Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط جنین
هفته ۵ بارداری بودم،با لکه بینی و درد شکمی متوجه بارداری شدم،ولی خودبخود سقط شد،موقع سقط فقط یک روز خونریزی داشتم بدون لخته...آیا کامل سقط شده؟
- عفونت
سلام خسته نباشید من دکترم یک دوره بمن پماد عفونت واژینال داد که گفتن ۷روز استفاده کنمبعد یک مدت حدود دو ماه دوباره حس میکنم ترشح من زیاده و کمی کمر درد دارم میتونم دوباره همون پماد رو دوباره بگیرم و مصرف کنم برای یک دوره دیگه
- اقدام ب بارداری
سلام خسته نباشید اقدام ب بارداری داشتم الان یک هفته مانده ب پریودیم اما زیر دلم خیلی درد میکنه موقع نزدیکی انگار زیر دلم یه چیز سنگین هست اذیتم میکنه بعدش هم بیحالی میشم و دلدرد میگیرم میخواستم ببینم الان تست خون بدم معلوم میکنه یا برم پیش دکتر چون باشگاه میرم جنبوجوشم زیاد میگم حامله نباشم مشگلی ایجاد بشه ممنون از پاسختون
- نازایی
سلام خانم دکتر تحرک اسپرم شوهرم ۱۶/۲ است پیشرونده،،،دکتر براش کو آنزیم کیوتن ۱۰۰ میلی گرم،آسپریژن و ویتامین E نوشه،ایا با این درمان میشود
- درد
سلام امروز ۱۳ سیکلم هست با درد شدیدی زیرشکم سمت چپ از صبح تا شب مواجه شدم آمپول سینال اف و اچ ام جی هم زده بودم در روزهای قبل باتجویز کارشناس مامایی قبل این درد رو اصلا نداشتم آیا بخاطر امپول هست توضیح کامل میخوام خانم دکتر
- پلی کیست تخمدان
سلام دخترم ۱۸ سالشه پلی کیست داره الان تقریبا یک هفته است که پریود نشده ... چند روز باید قرص سیبل مصرف کند که پریود باشد و نحوه ی خوردن قرص را لطف می کنید ؟
- زنان
سلام خانوم دکتر ، جواب سوال منو ندادین ، سوال ویرایش شده)باسلام من دختری هستم ک دیروز با نامزدم رابطه داشتم،مایع منی را ب داخل معقد ریخت اما فک میکنم مقداری هم ب داخل واژنم ریخته شد، از چندیقه بعدش شکم دردم شروع شد ، زیره شکمم و اطرافش افتضاح درد میکنه انگار درده زایمانه ، ب روی شکمم نمیتونم بخابم اصلا ، حالت تهوع و سرگیجع دارم ,امروز صب هم داخل ادرارم خون دیده شد، خیلیم بی حوصله ام ، ۵ روز دیگه هم وقته عادتمه ،توروخدا بگین علت چیه
- بارداری
سلام خسته نباشیدمن هفت هفته وخورده ای باردارهستم ودرتخمدانم توده اکوژن یاهمون کیست درموئیدی دارم.دکترمراجه کردم و5آمپول پروژسترون و20شیاف پروژسترون دادنداوایل خونریزی کمترشد ولی الان بازشدیدشده و راهم از دکتردوره من درحال حاضرچیکار کنم
- هایمن
آیا واقعا قرص هایمن که بصورت شیاف استفاده میشه و غشایی شبیه بکارت ایجاد میکنه که بعد از رابطه همراه با مایع قرمز رنگ هست وجود داره؟
- سلام من ۲۱ روزه انتقال انجام دادم ازمایشم هم مثبت بوده ولی از دیشب خونریزی میبینم دکتر هم رفتم معاینه کرد گفت دهانه رحم بستس میشه کمکم کنید خییییلی استرس دارم احتمال سقط جنین هست ممنون
- خونریزی غیرطبیعی پریود
سلام من برای منظمی پریودیم رفتم دکتر بهم قرص ال دی دادن از روز دوم پریودیم شروع کردم حالمو بد میکرد بعد پریودیم چند روزخوردم بعد دیگه نخوردم ی ورقشم تموم نشده که ولش کردم الان ۲۵روزه که خونریزی دارم میشه راهنماییم کنید ممنون
- خونریزی شدید همراه بالخته های بزرگ
باسلام وخسته نباشیدخدمت شما من هشت ماه پیش بخاطرصخامت رحمی کورتاژ شدم ولی بازهم خونریزیم خیلی زیاده سونوگرافی هم کیست نشون داده میشه بادارو رفع کردیا باید جراحی بشم
- ارگاسم
سلام خسته نباشید خانم دکتر شوهر من تو رابطه جنسی ارضا نمیشه نزدیک۵ یا ۶ بار که ارضا نمیشه به چه دلیل میتونه باشه؟
- بارداری
سلام روز بخیر من قرص ال دی مصرف میکنم ۶روزه هستش پریودم هر ماه ۵ام هست ولی من قرص و از ۲۸فرودین شروع کردم ۵فروردین پریود شدم از ۲۸ام قرص میخورم ولی در کنارش قرص تیروئید هم مصرف میکنم صبح ها ظهر ام ال دی بار اولم هم هست مصرف میکنم آیا امکان بارداری هست بازم ؟دیشب ناخواسته منی داخلم ریخته شده امروز هم قرص سرماخوردگی خوردم نگرانم بعدش یادم افتاد ممکنه اثر نکنه ممنون میشم جواب بدین
- توده درقلب جنین
سلام ببخشید من درهفته ۱۸ی سونودادم ک میگن ی توده درقلب جنینه.البته سونو Ntنرمال بوده و۱،۴بوده ولی خیلی نگرانم بقیه چیزاش سالم.اولین فرزندمه
- خارج شدن تکه کوشتی مانند چربی در دوران پریودی
سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما دکتر بزگوار... بنده ۱۵ ساله و مجردم، ببخشید من نزدیک ۴ روز هست که پریود شدم، قبلا ها در دوران پریودی درد خیلی زیاد غیر قابل تحملی داشتم اما دکتر نرفتم چون اونجوری نسبت به درد خونریزی نداشتم، اما اینبار که پریود شدم در روز سوم بدون درد یا درد هایی که در اون دوران پریودی داشتم رو اینبار نداشتم اما تو روز سوم یک تکه چربی ۳ یا ۴ سانتی دفع شد همراه با لخته خون ها که شبیه انگار زبون مار بود، عفتی مانند بود و خونی نبود اما جگری رنگ بود واقعا نمیدونم چی بود و خیلی نگرانم. اگر لطف کنید پاسخ بدید
- خونریزی بعد زایمان
17 روزه سزارین کردم امروز سونو دادم گفتن هماتوم داری ولی خونریزی شدید ندارم فقط لکه بینیه بنظرتون درمان داره؟
- دیلاتاسیون مجاری شیری علت به وجود امدنش
دیلاتاسیون مجاری شیری قسمت فوقانی خارجی پستان راست به دیامتر یک ونیم ملی مترباجداره صاف و بدون اکوهای داخلی دیده شدیعنی چه سرطان که نیست
- خارش
سلام، من در هفته 23 بارداری هستم. در ناحیه کلیتوریس احساس خشکی پوست و خارش دارم. آیا می تونم از پماد تریامسینولون ان ان استفاده کنم؟ در این دوران ضرر نداره؟ با تشکر
- ورم کردن
سلام وقتتون بخیر،امروز متوجه شدم انگار لابیا داخلی سمت راستم کمی ورم کرده درد و سوزش و خارش ندارم و تا الان رابطه ای نداشتم علتش چیه؟خطرناک هست ایا


