ۵ روزم از روش میگذره من نشدم احتمال بارداری هست یا علت چیه


