Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
سلام خانم دکتر من و همسرم تمام آزمایشات و انجام دادیم و هر دو سالم هستیم ولی هنوز بعد از 8 ماه اقدام باردار نشدم میشه کمکم کنید دارویی چیزی میشه استفاده کرد که زودتر نتیجه بگیرم
- درد جای سزارین
سلام پنج سال ک عمل سزارین کردم الان یک هفته است سمت چپ کنارخط عمل سزارین درد میکنه تکون ک میخورم تیر میکشه ک نمیزاره حرکت کنم باید فشارش بدم بعد جابجا بشم لطفاً بگین چکار کنم
- پاپ اسمیر
سلام.تست پاپ اسمیر من Liquid.Based. Satisfactory forevaluation Endocervical.Transformation zone calls present Negative for intraepithelial lesion. or malignancy میشه تفسیر بفرمایید مشکلی هس .یا ن .لازمه کلپوسکپی بشم
- عفونت زنانه
سلام. خانم دکتر من عفونت واژن دارم. فقط واژنم سوزش داره. کرم واژینال کلوتریمازول بمدت ۱۰ روز استفاده کردم. ولی بازم سوزش داشتم بعد تقریبا یک هفته دوباره شیاف کلاژن استفاده کردم، یکم بهتر شدم ولی بازم سوزش داشتم. دوباره بعد یه هفته شیاف و گرفتم ۴ تاش رو استفاده کردم که سوزشم بدتر شد. الان عفونت و دارم تموم نمیشه. به نظرتون زیاده روی کردم تو مصرف دارو؟ بعدچه مدت میتونم از شیاف یا پماد واژینال استفاده کنم؟ میشه لطف کنید یه دارویی چیزی بهم معرفی کنید؟ممنون
- امپول سینال اف
سلام وقتتون بخیرببخشیددکتردوتاامپول سینال اف داده بهم که هرکدوم رودرجه ۳۶ چهاربارتزریق بشه به دومین روزکه رسیددرمانگاه که رفتم برای تزریق گردونه ی تنظیم درجه هرزشدویاگاهاگیرمیکردبهرحال گویاگردونه خراب شده درحالیکه هنوزاندازه ی سه روزداروداخل سرنگ سینال اف هست من به ناچارازامپول دومی ادامه ی تزریق روانجام دادم که فاصله نیفته بین تزریق هام ورونددرمان اسیب نبینه حالامیخوام بدونم گردونه ی امپول درست میشه؟چیگاربایدبکنم
- ترشح خونی به صورت قطره ایی
سلام وقت بخیر دکتر من دختر ۲۴ ساله هستم بعد از یه هفته پریودی قطره های خونی لزج از رحمم خارج میشه حدودا ۳ روزی میشه همراه بادرد در قسمت زیر شکم پایین کمرم و پشت پاهام مشاهده میکنم بنظر شما علتش چیه نگرانم لطفا جوابم را بدهید.با تشکر
- خارش واژن
ناحیه ژنیتالم خارش داره
- لکه بینی
- درمان کیست
باعرض سلام ۱۹ سالمه تقریبا دوسالی هست ک متوجه شدم کیست اندومترویز دارم و دارو ضد بارداری دو دوره یک بار یک ماه و سال بعدش سه ما مصرف کردم و دکتر گفتن چون سنم کمه فعلا عمل نکنم.. ایا به تاخیر انداختن عمل مشکلی ایجاد نمیکنه؟ واینکه سینه هام خیلی کوچیکه حتی با مصرف قرص های ضد بارداری تغییری نکرده. چه درمانی وحود داره برای بزرگ شدنش؟
- قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من ماهه پیش رابطه محافظت نشده داشتم و مایع منی هم داخل نریخت شک داشتیم که ریخته یا نه قرص اورژانسی خوردم و چند روز بعد پریود شدم الان این ماه هم پریود میشم؟ امکان حاملگی که نداره ؟
- اکوژتزیسته
آیا دارو برای این بیماری موجود است؟
- ترشح سفید آبکی
سلام خانم دکتر ۲۱ هفته باردارم حدودا از چند هفته پیش بعضی وقتا که سرپا هستم یا زیاد راه میرم، از واژنم حس میکنم ی ترشح گرمی خارج میشه میبینم ی ترشح سفید ولی وقتی با لباس زیرم پاک میکنم ترشح سفید تبدیل به آب میشه خیلی آبکی ،میخواستم بدونم خطرناکه؟
- مقعد
سلام روز پنجم پریودم هستم از روز چهارم یه درد تیزی توی زیرشکمم دارم که انگار سیخ سیخ میشه طوری که سرفه میکنم زیرشکمم درد میکنه الان یخورده بهترم ولی دیروز انگار مانعی زیر شکمم بود و در حد خیلی کم خونریزی از مقعد هم داشتم علت چی میتونه باشه؟میشه راهنماییم کنین چیکار باید بکنم؟۳۹ سالمه ازدواج کردم ولی هنوز دخترم
- آمپول دیفرلین
سلام دختر من وقتی ۸ سال و ۴ ماهه بود برای اولین بار پریود شد بردم دکتر آمپول دیفرلین تجویز کرد هر ماه یک عدد بعد از زدن آمپول چهارم ۵ روز پریود شد تا حالا هم ۴ تا زدم قد دختر۱۴۹ و و زنش ۴۳ قد و و زنش خوب رشد کرده قدش بعدا هم رشد میکند؟
- عقب افتادن پریود
سلام دکتر خسته نباشید دختر بیست ساله دارم که الان دو ماهه پریودش پنج روز الی یک هفته ب عقب افتاده ایا مشکلی هست و اینکه باید چکار کنه که پریود بشه چون به شدت کلافه هست ممنون
- قرص گین اپ
سلام خسته نباشید من 17سالمه و مجردم پریود منظمی داشتم چند مدته که قرص گین اپ مصرف کردم و الان 20روزه پریودم عقب افتاده چکار کنم خیلی میترسم
- آزمایش خون بارداری
سلام. خانم دکتر من دو روز پیش از شما پرسیدم19 روز بعد از نزدیکی رفتم آزمایش خون بارداری دادم.. جواب منفی بود.. آیا میتونم به جوتب آزمایش اطمینان کامل داشته باشم؟.. شما جواب دادید بله اگر مشکلی ایجاد نشود قابل درمان است. فک کنم اشتباهی رخ داده است
- کلدوساک رحم چیست
سلام من دیروز سونوگرافی انجام دادم و گفتم مایع کلدوساک در اطراف رحم شماوجود داره آیا کلدوساک تداوی دارد یاخیر
- پریود نشدن
من ماه قبل سقط داشتم و این ماه لکه بینی دارم وباز نمیشم چی کار کنم
- سلام دکتر جان من با روش آی وی اف حامله شدم و سقط کردم دکترم آزمایش ایمنی برام نوشتن که انجام دادم کم کاری تیرویید یعنی خودایمنی تیرویید دارم الان دکترم گفتن یک ماه قبل از انتقال باید قرص پردنیزولون ۵ بخورم .آیا دیگه دچار سقط نمیشم میخاستم ببینم این قرص از سقط جلوگیری میکنه؟؟؟


