Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص دزولست
سلام خانوم دکتر من عروسیم هست چند روزه دیگ ب امید خدا و اینکه رفتم پیش دکتر زنان بهم قرض دزولست دادن برای جلوگیری ک مصرف کنم ۳ تا ورق دادن ۷ روزه دارم میخوام ولی حس میکنم خونریزیم ب این دلیل بیشتر شده و روزه ۷ پریودی هست و پاک نشدم هنوز میخام قرص رو قطع کنم دیگ نخورم اگر نخورم احتمال داره کلا هی لکه بینی داشته باشم؟
- خراش پرده بکارت
سلام من با پسری رابطه داشتم پسره آلتش رو به داخل آلت من مالید میگه آلتشو داخل نکرده اما من پیش دکتر زنان رفتم دکتر میگه جلوت باز شده اما دکتر وقتی برام نذاشت توضیح بده الان باز شده یعنی پاره شده یا آسیب دیده یا پردم ارتجاعیه که باز شده؟من خیلی میترسم لطفا کمکم کنین
- سلام من چند بار سوال پرسیدم جواب ندادین همسرم آزمایش اسپرم انجام داده و توش گذارش شده ۲میلیون اسپرم بعد عمل کرد عمل واریسم حالا میخوام بدونم خوب میشه بنظرتون وامیدی هست برای بچه دارشدنش تورو خدا جواب بدین خیلی نگرانم ونارحتم رونمایی کنید لطفا
- افزایش سایز سینه
سلام.ببخشید من عمه ام سرطان سینه داشت و درواقع میشه گفت سرطان سینه ژنتیکی داریم.میخواستم ببینم برای افزایش سایز سینه باید چکار کنم ک طبیعی باشه؟بدون عمل و چیزی.و اینکه مجرد هم هستم
- من یه کلیه دارن
میخوام واکسن گارداسیل یا پاپیلوگارد تزریق کنم برام ضرر داره؟
- علت قطع نشدن پریود
سلام وقت بخیر.من الان حدود پونزده روزه پریودم.و پریودم قطع نمیشه.سونوم کاملا نرمال بود.قرص سرترالین میخورم که دوزش زیاد کرده دکتر.این ممکنه باعث قطع نشدن خونریزی بشه؟؟؟
- سلام پریودم با ده روز تاخیر شروع شده و حالا تموم نمیشه قهوه ای رنگه و اصلا شدی نیس
- عفونت در بارداری
در ماه اول بارداری با ترشحات غلیظ و کاندیدا و گهگاه رنگ قهوه ای کم رنگ چه دارویی استفاده شود..کرم واژینال کلوتریمازول هم ۳ شب استفاده کردم ولی دو روز بعد شروع شد
- بارداری
سلام سونوگرافی غربالگری دوم را میتونم در ۱۷ هفته و شش روز انجام بدم ؟
- پریود بعد از سقط
سلام. هفته پانزدهم سقط با قرص داشتم و بعدش دو هفته خونریزی داشتم. پنج هفته گذشته و پریود نشدم. شانس بارداری مجدد وجود دارد؟ چطوری میتونم به بدنم کمک کنم چرخه قاعدگی رو شروع کنه؟
- درد تخمدان ها
سلام. من هنگامی که خواب بودم دچار درد شدیدی در ناهیه تخمدان ها و اطراف ناف شدم و دردش حالت تیر کشیدن یا گرفتگی عضله داشت به سختی میتونستم راه برم و یت حتی نمیتونستم عطسه کنم ...حالت تهوع زیادی هم داشتم اما حتی اگه میخواستم استفراغ کنم تخمدان ها درد میگرفت...مادرم کمی گلاب بهم دادن و وقتی نشستم جایی بعد مدت کوتاهی بهتر شدم...من دچار pco هستم ...درحال حاضر شرایط دسترسی به پزشکم رو ندارم کیشه کمی راهنمایی کنید که این مسئله بخاطر چه چیزی میتونه باشه؟
- خارش واژن
سلام وقت بخیر من دکتر برای جوش های صورتم قرص نورم اسکین تجویز کردن روزی یه دونه حدود ۲۰ تاشو خوردم و همینطور قرص آزیترومایسین هم میخوردم تقریبا ۳۰ تا اونم هر روز وقتی قرص آزیترو مایسینم دورش تکمیل شد کامل خوردم حدود چند روز بعد واژنم خارش گرفته و قرمز و ملتهب شده و داخل واژنم حالت سفیدی ایجاد شده الان قرص نورم اسکین و قطع کنم خوردنشو ؟ عوارض این قرص میتونه باشه؟
- سقط جنین
سلام خسته نباشید. من ازدواج نکردم و با دوست پسرم ۳ ساله رابطه دارم. ۳ روزه که ازمایشم مثبت درومده و حدس میزنم ۲ ماهه بار دارم... متاسفانه جریانو به خوانواده هامون نمیتونیم بگیم و قصد سقطش رو داریم از طرفی هم ترس اینکه دیر بشه... چطور و چقدر هزینه داره که این کارو انجام بدیم؟
- سلام مادرمن روز۵قاعدگی امپول دکاپپتیل زده والان اروم وقرارنداره ودردهای وحشتناکی مثل دل دردوکمردردداره چی بخوره ساکت بشه دردداش واینکه ایناطبیعیه
- سلام میشه جواب این آزمایش بدین مشکلش چیه؟ volume 2.9 ml Count: milky opalescent Liquitaction 30 min Up To 35 min Viscosity Normally Normal 0 .100 phone Alk 7.2 .8 .0 eNcourage 10.12 occasional Sperm count *2 mill/ ml Good:60 Average: 20 .60 poor: 0 .poor: 0 20 Normal morphology 50 % Good: 50 Average: 30 .50 poor: 0 .30 Abnormal Forms 50 % Epithlial 0 .1 RBc 1.2 occasional Active 40 32% sluggish 12 40% Non mobile 48 20%
- علت درد مقعد در زمان پریودی حتی غیر زمان پریودی ،،موقع دفع اصلا مشکلی نیست
- مدت استفاده از قرص دوفاستون
سلام و خسته نباشید، من ۳۲ سالم و مجرد هستم. من آزمایش خون و همچنین سونوگرافی رفتم توی سونوگرافی نشان داد که چند تا کیست دارم و نوشت که تنبلی تخمدان دارم پیش دکتر متخصص زنان و زایمان رفتم برام قرص دوفاستون را تجویز کرد و گفت که این قرص و باید حالا حالا بخوری که تنبلی تخمدان شما درمان بشه و باعث نازایی نشود. ولی خوب من پریودیم منظم شده و می خوام بدونم که تا چه مدت باید قرص دوفاستون بخورم و اگر قطعش کنم قرص دیگه جایگزینش هست و اگر حتی نخوام قرص بخورم چه اتفاقی می افتد. البته من حتی دوباره سونوگرافی هم ندادم که بدونم اصلا احتیاج هست من مصرف کنم و من بخاطر مشکل هورمدنی هم که دارم یک و نصفی در روز قرص متفورمین استفاده می کنم. ممنون میشم جواب بنده را بدهید.
- سینه
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر. من 29 سالمه و مجرد. سینه هام شل و افتاده شدن. میتونم با روغن ماساژ بدم ک سفت شن؟ یا روشی بهم پیشنهاد میکنید. خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید. ممنونم
- مصرف انتی بیوتیک قبل از انتقال جنین
تا روز انتقال جنین به مدت یک هفته قرص سفیکسیم و ازیترو برای درمان سرماخوردگی استفاده کرده ام مشکلی برای انتقال جنین به وجود آمده است آیا؟
- پریود
سلام خانم دکترشرف الدین من بعدازاینکه داروهای بارداری مصرف کردم دوسه ماه اول پریودم خوب شده بود اما بازم تیر ماه لک شدم دوسه روز مردادماهم اصلا پریود نشدم علتش چیه خانم دکتر


