Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نامنظم بودن و تداوم پریود با مصرف قرص
سلام.وقت بخیر دختری ۲۰ ساله و مجرد هستم.مدتی است با نامنظم بودن پریود مواجهم.پس از مراجعه به پزشک و سونوگرافی متوجه شدم تخمدانی پلی کیستیک هست.دکتر قرص ال دی.اسپرونولاکنون و سیبل تجویز کرده دو قرص اول رو طبق دستور پزشک مصرف کردم اما پریودم شروع شده و بطور مداوم پریود هستم .مشکل چیست
- پریود شدن بعد از جراحی فیبروم رحم
باسلام. من 5ماه پیش جراحی باز فیبروم رحم انجام دادم. بعد از این عمل هر ده روز پریود میشم و حدودا دو هفته ام طول میکشه پریودم. علت چی میتونه باشه؟
- جوش های زیر گردن
سلام.خسته نباشید من دختر ۲۰ ساله هستم که از سن ۱۰ سالگی جوش های شدید و اکنه زدم طوری که کل صورتمو میگرفت و همچنین ادامه داره هنوزم که ۲۰ سالمه خیلی به قوت خود باقی ماندن ازمایش کبد دادم سالمم ازمایش هورمونی دادم سالمم حتی هورمون مردانه هم بالا نیست و کیست ندارم موی زاعد و چاقی ندارم ترو خدا یه قرصی قطره ای بهم معرفی کنید که از شر جوش ها خلاص شم دکتر پوست رفتم دوسال رواکوتان مصرف کردم اما بعد قعط دوباره زدم ترو خدا کمم کنید چرا جوش هام بعد ۱۰ سال نمیره و هر روز بدتر میشه افسردگی گرفتم ترو خدا کمکم کنید یه قرصی هر چی معرفی کنید بهم من تهران هستم جوش هام کل صورتمو بیشتر زیر گردنمو میگیره ترو خدا
- تهوع
سلام خانم دکتر بیمار خودتون هستم من بعد از تهوع زیاد گلودرد شدید گرفتم احساس سوزش وحشناک گلو دارم،چی توصیه میکنید؟
- بارداری
سلام ازشیاف و دارو استفاده میکنم و خونریزی شدید ودفع لخته خیلی بزرگ دارم با درد فراوان اما بعد دفع دردم کمتر میشه نمیدونم احتمال سقط میدم چون لخته های بزرگ میدیدم ایا شیاف و داروها بازم مصرف کنم تا سونو یا قطعشون کنم هفته هفت بودم امپول رگام بخاطر خونریزی زدم
- سلول متاپلستیک در دهانه چه خطری دارد
- ایاباامپ.ل واریوتپییل ۳،۷۵ احتمال بارداری هست یاچون از۶فروردین پریودنشدم
من ازشش فروردین پریودنشدم.وامپول واریوتپییل هم ۱۷ فروردین آخریش بودزدم
- گارداسیل برای جنین ضرر داره
من چندماه هست که اقدام بارداری داشتم و این ماه قرص کلومیفن مصرف کردم و دکتر گفته که روز ۱۳ آمپول hcg هم بزنم و دقیقا در همین ماه باید دوز دوم گارداسیل هم بزنم اینها باهم تداخل ندارند و اگر حامله شوم برای جنین مشکلی پیش نمیاد چون دوز سومم باید ۴ ماه بعد بزنم
- بقایای سقط جنین
۴روزه جنین ۱۰هفتموباقرص ماماسقط کرد.اما موقعه سقطم شب تاصب دردکشیدم وفقط خوناب اومدویه تیکه سفید ودرحدلکه بینی خونریزی ندارم اصن.رفتم سونوگفت ۵۱ میل بقایامونده ولی من اصلا خونریزی ندارم چیکارکنم
- سلام خانم دکتر من افتادگی رحم دارم دردشکمم دارم چجوری باید درمان بشم رفتم دکتر گفت باید عمل بشم
- قاعدگی نامنطم
پریودی نامنظم دارم، 2 تا بچه هم دارم دل درد های شدید
- آزمایش
تست
- iui و ivf
با سلام خانم دکتر ivf را در کدام مرکز یا بیمارستان انجام می دهند؟
- بارداری
سلام. خانم دکتر تصمیم بارداری دارم با توجه به نزدیک شدن ماه رمضان وتغذیه نامناسب .چه مدت بعداز ماه رمضان اقدام کنم تابدنم امادگی کامل برای باداری داشته باشه
- مورد عفونت واژینال
سلام خانم دچار عفونت نسبتا شدید شده دکتر براش ازمایش وسونوگرافی نوشت وداخل تخمدان سمت چپ یک کیستک کوچک ملاحظه شد پس ان به دکتر زنان مراجعه کرد وبرای دل درد امپول کترولاک نوشته وپس از تزریق الان مانند پریود خونریزی داره دوباره رفت ودکتر براش کپسول ۲۵۰ ترنسید نوشته ایا باتوجه به بیماری ام اس که داره برای چشمش اشکال نداره بخوره تا خونریریش کم بشه متشکرم از راهنمایی شما
- مصرف قرص دوفامد۱۰
سلام وقت بخیر سه ماه پریود نشدم ودکتر زنان رفتم قرص دوفامد داد وگفت ۱۰ شب استفاده کن تا پریود شی ودوباره از شب ۱۴ پریودی دوباره شروع کن بخور.والان ۱۱ روزپریود شدم وخونریزی شدید دارم وقطع نمیشود ایا این قرص شروع کنم یانه؟ وهمیشه پریودبودم روز ۶ پاک بودم ولی الان طولانی شده چیکار کنم خانم دکتر عزیز
- قرص های سقط
- امکان سقط جنین در 2 ماهگی
سلام
من 8 هفته باردارم، خونریزی و لکه بینی داشتم، دکترم سونوگرافی نوشت. خونریزی اطراف جفت بود. دکتر سونو گفت فقط از شیاف فرتیژست استفاده کن ولی دکترم utrogestan200 داد. یک ساعت بعد مصرف سرگیجه گرفتم تا صبح مثل اینکه بیهوش شدم. یک قرص A.s.a80 هم داده. چیکار کنم؟ مصرف کنم یا با دکترم مشورت کنم؟ دیگه لکه بینی هم ندارم. - پریود
سلام.. شب بخیر.. خانم دکتر من خیلی استرس دارم.. من یک هفته پیش رابطه داشتم با شوهرم ولی محافظت نشده بود و طبیعی جلوگیری کردیم ولی استرس حاملگی با پیشاب اذیت میکرد حدود 70 ساعت بعدش رفتم قرص اورژانسی تنسی 1.5 میلی گرم خوردم و الآن امروز باید پریود میشدم ولی نشدم و همین الآن یعنی شب پریود شدم.. الآن میخام بدونم دیگ باردار نیستم.. یا هنو احتمال وجود داره.. خیلی استرس و اضطراب دارم... نمیتونم شب بخابم..
- Pcom
سلام وقتتون بخیر من هرسال ازمایش و سونو برای چکاپ میدم و تا الان مشکلی نبوده 23 سالمه الان ازمایش هورمونی دادم که مشکلی نداست خداروشکر و الان سونو واژینال در روز 12 سیکلم دادم گغته pcom برای تایید مطابقت با ازمایشات من هیچ علایمب هم ندارم امکان داره اشتباه شده باشن؟؟


