Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید. من تنبلی تخمدان دارم فولیکولام خیلی کوچیک بودن دکتر قرص کلومیفن بهم داد از روز 3 تا 7 عادت بعد روز 13 رفتم سونو بهم گفتن که یه فولیکول 18 دارم یه 20 یه 23 بهم قرص hcg 5000 دادن 2 تا همزمان همون شب زدم بعدشم که مدروفم 5 میلی از شب 15 بعد میخواستم بدونم که مدروکسی پروژسترون قرص ضد بارداری نیست باعث نمیشه باردار نشم؟
- دندان درد
سلام من یک هفته هست اقدام به بارداری کردم.و دو روز دندان درد شدید گرفتم میتونم برای کشیدن یا پر کردن برم دکتر؟ یا ضرر داره؟
- پریود
سلام.. شب بخیر.. خانم دکتر من خیلی استرس دارم.. من یک هفته پیش رابطه داشتم با شوهرم ولی محافظت نشده بود و طبیعی جلوگیری کردیم ولی استرس حاملگی با پیشاب اذیت میکرد حدود 70 ساعت بعدش رفتم قرص اورژانسی تنسی 1.5 میلی گرم خوردم و الآن امروز باید پریود میشدم ولی نشدم و همین الآن یعنی شب پریود شدم.. الآن میخام بدونم دیگ باردار نیستم.. یا هنو احتمال وجود داره.. خیلی استرس و اضطراب دارم... نمیتونم شب بخابم..
- اقدام
من تنبلی دارم ۱۷.۸دکترم همش متفورمین میدن این ماه باعلائم بارداری رفتم ولی منفی بود باید۷آدرپریودمیشدم از ۱۵اذر لک بینی دارم البته ۲آذرم ز مدت ۲روز لک وترشح قهوه ای داشتم نمیدونم چکار کنم ایا شیاف سیکلوژست دردرمان تنبلی تخمدان موثره شمارو بخدا کمکم کنید
- بارداری
سلام پريودم ٧ روز عقب افتاده،بيبي چك و ازمايش خون مثبت بود رفتم سونو گفت ساك بارداري مشاهده نميشه و اندازه رحم ٨٧*۵۶ است،مایع آزاد لگن مشاهده نشد،هر دو تخمدان سایز نرمال دارند،در میومتر و اندومتر ضایعه فضاگیر مشاهده نشد،اینا یعنی چی؟
- بارداری
سلام من و شوهرم تالاسمی مینور هستیم فرزند اولم سالم هست شوهرم شش سال پیش وازکتومی کرد الان راهی برای بارداری من وجود دارد؟ ممنون از زحمات شما
- مایع مختصر در سمت محل انسزیون
با سلام و خسته نباشید بعد از سقط بعد سه ماه که بقایا دفع شدن سونو دادم نوشته ، مایع مختصر در محل انسزیون cs به دیامتر ۳ در ۲ میلی متر به نفع Cs niche رویت شد آیا این مورد خطرناکه برای بارداری بعدی !؟ من سزارین قبلی ده سال پیش بوده... با تشکر از پاسخگوییتون
- بارداری
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز من این ماه قرص های لتروزول و کلومفین و متفورمین را طبق دستور پزشک در مدت پریودی مصرف کردم سونو دادم یه فولیکول ۲۱ داشتم آمپول hcgتزریق کردم و قرص استرادیول و مدروکسی پروژسترون را هم طبق دستور پزشک مصرف کردم الان پنج روز از موعد پریودیم میگذره بی بی چک منفی بوده چند روز دیگه باید صبر کنم تا آزمایش بتا را انجام بدم؟
- مایع آمینیوتیک
سلام خانم دکتر . من هفته۳۸ هستم. چندروز پیش بخاطر حرکت جنین رفتم بیمارستان گلسار که شما منو فرستادید واسه سونو بیوفیزیکال و.... خداروشکر همچی خوب بود و من مرخص شدم .تو سونو زده بود مایع آمنیوتیک حداقل نرمال۹۹mm. حالا من نگرانم که همینجور کم نشه اب کیسه ابم.زایمان طبیعیم ۱۵ آبان هستش.که ۱۴ قراره بیام پیش شما چک بشم . بنظرتون چیکارکنم این حجم مایع فعلا خوبه؟؟
- لیزر در بارداری
سلام و روزتون بخیر، من تو هفته هشت بارداری هستم میخواستم بپرسم لیزر قسمت چانه و زیر بغل رو می تونم انجام بدم و روال لیزر که قبل از بارداری داشتم الان هم ادامه بدم؟ آیا انجام لیزر به جنین آسیب میرساند؟
- تیروئید
ببخشید خانم دکتر پزشکم گفته تیروئید لب مرز دارم که ۲/۸ بعد برای پیش بارداری گفته اگه به ۲/۹برسه خطرناکه و باید ارجا شه حالا نباید من باردار بشم یا مشکل نداره
- بارداری
سلام من مشکل تا خوردگی آندومتر داشتم که دکتر رفتم قرص جستیران داد دوره سه ماهه که مصرف کردم آخرین ماهش هم مهر ماه بود که ۱مهر پریود شدم ۱۵مهر قرص و شروع کردم و ۲۵مهر قرص تموم شد ولی در طی این مدت من زیاد رابطه داشتم گاهی با کاندوم و گاهی بدون کاندوم الان هم که ۱۱آبانه پریود نشدم امروز بیبی چک زدم منفی بود احتمال بارداری هست؟
- ازمایش بتا
سلام من باردارم ۴ هفته و ۶ روز .آزمایش بتا دادم عددش 4280.6 هست عددش نرمال هست یا چی .ممنون
- قرص ضد بارداری
روز هفتم دوقرص دروسبلین وروز نهم دوقرص دزوسپتیو مصرف کردم میخوام ببینم اگر دیگه قرص نخورم تا چندروز دیگه تخمک گذاری میکنم واحتمال بارداری هست؟؟ اگربارداربشم بچه دچار مشکل نمیشه؟ یااینکه این ماه دیگه از دست دادم وقرص روادامه بدم؟؟
- بی حسی دندان
سلام روز خوش بنده در حین اقدام به بارداری وقت ترمیم دندان هم دارم عکس opgقبل از اقدام گرفتم.میخواستم بدونم تزریق بی حسی دندان در دوران اقدام و لانه گزینی جنین تاثیری در روند بارداری و خطر برای جنین دارد؟
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید لتروزل خوردم برای تحریک تخمکگذاری الان کیت زدم مثبت شد ولی سنو دادم میگه فولیکول غالبت ۵ میل هست چیکار کنم
- پیگیری سوال قبل (هماتوم بارداری)
شیاف پروژسترون ۱۰ عدد دارم .تا زمان غربالگری اول باید استفاده کنم یا همین ده روز کافیه؟
- سقط به علت ایست قلبی
سلام من سقط به علت ایست قلبی در هفته هشتم داشتم که جنین تا شش هفته رشد داشت بعد از ده روز سونو واژینال بقایا ۸×۱۵ نشان داد الان قرص ال دی و مترژن میخورم به نظر شما با پریودی دفع میشه
- سرماخوردگی
سلام خانم دکتر عزیزم انشا ا.. که همیشه سلامت باشید من 2 روز پیش در مورد واکسن آنفلونزا پرسیدم هنوز نزدمش اما سرمام هنوز خوب نشده و گلوم میسوزه لطفا راهنماییم می کنید که باید واسه سرما خوردگیم دکتر برم یا نه؟ و آنتی بیوتیک میشه صرف کرد یا نه؟ چه دارویی رو نمی تونم مصرف کنم؟ هفته 10 بارداری هستم. دنیا دنیا ممنونم
- سلام خسته نباشید چند ماهه که پریودی بهم ریخته ودر هرماه دوبار پریود می شودم وقبل کیست داشتم اما سنگرافی رفتم کیستم رفع شده بود ولی در هر ماه دوبار وپاکی زیادی نداشتم وحالا دو هفته می شه که رفتم دکتر وآمپول وقرس برام داد خوردم ودارم مصرف می کنم وبسته قرص الدی تمام شد وبعد ۳شب پریود شدم وروز سومم یک تکه پرت تو خالی لوله شکلی از من افتاد اون موقع درد نداشتم اما روز بعدش تخم سمت چپم درد می کنه


