Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودی طولانی
سلام من یک ماهه پریود هستم و در حال حاظر دارم قرص جستیران ۴۰ مصرف میکنم از ۳۰ تا عدد قرص ۱۲ تا رو خوردم اما هیچی تاثیری روی پریودی من نذاشته شما میتونید راهنماییم کنید ؟
- در تست پاپ اسمیر
در قسمت OTHER NON-NEOPLASTIC FINDINGS: قسمت Atrophy تیک خورده و قسمتOther : Hemorrhagic تیک خورده نشانه جیه
- قرص جلوگیری
سلام سنم ۳۵ ساله دوتا فرزند دارم همیشه از کاندوم استفاده میکنم ولی این دوماه آخر احساس میکنم به کاندوم حساسیت دارم عفونت قارچی درست کرد سوزش وخارج گرفتم تا دو ماه دیگه هم به کودکم شیر میدم بعد دوسالش تمامه میشه یه قرص کم عوارض بهم معرفی کنید
- قرص اوژانسی
سلام.. من حدود سه روز پیش از شما یک سوال پرسیدم ک بعد از رابطه.. قرص اورژانسی خوردم و بعد از 5 روز خونریزی پریود شدم و حدود 5 روز خونریزی داشتم.. آیا بازم احتمال بارداری وجود دارد؟. شما عرض کردید خیر.. احتمال بسیار ناچیز است..میخاستم بدونم آن احتمال ناچیز چیست.. یعنی چجوری میشه انسان پریود بشه و باردار باشه.. پس خوردن قرص اورژانسی بعد رابطه چ سودی دارد؟
- بارداری ومسافرت
سلام خانوم دکتر خسته نباشیدمن ازبیماراتون هستم خانوم دکترآزمایش دادم باردارهستم وهنزسونوندادم سوالم اینه اگه جواب سونوخوب بود میتونم باوی آی پی که صندلی هاش تخت شوهست برم خونه مادرم؟ خونه مادرم همدانه تااینجا ۷ساعت راهه واتوبوس بین راه فقط یکبارنهایت دوبارنگه میدارم ومن نمیتونم مایعات زیادبخورم وبیشترازدوباردستشویی برم اما راحت میتونم دراز بکشم ونهایت یکباریادوبارپیاده شم قدم بزنم بااین شرایط مساله ای نیست برم؟؟؟ توروخدا ازنگرانی منوخارج کنید
- جوش نخوردن بخیه سزارین
سلام خانوم دکتر من بعد یک سال سونو واژینال شدم و گفته شد که بخیه های عمل خوب جوش نخورده چکار کنم بخیه جذب بشه؟ ممنونم
- کلیتوریس
ببخشید وقتتون میگیرم میگید باید برم دکتر واسه معاینه . این جزئیاتی ک گفتم اصلا درد یا چیز دیگه ای ندارم ؟ یعنی طوری شده ؟ خودم حس میکنم زشت شده یا ک نمیدونم شاید اشتباه میکنم ببخشید ایا پزشکی میشناسید ک مورد اطمینان باشه یا ک خودتون 🙈 بتونم با ی عکس کوچیک بهم بگن ؟؟
- آمپول دیفرلین ایا برای کودکانی که برای رسیدن به بلوغ زودرس استفاده میشه ایا خطر ناک است و موجب نازایی در بزرگسالی ان ها میشود ؟؟؟؟
- عقب انداختن پریود.
سلام من میخوام پریودم عقب بیوفته لطف میکنید یه قرص که عوارضش از همه کمتره بهم معرفی کنید و اینکه از کی باید شروع کنم، ممنون
- سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر
سلام.میخواستم نوع دستگاه لیزرتون برای روشن کردن رو بدونم؟
- تنبلی تخمدان؟
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر.بنده ۷ ماه هست پریودم نسبت به قبل از ۵ روز شده ۱۰ روز یعنی ۷روز خونریزی و ۳روز لکه بینی دارم و تنبلی تخمدان تو این مدت گرفتم.قرصا روکین دو دوره و سیپروترون کامپاند(فعلا یک دوره)خوردم خوب نشدم دیگه خسته شدم چیکار کنم؟ امکانشه مشکل حادتری باشه؟سونو اردیبهشت دادم تشخیص تنبلی دادن و ازمایشاتمم هر چی دادم خوب بوده و مجرد و ۲۴سالم هست و قد و وزنمم خوبه هیچوقتم مشکل پریود نداشتم جز فقط دل درد میشم که قرص میخوردم خوب میشد فقط این چند ماه تغییر کرده که اوایل این تغییر حتی سونو و ازمایشمم خوب بوده خیلی نگرانم ممکنه مشکل جدیتری باشه؟ممنون میشم راهنماییم کنید چیکار کنم خوب بشم لااقل
- سونو
سلام تو سونوی شکمی آندومتر با ضخامت ۶mm مشاهده شده یعنی چی؟خطرناکه؟درمان داره؟
- زمان تخمک گذاری
سلام من سوم مرداد پریودم تمام شد.میخواستم بدونم از کی میتونم برای بارداری اقدام کنم؟روز تخمک گذاریم کی هست؟
- مهم
سلام خانوم دکتر زایمان در هفته ۳۸ و یک روز اشکال داره یعنی برای بچه مشکلی نیس؟
- هتروژن چیست
اکوی هتروژن چیست
- آمپول جهت پیشگیری از بلوغ زودرس
آیا آمپولهای جلوگیری از بلوغ زودرس برای کودکان در آینده خطرناک میباشد بیماریهای از قبیل یاءسگی زود و یا سرطان تخمدان
- تاخیر پریود
با سلام و احترام.خانم دکتر عزیز5 ساله که ازدواج کردم.حدود 8 ماه هست که پریودی های نامنظم دارم.یعنی هرماه پس از 10 روز عقب افتادن با امپول باید پریود شوم.حدود 3ماه اقدام به بارداری کردم به علت تنبلی تخمدان 3 ماه قرص مدروکسی پروژسترون مصرف کردم و دقیقا قاعدگی های 28 روزه داشتم.الان که ماه چهارم هست و این ماه قرص نخوردم 8 روزه که پریودم عقب افتاده.تمام علایم رو دارم ترشحاتم زیاد شده ولی متاسفانه پریود نشدم.باردار هم نیستم چون این ماه هیچ اقدامی در روزهای تخمک گزاری نداشتم.چه کار کنم؟؟ پریود های نامنظم مانع بارداری من میشود؟ ایا هرماه باید امپول بزنم؟؟
- چندقلوزایی بدون سابقه در خانواده
سلام بنده 24ساله هستم و من و همسر خیلی به چند قلو های همسان علاقه داریم آیا میشه با روشlvf و یا با روش دیگه ایی صاحب چندقلو همسان بشیم
- سلام من چند روزی میشه پام خیلی میسوزه وسر گیجه دارم میشه بگید چه آزمایشی بگیرم آزمایش چربی خون وقند خون میشه برام بنویسید تا من بگیرم ممنون میشم ازتون
- Pcom
سلام خسته نباشید من پنج ساله ازدواج کردم عادت هم نمیشم دکترا بهم میکن که تخمکات ریزن هر چی قرص میخورم جواب نمیده خیلی دوست دارم بار داربشم ایا این مشگل حل میشه


