Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص پردنیزولون
سلام من هفته ۳۰ بارداری هستم شما برایم قرص پردنیزولون تجویز کردید. من از پرسیدم گفتید برای ریه هست . گفتیدتا ۳هفته تا ۳روز اول بخور. اما تو اینترنت زدم این قرص در بارداری انگار مناسب نیس میترسم شاید داروخانه اشتباه داده باشد. اما دوباره تماس گرفتم گفتید درسته . حالا این قرصو مصرف کنم بدون نگرانی؟؟
- رنگ مو وابرو در بارداری
من در هفته چهارم از بارداری خودم بی خبر بودم ورنگ گذاشتم آیا مشکلی پیش میاد
- بستری
سلام خانم دکتر بعد ازعمل جراحی برداشتن رحم چه مدت بیمار باید در بیمارستان بستری باشد ؟
- تاخیر پریود
سلام 17 هرماه پرسودترین وروز28هم سونودادم تخمدان کم کاره،و الان 5روزازپریودم گذشته ویاردارم،ونمیتونم چیزی بخورم،بیبی چک منفیه آیا باردارم
- بارداری
سلام وقت بخیر ، من دوتا بارداری داشتم که اولی تو ۱۶ هفته سقط شد و دومی هم به فاصله سه ماه بعد اقدام کردم و تو هفته ۲۴ با وجود سرکلاژ و استراحت مطلق و امپول و شیاف زایمان زودرس داشتم ، دکتر به من گفتن که بافت رحمم شله و برای بارداری مجدد بازهم احتمال داره این اتفاق بیوفته 😔😔 سوالم اینه که راهی وجود نداره واقعا ؟؟ سرکلاژ شکمی تاثیری نداره ؟؟ ممنون میشم از شما
- پستان
سلام خانم دکتر خوش قلب.من دوماه پیش سونوگرافی پستان رفتم که در آن نوشته شده بود بافت فیبروگلاندولار نرمال...اما امروز مجدد سونوگرافی رفتم نوشته بافت فیبروگلاندولار ضخیم و اکوژن به همراه کیستهای کوچک و پراکنده و توده های solidpapering در uqqهردوسمت با حداکثر دیامتر 7 mmرویت شد...خانم دکتر بافت ضخیم گلاندولار خطرناک است؟
- بقایای بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من تقریبا ۳ ماه پیش به خاطر ایست قلبی جنین توی ۹هفته سقط کردم بعد ماه قبل سونو دادم گفت بقایای ۵در ۸ میلی باقی مونده که دارای وسکولاریته کمتر از میومتر مجاور بود بعد دکتر گفت قرص ال دی مصرف کن دوباره سونو بده الان ۵شبه قرص ال دی رو تموم کردم ولی پریود نمیشم ایا خطرناکه؟ ایا رشد کرده؟
- عوارض داروی دزوسپتیو
سلام خسته نباشید. عوارض داروی دزوسپتیو بعد از ترک دارو برطرف میشه یا نه؟(لکه های پوستی در اثر مصرف این دارو روی صورتم بوجود اومده)
- نزدیکی و خون امدن
خانم دکتر خسته نباشید . همونطور ک قبلا گفتم درحال مصرف کلومیفن ولتروزول هستم امشب بعد از پاک از شدن از پریود رابطه داشتیم موقع رابطه ی کم واژن سوزش داشت بعد 2 ساعت ک میخاستم دوش بگیرم دو قطره خون اومد فقط همون دوقطره بود ایا ممکنه بخاطر قرصا باشه یا دلیل دیگه ای داره ممنونم
- مصرف قرص اورژانسی
سلام من از قرص اورژانسی تنسی استفاده کردم و بعد از یک هفته از مصرف قرص خونریزی دارم ، و الان یک هفتس که خونریزی دارم میخواستم بدونم لازمه مراجعه کنم به دکتر یا عادیه؟
- باسلام من سه ماه باردار بودم بچه خود به خود سقط شد ه رفتم سونو سه ماهگی انجام دادم دکتر گفت بهم الان میخواستم بدونم یکم بقایا تو شکمم مونده چیکار باید بکنم واینکه کی میتونم باردار بشم
باسلام من باردار بودم رفتم سونوی سه ماهگی انجام دادم دکتر گفت بچه سقط شده الان یکم بقایا توشکمم مونده میخواستم بدونم چیکار باید بکنم واینکه بقایا توشکم هست میتونم مجدا د باردار بشم یانه ممنون میشم جواب بدین
- باسلام واحترام من الان20ساله ازدواج کردم ولی بچه دارنمیشم چندبارشدم ولی سقط شدالان ۷ساله دیگه باردارنمیشم بخداپیش هرمامایی رفتم میشه بگین چیکارکنم ایاباردارمیشم یانه
- سلام قوزک پا م ورم کرده وزرداب زیرپوست است مشکل چیست باتشکر
- کیست خوش خیم پستان
سلام وخسته نباشید من طی سونوگرافی و ماموگرافی متوجه شدم کیست پستان دارم ودکترم فقط قرص ویتامین ای وگل مغربی پیشنهاد دادن .آیا دارویی هست که کلا کیست پستان رو از بین ببره ومن درد نکشم چون هر روز درد میاد و اینکه آیا قرص ال دی کیست پستان رو بدتر میکنه.ممنونم
- انتقال جنین
با سلام من روز چهار انتقال هستش علت کمر درد چیه؟
- نازایی
من یک پسر ۵ ساله دارم وسه ساله که هیچ روش جلوگیری نداسته ام با وجود مراجعه به دکتر ناهید قنبر زاده و تحویز داروهای بارداری وتقویتی هیچ نتیجه ای نگرفته ام خیلی نا امیدم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- مصرف قرص جلوگیری سیپروترون کامپاند
سلامم وثت به خیر من در اولین دوره از مصرف قرص سیپروترون کامپاند هستم. بعد از اولین روزمصرف در روز اول عادت ماهانه خونریزی ام قطع شده . الان باید ادامه بدم قرص هارو یا نخورم ؟
- سلام من خنریزی ساب کوریونیک به ابعاد ۴*۲۲ در قسمت تحتانی ساک بارداری دچار شدم آیا برای جنین خطرناک هست و ممکنه به بچه آسیبی برسونه؟
خونریزی ساب کوریونیک به ابعاد ۴*۲۲ در قسمت تحتانی ساک بارداری دیده شده آیا خطر ناک هست و ممکنه به جنین آسیبی برسونه؟
- در دختر ۳۱ ساله هستم
- قرص سیبل
سلام من رفتم سونوگرافی برای کنترل آی یو دی واون روز پریود هم بودم.درمحل قرارداشت ولی بهم گفتن اندازه تخمدان هام بزرگ هستن ودکتر قرص سیبل تجویز کردن میخواستم بدونم دلیلش چیه ولازمه قرص هارو مصرف کنم?


