Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- انقال جنین ivf
سلام من روز ۱۴انتقال ام ۲روزه لکه قهوه ای رنگ دیدام ایا علامت بدی هست امکان داره جوابم منفی در بیاد ممنون میشم اگه جواب بدید
- بارداری
آیا بدون دخول و با ریختن منی روی باسن و بعد پاک کردن آن با دستمال و ده دقیقه بعد شستن آن در حموم که باسن و واژن را بشورین با دست امکان انتقال زنده شدن اسپرم زیر آب داغ یا یخ و باردار شدن با این حالت در زمان تخمک گذاری امکان دارد
- باردارم
سلام سونو اکوژینیسته غیر یکنواخت یعنی باردارم
- لکه بینی دربارداری
سلام هفته ی 27 بارداریم هستم لک دیدم رفتم دکتر بهم امپوله femolife و شیاف UTROGESTAN داد یه هفته استفاده کردم دباره لک دیدم باز امپولم رو که زدم قطع شد اخه امپولم هفته ی یک باره حالا سوالم اینه که اگه امپول و شیافم تموم شد ولی باز لک دیدم همین امپول و شیاف رو از داروخونه بخرم بزنم ؟؟
- زایمان سزارین
با سلام آیا شما بنا به درخواست بیمار سزارین انجام میدهید؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر چند وقت بعد از سرکلاژ شکمی میشه نزدیکی انجام داد
- عوارض داروی سینال
سلام وقتتون بخیر من۴۳سالمه تقریبا دوماه پیش برای بارداری آمپول سینال اف وهاش ام جی برایم دکترم تجویز کرد به مدت ۵ روز بعدآن دکترم سونو انجام داد گفتن که فولیکول نداری وتبدیل به کیست شده برام داروی Hdتجویز کردن ماه اول پریود به مدت یک روز خیلی کم بود کلا این ماه نشدم طی مدت این دوماه یه بار رابطه داشتم ممکنه باردار باشم
- بارداری
ایابا جفت قدامی سزارین کردن سختو دشوار هست
- آمپول دکاپپتیل و عدم بارداری
سلام خسته نباشید من زنی ۴۲ ساله هستم بعلت خونریزی مداوم و خیلی شدید دکتر به من آمپول دکاپپتیل تجویز کرده میخوام بدونم در این مدت میتوانم از روشهای جلوگیری استفاده نکنم یا خیر؟؟؟،
- بارداری
سلام من ۲۵/۸آخرین پریودیم بوده الان جواب آزمایش خونم مثبت شده،ولی سونوگرافی که رفتم هیچی دیده نشد لکه بینی و خونریزی هم یه ذره دارم،به نظرتون زود رفتم سونو یا نه واقعا باردارنیستم
- سقط جنین
سلام.من فقط دو روز از رابطه ام گذشته و مقدارکمی منی داخل ریخته شده .من دو عدد قرص روکین خوردم واینکه امکان ازبین بردن جنین با دارو هست؟میشه راهکار برای ازبین بردنش به صورت طبیعی بگید
- بارداری
من قرص لیتیم مصرف می کنم میخوام باردار بشم این قرص لیتیم مانع شده چه کار باید بکنم
- زایمان
سلام من ۳۶هفته۳ روزمه. دوبار اخر که سونو دادم جنین بریچ بود حالا شما سونو نوشتید که من فردا برم انجام بدم اگه بازهم جنین بریچ باشه ۳۰مهر که نوبت دارم شما زمان زایمان سزارین مشخص میکنید؟؟ ۱۵آبان تاریخ زایمانم هستش البته بصورت طبیعی
- اقدام بارداری
با سلام و وقت بخیر، آیا بعد از اقدام به بارداری در دوران تخمک گذاری ، میتوان تست پاپ اسمیر انجام داد؟ آیا انجام این تست اشکالی در لقاح با لانه گزینی ایجاد میکند؟
- بارداری
سلام جفت سرراهی در هفته چندم بالا میره؟
- بی نظمی قاعدگی
سلام من بعد از دوره قاعدگیم رابطه داشتم از قرص اورژانسی مصرف کردم فرداش خونریزی داشتم به مدت چند روز الان حدود چهار هفته میگذره و پریود نشدم تست بی بی چک هم زدم خطا زد و هیچی نشون نداد
- یدوفولیک
سلام خانم دکتر🌹🌹 آیا از ماه چهارم بارداری همچنان باید به مصرف قرص یدوفولیک و ویتامینD ادامه داد؟
- اقدام به بارداری
سلام من دوره قاعدگیم ۲۸ روزه است روز چندم سیکل اقدام به بارداری کنم .ممنون از شما
- قرص سیبل وبارداری
با سلام ووقت بخیر.ببخشید بعداز مصرف ۴روز قرص سیبل (زمان شروع قرص از ۵ پریودی) رابطه داشتم و بدون محافظت بوده آیا بار دار شدم؟اگر باردار شدم چطور سریع متوجه بشم و سقط کنم؟
- دارو
سلام،من بیمار شما هستم،هفته چهارم بارداری هستم ،دیروز برام utrojestan200تجویز کردین،ولی من متوجه نشدم این دارو خوردنیه یا شیاف واژینال،چون ظاهرش خوردنیه،ولی خانم دکتر بهم گفتن که یا بخورم یا شیاف،الان من گیج شدم،لطفا من رو راهنمایی کنید،ممنونم


