Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آزمایش پرولاکتین کی باید انجام شود؟
سلام وقتتون بخیر یه سوال داشتم ازمای پرولاکتین باید حتما موقع پریود انجام داد ؟ بهترین زمان برای انجام ازمایش پرولاکتین چه موقع هست؟
- پریودی
سلام چرا در دوران پریودیم دهنم بوی بدی میده؟هرماه اینطوریم علتش چیه فقط چند روزپریودیمه
- واریوپتیل
سلام آیا با وجود تزریق آمپول واریوپپتیل احتمال بارداری وجود دارد؟
- ناباروری ثانویه
سلام خانوم دکتر خسته نباشید خانوم دکتر من هشت ماه برای بارداری دوم اقدام کردم اما باردار نمیشم ... شوهرم سالمه ... پریود هام منظمه... این ماه بعد هشت ماه متفورمین 500 و یدوفولیک خوردن سونو واژینال دادم و هیچ مشکلی نداشتم فقط فولیکولم روز دوازده سیکلم 17 بود... بعد الان ویتامین ای . اومگا 3 . زینک و سی . ویتامین د 3 . اینارم دکترم نوشته بخورم ...ب نظرتون مشکل من چیه ک باردار نمیشم ؟ کلی هم ورزش اینا می کنم تا وزنم ایده ال بشه اما باردار نمیشم ک نمیشم اصلا هم لب ب غذاهای ناسالم اینا نمیزنیم ... ب نظر شما چی کار کنم ایا این داروها هیچ فایده ای دارند😢😢😢😢زایمان اولمم سزارین بود
- گواهی سلامت
اگ نامزدم کلا در جریان و پردم خراش و اسیب دید باشد متخصص زنان گواهی سلامت می دهد ایا
- پریود
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر عزیز من تو یه ماه دوبار پریود شدم دلیلش چی میتونه باشه ؟ تا حالا دو دفعه برام پیش اومده ۲۲بهمن پریود شدم ۵ روز طول کشید الان امروز ۱ اسفند دوباره پریود شدم یه بارم پارسال برام اتفاق افتاد ولی اون موقع ده روز بین دو تا پریودم فاصله بود.
- زنان
سلام من یه ساله پیش بارداری خارج رحم داشتم بعدیه ماه پیش کامل پریودنشدم تست بارداری هم دادم منفی بودحالاماه بعدپریودشدم دکتربرام چندتاآزمایش نوشت ک بایدتویه ۳روزه پریودانجام بدم اماافتادروزجمعه به نظرتون بایدماه بعدآرمایش هاروانجام بدم
- سونوگرافی
کانون کیستیک حجیم به ابعاد۷۵ /۱۴۰حاوی اکوهای شناور داخلی وحاوی سپتا به ضخامت ۳.۵ میلی باگسترش از قدام رحم به داخل شکم تا حد ۲ سانتی زیر ناف این کیست چه کیستی است وچه اقدامی کرد
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر من با نامزاد خود نزدیکی کردم چیزی بنام خون و جود نداشت و کدام مانع هم احساس نکردم و اون زمان بخاطر بعضی مشکلات دکتر هم نرفتیم و حالا از این مسئله چندین ماه میگذره آیا امکان داره که حالا تشخص شود نوعیت پرده بکارت و یا اصلا وجود نداشته و یا در اثر کدام نزدیکی و یا ضربه از بین رفته باشه لطفا به جواب بدهید ممنون تان
- جلوگیری از بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید بهترین روش برای جلوگیری از بارداری چیست
- سوال از دکتر زنان
سلام وقت تون بخیر سوال من اینه که ایا فقط برای افراد نابارور ivf انجام میشه کسانی که تمایل به حاملگی دو قلویی دارن میتونن ivf کنن
- قرص ال دی قبل انتقال جنین برای چیست؟
باسلام مصرف قرص ال دی قبل ازانتقال جنین چیست؟
- درد واژن
سلام در هفته ٣٦بارداري درد زياد واژن همراه با درد در كشاله سمت راست طبيعي است؟ صبحها كف پاهام هم درد دارد احساس ميكنم كمي ورم كرده ايا نياز به مراجعه حضوري مي باشد؟ متشكر
- تاثیر اشعه
سلام در ماه اول بهرداری هستم...سرکارمن با کامپیوتر هست و درمحل کارمودم دقیقا روی میزکارم هست...آیا ثابت شده که امواج مودم تاثیر منفی داره روی جنین؟و حتما باید جاب جاشود؟
- درد شدید در کمر و لگن
سلام من هر دکتری رفتم عکس گرفتن ازمایش دادم میگن سالمی و فقط گفتن التهاب در کمر یه پماد دادن ولی من خوب نشدم درد در ناحیه زیر شکم دارم و در زمان پریود شدید تر تحملش برام سخته و گاهی هم کمرم بی حس میشه و دست راستم از ارنج تا نوک انگشتانم تورو خدا بدادم برسید مردم از درد
- پرده بکارت
سلام... من رفتم برای معاینه بکارتم.... گفتش سالمه فقط ساییدگی داره که اونم به خاطره عفونت زیاده..... واقعا عفونت باعث ساییدگی و یا ازدست دادن پردم میشه؟
- ترشحات واژن
سلام، وقت بخیر، من دو روزه گاهی ترشحات بی رنگی مانند آب دارم که به یکباره از وزن خارج میشه که احساس خیسی در لباس زیر میکنم. ترشحات گاهی مانند سفیده تخم مرغ است.ممنون میشم راهنماییم کنید.
- ببخشید وقتی ادرار میکنم یا مدفوع سوزش دارم
- پولیپ اندومتریال
سلام من سنو انجام دادم نوشته یک ضایعه اکوژن به دیامتر ۸ م م درون کویتی رحم در سگمان فوقانی با احتمال پولیپ آندو متریال رویت میشود میشه این برام توضیح بدید چی هست درمانش چیه
- چرا بعضی مواقع هنگام استفاده از اپلیکاتور خونی میشود؟می شودد؟
من هشت ساله که رحمم را در آوردم و به خاطر خشکی واژن از کرم های مرطوب کننده واژینال استفاده می کنم گاهی اوقات که از اپلیکاتور استفاده می کنم گاهی خونی میشود علت ان چیست؟


