معنی کانون ظریف اکوژن در سونو چیست
ساک حاملگی حاوی yolk sac کانون ظریف اکوژن با ۵و۵ هفته مشاهده شد
سلام، سونوگرافی بعدی تعیین کننده می باشد.
توضیحات بیشتری در رابطه با اکوژن را میتوانید در این نوشته ببینید:
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من سرکلاژ شکمی کردم الان ۱۸ هفته شدم فانلینگ ۸میل در ۱۸ میل دارم بازم مگه سرکلاژ شکمی جلو فانلینگ رو نمیگیره؟
- بارداری
سلام ایا عدد بتا در ۲۷ سیکل ۲۳۷ نرماله وبعداز اون ۳روز بعد این آزمایش تیتر بتام ۱۰۷۵ بود ایا نرمال است و
- ضرر استفاده از وایتکس در زمان اقدام به بارداری
سلام من در حال اقدام به بارداری هستم الان دو دفعه از وایتکس استفاده میکنم حس خفگی دست میده بهم شنیدم ممکنه باعث نقص جنین بشه آیا ممکنه اگه نطفه تشکیل بشه براش مشکلی پیش بیاد؟خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید😰
- قرص ال دی
سلام و خسته نباشید... من قرص ال دیو که باید روز5 پریودی میخوردم سه روز بعد از تموم شدن پریودی شروع کردم به خوردن و شب بعدشم با همسرم نزدیکی داشتم. ایا احتمال بارداری هست؟
- جفت لاترال
سلام خانم دکتر، بنده در سونوم نوشته جفت لاترال رسات با گرید 1 قرار دارد سن بارداری 31 هفته است آیا برای این سن گرید 1 مناسب است؟
- تست غربالگری
هزینه آزمایش غربالگری Cell free dna چقدر هست؟ آیا در رشت و توسط خود شما انجام می شود؟
- تعیین جنسیت
من دوتا دختر دارم ،میخوام فرزند سومم پسر بشه آیا راهی هست که صد در صد نتیجه بده؟
- لکه بینی دربارداری
سلام لکه بینی دارم توبارداری دکتر برام شیاف فرتیژست و کپسول خوراکی اوتروژستان تجویز کرده با مصرف کپسول دچارخونریزی شدید و سرگیجه میشم چکارکنم
- هماتوم در بارداری
۶ هفته و ۵ روزمه گفتن هماتوم ۳در۸میلی دارم. شیاف استفاده کنم بهتره یا نه خودش رفع میشه؟ خطرناکه؟؟؟
- ساک حاملگی
با سلام نازکی ساک حاملگی به چه معناست؟
- بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید من ۳۲ هفتا هسم جفت گرید۳ ینی زایمان زودرس میشه تا چهل هفته میتونه خونرسانی کنه ؟؟؟؟؟
- اقدام به بارداری
باسلام ببخشید من تحت نظر هستم برای بارداری دکترم به من گفتن که از سومین روز پریود به مدت ۵روز قرص لترورول و کلومیفن بخورم حالا سوالم اینه که روزهارو چطور حساب کنم مثلا من ساعت ۱۲ شب خونریزیم شروع شده رو بعنوان یک روز حساب کنم یا از روز بعدش حساب کنم
- سلام خسته نباشید
- بقای سقط جنین
معذرت من تو اسفند حامله بودم تو فروردین 15 سقط داشتم.. دوروز قبل سونو دادم بقای باقیمانده 40 میلیمتر داخل رحمم مشاهده شد.. نیاز به کورتاژ هست یاخودش دفع میشه. در ضمن خونریزیم قطع شده دیگه
- سونوگرافی آنومالی
سلام ببخشید منظور از استخوانهای بلند اندامهای فوقانی و تحتانی در سونوگرافی دقیقا کدام قسمت بدن جنین است؟ من۱۸ هفته و ۵ روز رفتم سونوگرافی آنومالی نوشته در استخوانهای بلند اندامهای فوقانی و تحتانی آنومالی واضحی دیده نمیشود، منظورش دقیق کدام بخش از بدن جنین؟
- سونوگرافی
سلام من توهفته ۱۶ سونوی تعیین جنسیت انجام دادم گفتن پسره ،،آیا احتمال خطا هست؟؟
- سرکلاژ
باسلام من سرکلاز کردم والان 18 هفته هستم دچار یبوست شدم امروز خیلی سخت دفع کردم وترسیدم که بخیه هام باز شده باشن امکان هس
- چک کردن سونوگرافی
با سلام من باردارم هفته ۳۵ و۳ روز سونوگرافی انجام دادم که نوشته بود اندکس مایع امنیوتیک نزدیک به حداکثر اندازه طبیعی است AFI=192mm وقتی به بهداشت نشون دادم گفتند که باید به متخصص زنان نشون بدی وببینه که ایا نیاز به تکرار سونو هست یاخیر؟ باتشکر
- بارداری…..
سلام خسته نباشید خانوم دکتر برای اقدام بارداری خیلی وقته اقدام کردم سونوگرافی رحم و تخمدان دادم مشگلی نداشتم لطفا بهم بگید برای باردار شدن چیکار کنم به کمکتون نیاز دارم لطفا راهنمایی کنید
- عدم پریود
سلام پریودم این ماه عقب افتاده 10روزی میشه بعدش لکه بینی دارم ک صورتی کمرنگ پایین دلم درد میکنه و لکه بینی بعد از نزدیکی بیشتر چکار کنم


