Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
خسته نباشید
اولین روز پریودم 26 تیر و آخررین روز 30 تیر بودروز شنبه 5 مرداد آمپول اچ سی جی زدم امروز 19 مرداد جواب آزمایش بتا 4 (منفی) با توجه به اینکه فاصله پریودهام 24 تا 26 روز و قبلش هم چند روز لک بینی دارم الان نه لک بینی داذم و نه پریود شدم اما همه علائم پریودی رو دارم لازم که آزمایش بتا تکرار بشه یا نتیجه قطعا منفی - سلام
خانوم دکتر من زخم دارم اومدم مشهد میتونم برم پارک ابی یا ضرر داره برام؟
- جوش پستان
سلام وقت شریف حضرت عالی بخیر من یه پسر بچه ی سه ماهو نیمه دارم که از دیروز تو زمان شیردهی درد دارم دردی مشابه درد شقاق پستان البته اصلا فرصت نکردم نگاه کنم و دهان بچه رو نگاه نکردم احتمال آفت هم ممکنه باشه... لطفا راهنماییم کنین ممنونم اخرین سونوی پستان رو هم سال 93 دادم و جواب سونو رو خودتون ویزیت فرمودین و سالم بوده
- بارداری
فاصله بخش تحتانی پلاسنتا از 14int OSOSمیلیمتر است
- سلام همسرم ناتوانی جنسی واز قرص تادالافیل استفاده میکنه آیا عوارضی نداره برای بارداری من و این که برای همیشه مشکل ناتوانی جنسی همسرم برطرف میشه بنظرتون میشه رونمایی کنیدلطفا
- قرص مدروکسی و اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من الان ۹ ماه هست اقدام به بارداری کردم و هردفعه از پریودیم خانم زنان برام ازمایش و سنو انجام میده و هر دقعه میگه عالی هستن و قرص مدروکسی و فماتی بهم میده ولی هنوز باردار نشد خواستم ببینم مشکل چیه
- سونو گرافی رحم وضمائم
سلام خسته نباشید من سونو گرافی دادم وداخلش نوشته مقداری مایع ازاد درکولدوساک دیده سده یعنی چی؟
- پولیپ رحم
پولیپ 2/5 سانتی رحم وکیست تخمدان راست دارم،دکتر گفته باید با لاپاروسکوپی رحم و تخمدان راست رو در بیارم، بنظر شما ضروریه خانم دکتر؟ آزمایشca125 هم دادم خوب بوده
- برش سزارین
سلام ۸ماهه پیش فرزند دومم را سزارین شدم جای سزارین اولم اصلا مشخص نیست اما سمت راست سزارین دومم برجستگی داره درد ندارم اما حالم خیلی بده چرا اینجوری شده علت چیه لطفا جواب بدین
- سوال
سلام علت ترشح سفید هنگام دفع مدفوع چیست؟ گاهی حس میکنم ترشح داخل مقعد هست و خارش دارم اما چیزی بیرون نمیاد کرم باریج دکتر داد علت چیست
- سلام وقتتان بخیر تست Hpvدادم
نتیجه رامی خواهم لطف کنید معنی وبیان کنید
- هموراژی ساب کوریونیک
با سلام هفته ۱۶ هستم تو سونوم زده هموراژی ساب کوریونیک به ابعاد ۲۸ در۱۸ میل در مجاورت تحتانی و لترال چپ ساک حاملگی مشاهده شد میشه بگید خطرناکه؟ باید چیکار کنم
- نازایی
سلام خدمت خانم دکتر عزیز خسته نباشید ببخشید من قراره تخمک اهدایی بگیرم میخواستم بدونم که ایا گروه خونی من با گروه خونی اهدا کننده باید یکی باشه ؟
- سقط جنین
سلام خسته نباشید،من 27 سالمه،دوتا بچه دارم،15برج باید پریود میشدم ولی نشدم،تست دادم باردار بودم.بعد یه هفته قرص سایتوتک مصرف کردم،هم زیرزبونی هم داخل واژن،بعد دوساعت که بلند شدم وطناب زدم 3تا قرص داخل واژن دراومد،خونریزی داشتم با چند تکه کوچیک لخته،رفتم سونو گفت هنوز یه ساک حاملگی هنوز مونده با جنین که ازهم پاشیده شده،حالا چیکار کنم که اون هم بیفته ،از همون موقع خونریزی دارم،ولی چیزی نیفتاده،داروگیاهی خوردم طناب هم زدم ولی فایده نداشته،بجز کورتاژ چه راه دیگه ای مونده،ممنون میشم جواب بدین،خیلی اوضام بده،بچه یک سال ونیم هم دارم
- سلام وقت بخیر من سونوگرافی انجام دادم متوجه شدم کیست تخمدان سمت چپم پاره شده و درد شدید و کمر درد و سرگیجه دارم اندازه کیستم رو توی سونوگرافیم زده ۴۴*٣٧میلیمتر دارای ذرات اکوژن اینترنال
- پرده بکارت
اگه با مسح کردن با دستمال محکم پاره نميشه پرده خون که از شما پرسیدم مگه خون که دیدم ماله چیه؟ممکن چی باشه
- مصرف قرص
با سلام و خسته نباشید یه سوال داشتم میخاستم ببینم همزمان قرص well woman و قرص گل مغربی استفاده کنیم مشکلی نداره؟ قرص گل مغربی رو بخاطر کیست سینه مصرف میکنم میخام قرص وول ومن هم استفاده کنم ولی میترسم مشکلی باشه ممنون میشم جواب سوال لطق کنید
- جلوانداختن پریودم….
38ساله م.پریودم یه مدت نامرتب بوددرماه چندبارمیشدم که بااستفاده ازدارومشکلم حل شدولی الان سه ماهی هست که هرماه جلومیندازم وبااینکه یکسال هم هست جلوگیری ندارم باردارنمیشم.واولین بارداری 17سال پیش بود.
- آیای اکوی هموژن نرمال است؟
سلام وقتتون بخیر یک روز بعد از پریودی سونوی واژینال دادم که ضخامت آندومتر 2.8mm و دارای اکوی هموژن است و بقایای جفتی به درستی مشاهده نشد
ماه قبل به حجم یک سی سی بقایا داشتم میخواستم ببینم طبیعی هستش و بقایا کاملا دفع شده؟
اندومتر که اکوی هموژن داره نرماله؟ - سرکلاژ
سلام افرادی که سابقه زایمان زودرس دارند و با سرکلاژ جواب نگرفتن چکار باید انجام دهند تا بچشون از بین نره؟


