Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خانم 34 ساله
09052832179
- عفونت بخیه کیست بعد از ۲۰روز
سلام وقت بخیر من ۲۰روزقبل عمل کیست داشتم الان یکی دوروزه متوجه شدم عفونت کرده یه قسمت از بخیه رفتم بیمارستان سرم وانتی بیوتیک زدن الان از دیروز همون محل عفونت خون میده چکار کنم ؟
- سقط جنین
با سلام خدمت شما من سه بار سقط داستم و میخواهم مجدد اقدام کنم تخمدانم هم ضعیف است پزشکم علاوه بر عکس رنگی و ازمایشات هورمونی گفت که باید شستو شوی رحم که با بیهوشی و انجام سنوگرافی انجام میشود را انجام دهم و بعد بار دار شوم مطالبی که در این باره مطالعه کردم با این روش موافق نبودن لطفا راهنماییمکنید نمیخوام کار اشتباهی انجام دهم که به باردار شدنم اسیب برسانه ایا واقعا این اقدام لازم ممنونم از شما
- خون توی ترشح
سلام من ۱۴ سالمه و اصلا پریودی منظمی ندارم من دو ساله که پریود میشم. من الان سه ماهه که پریود نشدم . و الان سه چهار روزه که لکه های خون توی ترشحم میبینم کمه اما توی ترشحم لکه های خون میبینم خطر ناکه چیکار کنم
- کیست
باسلام... من کیست دارم و خانوم دکتر بهم قرص روکین داده .. امروز اولین روز پریودم هست و خیلی خیلی داخل بدنم درد میکنه.. حتی موقع ادرار اصلا نمیتونم بشینم و ادرار کنم.. ایا مشکل دارم یا طبیعیه... تورو خدا اگه دارویی داره بهم معرفی کننین چون درد دارم و فعلا نمیتونم بیام مطبتون.. برام نوشتین که ماه دیکه با جواب سونو بیام مطب برای کیستی که دارم
- آزمایش بارداری بتا تیتر
سلام ببخشید من ۶روزازپریودم گذشته واقدام بارداری داشتم اماآزمایش بتا ۱بوده وهنوزهم پریودنشدم دلیلش چی میتونه باشه
- دل درد دارم
سلام خسته نباشید من ده روز از پریودیم رد شده بود پریود نشدم تایک روز پیش زیره دم کرده خوردم معده می سوخت زیره رو خوردم رفتم پیاده روی خونریزی کردم همون روز دیگه قط شده وخیلی میترسم که اگه باردارباشم سقط نشه
- گرگرفتگی
سلام ،علت گرگرفتگی یهویی چی میتونه باشه؟بیشتر صبحها هستش،۳۶سالمه با پریودای تقریبا منظم ،فقط بعد مرگ مادرم دوماه پریود نشدم که بعد ۲مرداد پریود شدم
- ترشح خونی به صورت قطره ایی
سلام وقت بخیر دکتر من دختر ۲۴ ساله هستم بعد از یه هفته پریودی قطره های خونی لزج از رحمم خارج میشه حدودا ۳ روزی میشه همراه بادرد در قسمت زیر شکم پایین کمرم و پشت پاهام مشاهده میکنم بنظر شما علتش چیه نگرانم لطفا جوابم را بدهید.با تشکر
- سقط جنین
من ۲۳ مهر سقط جنین داشتم از اون قضیه سقط حدود سه هفته میگذره ولی همچنان شکم و زیر شکمم ورم داره و حس میکنم هی بیشتر میشه سونوگرافی رحم انجام دادم و سقط جنین کامل بوده و چیزی داخل رحمم وحود نداشته دلیل ورم شکم و زیر شکمم چیست؟
- بیماریهای زنان
سلام گوش من ب همراه گلوم ب شدت عفونت کرده و واقعا دارم اذیت میشم ۲۷ هفته باردارم نمیدونمچیکار کنم لطفا کمکم کنید
- جستیران
سلام من ۴۳ ساله هستم خون ریزی شدید داشتم دکتر بهم گفتن که دهانه رحمم ضخیمه و قرص جستیران رو برام تجویز کردن میخواستم بدونم این دارو اثر بدی نداره؟ چون اطرافیانم میگن که این قرص باعث به هم خوردن تعادل پریودی میشه
- بارداری
سلام خدا قوت هفته۲۷ بارداری هستم طبق سونو محل ضخامت بخیه ها ی سزارین بسیار نازک و در بعضی قسمت ها ۵ میلی متر است وزن جنین هم ۹۰۰ گرم است آیا ممکنه با افزایش وزن جنین پارگی رخ بدهد
- کیست یونی لوکولار
سلام وقت بخیر در سونو گرافی کیست یونی لوکولار دارای جدارنازک و محتوی اکوفری به ابعاد ۸۶*۷۵ م م منطقی بر آندکس سمت چپ رویت شد ممنون میشم راهنمایی کنید
- بارداری
سلام خسته نباشید من برای روان کننده بدن از روغن بدن ویتامینe فیروز استفاده میکنم میخواستم بدون الان تو اقدامم نباید استفاده کنم رو اسپرم تاثیر داره؟؟
- پاسخ پاتولوژی
سلام من یه حاملگی با بتا خیلی بالا داشتم که همان ابتدای حاملگی سقط شد. بعد خونریزیم ادامه داشت سونوگرافی رفتم گفت سلولهای ریز زنده ای توی رحمته که باید خارج بشه...کورتاژ کردم جواب پاتولورژی هایپرلاستیک چانگز نوشته خطرناکه
- بارداری
سلام خسته نباشید من میخواستم دو تا سه ماه دیگه اقدام به بارداری کنم و قرص فولیک اسید روشروع کردم اشکالی داره از نظرشخا؟ میخوام که زیر نظر شما باشم .میخواستم بدونم البته با این اوضاع ویروسی که پیش اومده کی بنطرت شما بیامب چکاپ . در حال حاضرچیکار کنم مولتی ویتامین چیزی مصرف کنم یا نه.ممنونم از شما
- کیست تخمدان
سلام من اسفند ماه رفتم سونو کیست اکوفری ۳۰ میلی متری در تخمدان راست رویت شد دیگه اصلا سونو نرفتم ممکنه بدون دارو دفع شده باشه؟ با وجود این کیست میشه باردار شد؟ مانع بارداری نمیشه؟
- سلام ببخشید چه مقدار از کرم رو داخل اپلیکاتور خالی کنیم ؟
- سلام خسته نباشیدجواب جواب سونوگرافی ک امروز گرفتم اینه در بستر اناتومیک مربوط ب رحم درفضای لکن تصویر یک ناجیه اکوفری با ابعاد 70در 4uدیده شده وفاید سپتا وجز solid است چکار کنم ؟؟؟؟
حالا باید چکار کنم لطفا کمک کنید


