Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- افتادن گوشت از رحم
سلام وقت بخیر من تا پریود بعدی ۱۵ روز مونده ۲۱ سالمه و یک سال که ازدواج کردم برای رابطه جنسی به طوری طبیعی جلوگیری میکنیم و از چیری استفاده نمیکنم چند روز پیش درد سمت پهلو راستم داشتم و امروز هم درد زیر شکمی و پهلو چب از ابزن قابض استفاده کردم یه تکه گوشت کرم رنگ شبیه به پی از واژن خارج شده آیا علتش عفونت بوده یا چیز دیگه ای
- حاملگی
سلام ممکنه شخص دوماه حامله باشه ولی هیچ علائمی نداشته باشه؟
- فیبروم و ضخامت رحم
سلام من سه بار رفتم دکتر دو نفرش گفتن چیزی نیست اما یه دکتر. دیگه رفتم گفت فیبروم داری هیچ داروی نداد پریودیم نامنظم دوسال پیش ۴ماه خون ریزی داشتم خودم قرص ال دی خوردم سه ماه ر وقت بود دوباره یک ماه نمیشم بعدم که میشم خون ریزم طول میکشه خواستم از خانم دکتر سوال کنم چ قرصی بخورم قطع شه
- نتیجه سونوگرافی
سلام خوبی خانم دکتر من ۲۶ روزه زایمان کردم دوقلو رفتم سونو گفتن اکوژن ب قطر ۱۱در۱۳ مشاهده شد نگرانم چیه اکوژن ممنونم کمکم کنید
- لکه بینی
سلام
وقت بخیر
من دختر و مجرد و ۱۹ ساله هستم
گاها درد زیر شکم داشتم،سونو دادم و پیش دکتر زنان بردم
گفتن کیست هموراژیک دارین در تخمدان چپ اندازه اش30 ×31✅
برام دوفاستون نوشتن تا دوماه از روز ۵ قائدگی تا ۲۵ قائدگی بخورم✅
هنوز پریود نشدم ک استفاده کنم
🔺ولی الآن روز ۱۸ سیکل پریودی ام لکه بینی دارم ،فروردین ماهم دقیقا روز ۱۸ سیکل لکه بینی (ب مدت ۳ روز)داشتم بعد روز ۲۱ سیکل پریودم شروع شد ،الانم باز از روز ۱۸ سیکل ک امروزه لکه بینی دارم
چیکار کنم
ب خاطر این کیست هس؟؟؟؟😭 - بارداری
باسلام من الان دوماه زیمان کردم چه زمانی میتونم باز اقدام به بارداری کنم؟
- کیست سینه
با سلام من چندتای کیست سینه دارم ودکتر گفت باید قرص گل مغربی مصرف کتید چند بار سونو دادم هیچ تغییری نکرده خیلی هم درد دارم نمیدونم چه نوع دارویی مصرف کنن
- درمان پرمویی دوران بارداری وشیردهی
درمان پرمویی بارداری وشیردهی
- خودارضایی
دکتر ببخشید من نمیدونم پریودم الان یا نه این خون ریزی فقط میدونم از واژنم خون میاد یعنی پرده ی من آسیب دیده یا دچار پارگی شده یعنی بعد خود ارضایی اینطوری شدم
- پریودی بعد از عمل فیبروم
من دو ماه پیش فیبروم داشتم عمل کردم شکمم رو باز کردن که فیبروم هامو در اوردن . ماه اول پریودیم خیلی شدید بود و قطع نمیشد دکتر برام قرص اچ دی تجویز کرد پریودی دوم خیلی خونریزیم معمولی و خوب بود ولی باز با گذشت ده روز هنوز قطع نشده و خونریزی دارم دکتر برام قرص ال دی نوشت این ماه در ضمن سونو هم دادم گفت مشکلی نداری ولی نگرانم ایا این قضیه عادیه دو ماه بعد از عمل که خونم بند نمیاد ؟ با این قرص ها تنظیم میشم ؟
- lvf
باسلام من روز۱۴انتقال دوجنین بلاست هستم وروز نهم انتقال لکه بینی داشتم وبی بی چک هاله انداخت ولی امروز که بی بی زدم منفی شد ایا امکان داره که جنین ها دفع شده باشن واین که تست ها چقدر درست هست ممنون میشم راهنماییم کنید
- در مقعد خود ۳ دانه ی سفید رنگ دیدم
سلام و احترام ب پزشک عزیز.. دختری ۱۸ ساله هستم.. ۲ روی است متوجه ۳ نقطه ی سفید رنگ همانند جوش درمقعد خود شده ام ک کمی بالا تر از سوراخ مقعد میباشد و استرس گرفته ام ک آیا این چیست؟ و راه درمان این چیست؟ و دلیل این گونه شدن این چیست؟! لطفا پاسخ گو باشید
- بارداری و دندانپزشکی (فوری و ضروری)
سلام من ۱۹ سالمه مجرد هستم چن روزی هست که زیر شکمم مثل نبض میزنه ۴ روزم مونده به پریودم و زیر شکمم گاهی وقتا درد میگیره
- کیست
سلام خسته نباشید بعضی اوقات سمت راست وسمت راست نافم درد شدیدی میگیره حتی انقدر شدیده حتی نمیتونم راه برم میخواستم بدونم درد از چی هست امکان داره من کیست داشته باشم
- گلو درد
سلام من ۲۱ هفته باردار هستم و دو روزه گلو درد دارم چه دارویی میتونم مصرف کنم؟
- لکه بینی دربارداری
متن سونوگرافی که این صورت هستش برام تفسیر کنید.رحم ازحدطبیعی بزرگتر وبه سبب بارداری حاوی یک ساک بارداری باحدودمنظم وواکنش دسیدوایی بارداری براساسmsdبرابربا۹ mm معادل ۵هفته و۵روزدیده مشود -درحال حاضر yolksacوfetal -poleمشاهده نمی شود.جهتpregnancyR/O early یامراحلpost abortion(باتوجه به سابقه خونریزی)تیتراژ BHCGوسونوگرافی پیگیری توصیه میشود. درادنکس ها ضایعه سیستیک وsolid دیده نشد اینترنال os بسته است
- مایعات چسبنده واژن
باسلام چندروزی است مقداری مایع چسبنده سفیدوتقریباشیری رنگ که چسبنده وکمی لعزنده است ازواژنم خارج میشودعلت ان چیست ایاچیزنگران کننده ای است؟ ایاممکن است باردارباشم؟
- پس چه درمانی لازم که قطع بشه این قرص هارو دکتر داد مفنامیک اسید وترانگزامیک اسید
- درمورد کیست درموئید وتنبلی تخمدان دخترم ۲۱ سالشه ودر سونو گرافی رکتال تنبلی تخمدان وکیست درموئید به اندازه ۵ سانتی متر نشان داده شد خانم دکتر من خودم بیمار شماهستم وخیلی نگران دخترم هستم لطفا مرا راهنمایی کنید
سلام خانم دکتر با عرض خسته نباشید دخترم ۲۱ سالشه ومشکل تنبلی تخمدان وکیست درموئید به اندازه ۵ سانتیمتر میباشد البته سونو رکتال توسط خانم دکتر ازادبخش انجام شده من نگرانم خودم بیمار شما هستم از شما خواهش میکنم مرا راهنمایی کنید
- شیاف پروژسترون ۴۰۰
با سلام ببخشید خانم دکتر من از اوایل بارداریم دکترم برام شیاف پروژسترون ۴۰۰نوشته و الان هم که بین ۱۶ _۱۷هفته هستم حدودا، میخواستم بگم اگه استفاده از شیاف پروژسترون ۴۰۰ ادامه بدم در جنین مشکل ایجاد میکنه؟ آخه ی جایی خوندم که باعث مشکل در جنسیت جنین میشه و باعث دوجنسه شدن جنین میشه، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.


