Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ماموگرافی پستان
سلام خانم دکتر خداقوت لطفا یه مرکز مامو گرافی خوب معرفی کنید برای مادرم میخواهم ممنون زنده باشید
- پریودی طولانی مدت
سلام خسته نباشید من ۲۰ سالمه و متاهلم و یه بچه دارم ۵ الی ۶ ماهی میشه ک پریودیم نا منظمه دیگ حتی تاریخشم یادم نمیمونه ولی این ماه بیشتر از ۲۰ روزه پریودم ۱۰ روز اول کلا پریود بودم بعدش دو روز پاکم بازم دو روز پریودم رفتم دکتر بهم قرص فمیکا دادن ولی الان میخوام پریودیم قطع بش چیکار کنم چ قرصی یا آمپولی مصرف کنم خیلی آزارم میده اینجوری لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم
- سقط جنین
سلام من دوتا بچه دارم والان متوجه شدم باردارم دکتری که پیشش میرم قبول نمیکنه سقط کنم ایا شما سقط انجام میدین خیلی ضروریه برای من دخترم تایک سالش شده لطفا کمکم کنید
- بارداری
با سلام بنده 2 بار سقط مکرر داشتم ایا برای بارداری سوم نیاز به استراحت یا رژیم خاصی دارم
- بارداری
هموراژی پری ساک باعث سقط میشه و ربطی به کیست هموراژیک نداره
- سرکلاژ شکمی
با سلام خدمت خانم دکتر شرف الدین عزیز من در فاصله دیماه ۹۴ تا مرداد ۹۵ دو تا سقط در هفته های ۱۰ و ۵ داشتم هفته ۱۰ رو بعد از عدم تشکیل قلب کورتاژ کردم در دی ۹۵ یک سقط در هفته ۱۸ داشتم که متاسفانه سرکلاژ نداشتم ( زایمان طبیعی + کورتاژ ) در بهمن ۹۶ یک زایمان نارس درهفته ۲۲ داشتم باوجود سرکلاژ ، بعد از ۴ روز انقباضات و فانلینگ شدید ، کیسه آب پاره و نهایتا ختم بارداری در اردیبهشت ۹۷ هیستروسکوپی و لاپاروسکوپی تشخیصی + کورتاژ شدم و به تشخیص پاتولوژی چندتا پولیپ داشتم که البته خوش خیم بود و به حمدلله پاکسازی شد در دیماه ۹۷ در هفته ۲۴ طول سرویکس طی ۴۰ روز از ۲۶ به زیره ۱۰ رسید و پس از چهار روز عفونت شدید ، با شروع انقباضات ، کیسه آب پاره و فرزندم حتی ۱۰ سانت سرکلاژ را رد کرد و به واژن رسید و دوباره ختم بارداری ( زایمان طبیعی + کورتاژ) به نظر خانم دکتر عزیز ، آیا با سرکلاژ شکمی میتوان جلوی نارسایی شدید دهانه رحم که گویا مادرزادی هست را گرفت ؟؟ یک دنیا ممنونم که پاسخگو باشید ؟؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر عزیز من هفته 16 بارداری هستم و با IVF باردار شدم . داروهای مصرفیم هم پرگنکر روزی یکی ، دوفاستون صبح و شب و شیاف سیکلوژست شبی یکی، هست . تقریبا یک هفته ست که بدنم خارش میکنه .سینه شکم ران و ساعدم و مخصوصا پشتم . مشکلم بخاطر مصرف داروهاست ؟ درمانش چیه ؟
- سلام وقتتون بخیر من ۱۵ سالمه و الان ۵ روزه که پریود باید میشدم و نشدمچیکارکنمب نظرتون
- آیا با وجود آزمایش آمینیوسنتز،غربالگری مرحله دوم لازم است؟
با سلام میخواستم بدونم شخصی که آزمایش آمینیوسنتز رو انجام داده نیاز هست غربالگری مرحله دوم رو هم انجام بده؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. و اینکه بهترین زمان برای غربالگری مرحله دوم چند هفتگی است؟ آیا نیاز به ناشتایی وجود دارد؟
- در مورد حاملگی
سلام ببخشید با توجه به اینکه قرص سیپروترون کامپاند میخوردم و فکر کنم روز اخری بود که قرص رو میخوردم رابطه جنسی بدون دخول در واقع لا پایی داشتم و یک قطره روی بالای ناحیه شرمگاهیم ریخت و چند روز بعدش هم پریود شدم امکان حاملگی وجود نداره؟ چون یکم بی اشتهام نسبت به غذا و نمیتونم بخورم و تنبلی تخمدان هم دارم
- بارداری
سلام وقت بخیر من ۵ هفته و ۴ روز هستم و پنج روز پیش که به خونریزی افتادم و سونو شدم فرمودند ساک بارداری چروکیده و هماتوم وسیع با این حال عدد بتا به صورت طبیعی بالا میرفت تا اینکه دیروز مجدد سونو شدم و فرمودند هماتوم نصف شده تقریبا و ساک بارداری مختصرا نامنظم قرار شده ده روز دیگه سونو بشم مجددا آیا شانسی برای حفظ جنین دارم؟
- کیست تخمدان
سلام من سونو گرافی که دادم گفت تو تخمدان هام چند تا کیست آبکی دارم ایا قرص سیبل از بینشون میبره؟
- بارداری
سلام خدمت خانم دکتر من چندروز پیش سونودادم گفت 4هفته وچندروزه ک باردارم الان 3روزه خونریزی مث پریودی دارم چکارکنم آسیبی ب جنین نزنه ممنون
- نازا
من11 ساله ازدواج کردم باردار شدم چندبار سقط شده پریود نمیشم با داروی مدرکسی عادت میشمivf کردم فایده نداشته ب نظر شما چ کنم ک اول پریود یم منظم بشه
- کیست سینه
سلام در مورد کیست سینه ک اول گفتن فیبروکیستیک بعد یکسال گفتن همونا هستن حدید هم دارید ک توده که نیاز ب بررسی داره چکار کنم ایا خطرناکه و اینکه تبلی تخمدان هم داشتم والان قرص پروژسترون هم میخدرم ایا خطری برا این کیست سینه نداره
- آزمایش بارداری
سلام.. خانم دکتر من ی چن وقت پیش رابطه محافظت نشده داشتم.. بعد شک داشتم ک باردارم.. دیروز رفتم جامعه سلامت یا همون بهداری سابق آزمایش خون بارداری انجام دادم.. میزان هورمون بتا صفر بود یعنی نوشته بود Negative. بردم پیش دکتر گفت طبق این آزمایش شما باردار نیستی.. حالا یکی از دوستام میگ آزمایش این جامعه سلامت ها ممکن است اشتباه باشه... نمیشه به نتیجه اش اطمینان کرد.. ب نظر شما لازم هست جای دیگر آزمایش بدم
- قبل از بارداری
سلام قصد بارداری دارم ولی در حال حاضر قرص سرترالین ۵۰ روزی نصف عدد و ایمی پرامین ۲۵ روزی یک عدد مصرف میکنم ،راهنمایی میخواستم ببینم با خوردن دارو مشکل نداره یا باید اول مصرف داروها را قطع کنم؟
- جهان آرا
سلام من هفته ۲۶ بارداری هستم عفونت دارم قرص قلدکونازول ۴ تا هر سه روز یه بار باید بخورم به نظرتون مصرف کنم یا حساس نباشم
- پریود
سلام الان دوازده روز پریود هستم قرص ضدبارداری از اولین روز پریودیم خوردم قرص ترکیبی سه رنگ ولی بازم قطع نشد نسبت به اوایل کمتتر شده ولی بازم خونریزی دارم خانم دکتر قرص کلرفنیرامین بخاطره حساسیت دکتر واسم نوشته امکانش هست از خوردن قرص حساسیت باشه پریودم تموم نشده؟
- درد های شدید قاعدگی
سلام،۲۳ساله و مجرد هستم،درد های قاعدگی وحشتناکی در روز اول و ساعت های اولیه خونریزی دارم،طوری که درس و کارم مختل میشه و مجبورم خودمو برسونم بیمارستان سرم و آمپول بگیرم، دوره هام منظم هست نهایتا دو روز عقب یا جلو می افتد اما درد شدید زیر دل،درد مقعدی وحشتناک، تهوع و استفراغ و اسهال دارم، به پزشکان متعددی مراجعه کردم اما نتیجه نگرفتم،واقعا نمیدونم چیکار باید کنم دیگه خسته شدم


