Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- روده اکوژن
سلام من الان در هفته ۱۷ بارداری هستم و غربالگری سه ماهه دوم رو. انجام دادم و. گفتن فقط روده اکوژن ۲ دیده میشود و. دکتر ازمایش امنیوسنتز نوشته احتمال خطر. چقدر هست؟
- قرص Utrogestan
سلام خسته نباشید دکتر به من قرص utrostan دادن داخل واژینال من تا بحال استفاده نکردم میشه منو راهنمایی کنید...طرز استفادش چطوریه؟ یعنی باید با دست به داخل واژینال بزاریم؟
- قرص اوژانسی
سلام.. خسته نباشید.. خانم دکتر من دقیق 65 ساعت پیش نزدیکی مشکوک به بارداری داشتم الآن از بس استرس داشتم رفتم قرص اورژانسی گرفتم خوردم آیا موثر میباشد؟ دیر ک نخوردم؟
- آزمایش بارداری
سلام خانوم دکتر من هفته ی ۱۸ بارداری هستم،یک سری از آزمایش های پیش از بارداری من مونده بود که شما نوشتید و چند روز پیش انجام دادم در جواب این آزمایش نتیجه ی vzv igG رو ۱۷.۴ زده که جلوش نوشته کمتر از ۹ منفی،بین ۹ تا ۱۱ مشکوک و بالاتر از ۱۱ مثبت،خیلی نگرانم،عدد ۱۷.۴ رو هم در جواب آزمایش بزرگ تایپ کرده
- اینو فولیک
سلام، من پلی کیستیکم، ۱۵ روز عقب انداختم قصد بارداری دارم ،ازمایش بتا دادم منفی بود،یکسال اخیر پریودم مرتب بوده تا حالا با توجه به سابقه ممکنه کیست داشته باشم ایا میتونم از پودر اینو فولیک استفاده کنم؟
- بارداری
سلام .من به علت لکه بینی رفتم سونوگرافی و نوشته بود .هفته ای ۴ و نیم مارژین نامنظم و رحم دو شاخه الان شیاف استفاده میکنم .بنظرتون امیدی هست جنین شکل بگیره ؟
- بارداری
سلام من نزدیکی برای بارداری کردم ولی باز میتونم نزدیکی داشته باشم یعنی اب منی در داخل وازن ریخته بشه یا ن؟ مشکل ایجاد میکنه؟
- قرص تنسی
سلام خسته نباشید خانم دکتر من اشتباها دوبار 1.5 میلیگیرم قرص تنسی خوردم مجموعا 3 میلیگرم در 2 روز میخواستم بپرسم خطری داره امروز هم پریود شدم ولی مثل ماه قبل خونریزی ندارم
- مصرف دارو در دوران بارداری
با سلام من حدود ده سال هست که بیماری خود ایمنی مجاری صفراوی داخل کبد دارم و روزی ۶ تا مزالازین و ۳ تا اورسوفار و برای خارشم شبی یکی ریفامپین مصرف می کنم امروز متوجه شدم که باردارم لطفا میشه من رو راهنمایی کنید
- Ivf بعد از روز ۸
سلام داکتر من روز ۸ ivf را سپری کردم کدام نشانه را در آجود نه دیدم اگر لطف کنید جواب بتین
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر . من 31 سال دارم و تقریبا یکسال مشکل عفونت دهانه رحم داشتم که با فریز مشکل حل شد . الان تقریبا 8ماه است که اقدام به بارداری گرفته ام . اما نتیجه ای نداشته . چندین دکتر بعد از معاینه گفتند که مشکلی نداری اما تنها یک دکتر گفته بود که ممکن است در این سن لوله هایت بسته شده باشد دیگر امکان بچه دار شدن نداشته باشی . میخواستم بپرسم آیا واقعا صحت دارد یا نه؟ و اینکه آرمایش قبل از بارداری هم انجام شده بدونه هیچ مشکبی و مولتی ویتامین هم مصرف میکنم . چه افداماتی باید برای بارداری انجام دهم ؟
- زمان مصرف بی بی چک
سلام خانم دکتر خداقوت.من بعد رابطه بدون دخولی که داشتم و واژنم از طریق آب طرف مقابلم خیس شد ۴ قرص ال دی و بعد ۱۲ ساعت ۴ قرص دیگه مصرف کردم بااین وجود پریودم به تاخیر افتاده چندروز .آیا احتمال بارداری هست؟؟و اگر بی بی چک بخوام استفاده کنم که ده روز از رابطم گذشته نتیجه مشخص میشه؟
- عفونت ادراری
سلام، وقت بخیر من بعد از نزدیکی عفونت ادراری میگیرم، روش جلوگیری کاندوم هست،پزشک اورولوژی قرص نیتروفورانتویین و ارومکس رو تجویز کرده بود که بعد از هر بار نزدیکی استفاده کنم، الان مدتیه که نیتروفورانتویین پیدا نمیشه. از طرفی هم برای بارداری اقدام کردم و متاسفانه با اولین نزدیکی عفونت ادراری گرفتم، واقعا نمیدونم باید چکار کنم، چون مطمئن نبودم باردارم یا نه قرص سفکسیم استفاده کردم برای برطرف شدن عفونتم ولی تاثیری نداره اصلاً، من فقط با سیپروفلاکساسین خوب میشم که اونم تو بارداری ایمن نیست.الان پریود شدم و مطمئن شدم باردار نیستم دارم سیپروفلاکساسین میخورم، ولی این ماه که دوباره بخوام اقدام کنم واقعا نمیدونم باید چکار کنم که بازم این داستان تکرار نشه
- بارداری
سلام روز بخیر من قرص ال دی مصرف میکنم ۶روزه هستش پریودم هر ماه ۵ام هست ولی من قرص و از ۲۸فرودین شروع کردم ۵فروردین پریود شدم از ۲۸ام قرص میخورم ولی در کنارش قرص تیروئید هم مصرف میکنم صبح ها ظهر ام ال دی بار اولم هم هست مصرف میکنم آیا امکان بارداری هست بازم ؟دیشب ناخواسته منی داخلم ریخته شده امروز هم قرص سرماخوردگی خوردم نگرانم بعدش یادم افتاد ممکنه اثر نکنه ممنون میشم جواب بدین
- اقدام به بارداری
سلام. من حدود یک هفته هست که تصمیم به بارداری دارم سوالم اینه ک من هیچ احساسی از ریختن اسپرم به داخل واژن ندارم آیا این نشانه چیز خاصی است؟
- بارداری
سلام هفته36بارداری هستم دیابت بارداری با انسولین دارم از دیروز تکونای بچم زیاد شده ممکنه مشکلی پیش اومده باشه توروخدا جوابمو بدین خیلی نگرانم
- زایمان
باسلام من در هفته ششم بارداری بودم ولی سونو نشون داد که کیسه زرده و کلا جنین تشکیل نشده با قرص سایتوتک سقط انجام دادم بعد از ۳ ساعت خونریزی کم داشتم و بعداز ۵ساعت یک تیکه کرم رنگ شل مثل کیست که یک نقطه قرمز کنارش بود با مقدار کمی لخته بهمراه درد دفع کردم ولی حالت ترشی و کمی تهوع بارداری هنوز دارم آیا سقط انجام شده و چیزی که دفع شده چی بوده الان یکروز میگذره و مثل پریودی خونریزی دارم چه اقدامی انجام بدم
- میخام بارداربشم
سلام من ۱۶روزازبرنامه پریودیم میگذره احتمالایکی ازروزای تخمک گذاری حساب میشه این روزبرای باردارشدن موثره ساعت الان14:24
- تصمیم به بارداری
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خانم دکتر 35 سال سن دارم و با توجه به سنم تصمیم دارم زود بچه دار بشم با توجه به اینکه فریرز زخم رحم که قبلا انجام دادم یه کم نگرانم که نکنه نتونم بچه دار بشم آیا دارو هست که کمک کنه به زودتر به نتیجه برسم بخدا خانم دکتر تا آخر عمرم مدیونتون میشم
- سقط جنین
سونو دادم جنین 5هفته و سه روزشه بارداری ناخواسته بوده میخوام سقط کنم لطفاً راهنمایم کنید خواهش میکنم خیلی اضطراریع


