Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام بارداری
سلام من دارو حساسیت مونته لوکاست ۱۰ و اسپری دهانی کاتوسین پلاس۲۵۰ استفاده میکنم ایا برای کسی ک قصد بارداری دارد خطرناکه؟
- پروژسترون
سلام خانم دکتر من روزی دوتا شیاف مصرف میکنم ولی الان هر داروخونه ای توی رشت رفتیم نتونستیم شیاف پروژسترون پیدا کنیم همه میگن نداریم چیکار کنم جاش چیز دیگه نیست بخرم هفته ۲۷ بارداری هستم سرکلاژی هستم
- بارداری
سلام هفته ۳۴یعنی واردچه ماهی هستم
- بارداری
سلام من38سالمه میخواستم بدونم بهترین قرص ضد بارداری چیه که بشه چند سال خورد عوارض نداشته باشه ممنون میشم از خانم دکتر
- سلام من دوتا زایمان زودرس داشتم ۲۱ هفته و۲۶ هفته که آخریش سرکلاژ بودم اما نتیجه نگرفتم حالا به دکتر مراجعه کردم که پیرناتولوژیست هستن یکیش میگه سرکلاژ شکمی کیش میگه دوباره واژینال حلا من موندم چیکار کنم به حرف کدوم گوش کنم لطفا راهنماییم کنید حتی اون دکتری که میگه واژینال میگه فرق ندارن باهم اما اگه دوست داری برات انجام میدم اما به نظرم این کارو نکن
سلام خسته نباشید ،خانم دکتر من دوسال ونیم سرکلاژ شکمی به روش لاپارا انجام دادم پایین تراز خط سزارین به سمت چپ ی نقطه حالت گز گز وسوزش دارم مثل جایی ازبدن که انگار اسیدی بشه ،بعضی وقتا هرروز ی وقت دوساعت درروز مدام میسوزه علتش چیه ؟من چه بررسی انجام بدم تا علتو بفهمم
- بارداری
سلام من چهار قلو باردارم من یه پسر ۱۶ ساله دارم یه پسر ۱۰ ساله و هنوز نمیدونن من باردارم چجوری خبر بارداریمو بهشون بدم
- پنجمین سزارین
من ناخواسته برا بار پنجم باردار شدم هر چهار فرزند قبلیم سزارین بودن والان اخر بچه ام شش سالشه ایا میتونم زایمان کنم البته قند بار داری سر فرزند اخرم کرفتم متفورمین میخورم
- زایمان
سلام و عرض ادب ، من دوقلو باردارم و سن یکی از قل ها حدود دوهفته کمتر از سن بارداری هست، برای زایمان سن جنین مهمه یا سن بارداری؟
- ممکنه باردار باشم؟
سلام خسته نباشید.ممکن هست باردار باشم ولی پریود کامل هم بشم؟؟
- علت وجود مایع آزاد در کلدوساک
سلام خانم دکتر مت ۲۵ساله و نامزد هستم دیروز روز دوم پریودیم خونریزیم خیلی کم بود بخاطره همین ی سونو دادم گفت همه چی نرماله فقط مایع آزاد در کلدوساک مشاهده شده گفتن تست خون بارداری بده چون دوماه پیش من رابطه سطحی داشتم ک قرص اورژانسی استفاده کردم و سرموعد پریود شدم الان این دفعه دومی هست ک پریود شدم از عصر روز دوم پریودی خونریزیم زیاد شد و مثل همیشه با این اوصاف من باید بازم تست بارداری بدم. در ضمن باکره هستم
- اکوزن در مایع کیسه اب
سلام من امروز رفتم سونو حدودای۳۸هفته هستم..درسونو گفته شده در کیسه اب جنین ذرات ریز اکوزن هست..این ینی چی؟ خطرناک نیست..
- پهلودرد
سلام هفته ۲۲ام پهلوهام اطراف شکمم دردمیگیرحالت گرفتگی دار ازمایش ادرارم باکتری کمی زده درداطبیعی ایزوپرین شیافم استفاده میکنم
- شیاف
سلام خانوم دکتر من5 هفته باردارم دکترفقط دردای پریودی دارم ایا نیازه که شیافه سیکلوژست استفاده کنم؟مندرسال95 یه سقط داشتم در9 هفته 16پ5 تا شیاف استفاده کردم بعد که سونو دادم جنین فوت شده بود الان ممکنه که شیاف باعث سقطش شده باشه؟
- زنان
سلام وقت بخير من از بيست نهم مرداد كه پريوديم تموم شد تا الان هنوز پريود نشدم.البته تو تير ماه دوبار پريود شدم..ميترسم حامله بشم الان حدود ٤٤ روزه پريود نشدم بيبي چك هم مصرف كردم يك خط نشون داد كمرنگ. البته من پرده دارم باكره هستم،با نامزدم نزديكي داريم ولي داخل واژن نرفته.. حتي مِني شو هم نمياره.. از پيش اب شايد احتمال داره حامله شده باشم.. احتمال داره حامله باشم؟ چيكار كنم الان ١٠ روز پيش يك لكه ديدم فقط
- آندومتر با الگوی هتروژن
سلام آندومتر با اکوی هتروژن وضخانت 13mmیعنی چیه و آیا خطرناک هست ؟ومیتونه نازایی به همراه داشته باشه
- سوال از دکتر زنان
سلام من چند ماه هست که اقدام به بارداری دارم و دارو مصرف کردم این ماه هم چند تا آمپول با متفورمین مصرف کردم ولی پریود شدم و دکتر همراه داروهای بارداری بهم قرص مدروکسی پروژسترون داده آیا ممکنه دلیل پریود شدنم این قرص باشه؟ این قرص از باردار شدن جلوگیری میکنه؟
- بارداری مهم
وجود یک لوپ روده در سمت راست شکم و دو تا کیست در سر جنین در هفته ۲۰ بارداری چیکار کنم ایا بعد به دنیا اومدن با عمل رفع میشه
- رابطه جنسی محافظت نشده
سلام فرق رابطه جنسی محافظ شده و رابطه جنسی غیر محافظت شده چیست ؟؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من هفته 27 بارداری هستم قبل بارداری 52کیلو بودم الان که هفته 27 هستم شدم 58 کیلو بنظر شما کم نیست اصلا احساس سنگینی هم ندارم بچه اول خیلی احساس سنگینی میکردم ولی اینبار احساس نمیکنم بارداریم تکانهای جنین هم نرماله ولی حس سنگینی ندارم لطفا راهنمایی بفرمایید
- اقدام به بارداری
سلام من دوز دوم واکسن سینوفارم کرونا رو میخوام بزنم و یک هفته بعد اقدام به بارداری کنم آیا مشکلی نداره .


