Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست دارای سپتوم
من سونو گرافی. دادم قاعدگی هم منظمه الان تو سونو نوشته کیست جدار نازک بدون جز سولید و یک سپتوم جدار ظریف درونی در تخمدان راست دیده میشه این یعنی من نمیتونم باردار بشم راهنماییم کنید
- مسافرت در بارداری
سلام خانوم دکتر من بیمارشما هستم باردارم و نوبت بعدی سونوم ۱۸ فروردین هستش که اونموقع میشم ۸هفته. اینبار تو سونو همچی خوب بود لکه بینی ندارم یادم رفت ازتون بپرسم میتونم عید برم مسافرت یا نه؟بنظرتون خطرناکه واسم؟؟
- سوال
سلام من به خاطر عفونت واژن یه قرص فلوکلونازول ۱۵۰ مصرف کردم بعد نزدیکی داشتم واقدام به بارداری ممکنه مشکلی ایجاد کنه
- سلام احتمال داره حین مصرف قرص دوفامد لکه بینی پیش بیاد
سلام خسته نباشید من الان دو دوره که دارم باامپولمنوتروپین واچ سی جی وقرص دوفامد اقدام به بارداری میکنم این سری امپولهام بیشتر کرد دکتر وسه تا فولیکول خوب داشتم از روز شانزدهم پریودی هم قرص دوفامد مصرف کردم اخرین قرص که خوردم یه لکه بینی کوچک داشتم ولی زود قطع شد الان باید چکار کنم یعنی پریود شدم یانه
- جواب آزمایش پاپ اسمیر
سلام نرمال بودن پاپ اسمیر چگونه است باید جلوی چه نوشته های تیک بخوره
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید من سه ساله جلوگیری طبیعی داشتم الان میخوام بارداربشم ولی تخمدان من صعیفه دکتر برام قرص کلومیفن تجویز کرده ایا من حامله میشم
- قرص دروسبلین
سلام من وقتی قرص زده بارداری میخورم بعد چند ساعت حالت تهوع دارم
- پریودی سریع فردای اتمام دیان
۴ ماهه قرص دیان استفاده می کنم که سه ماه اول ۴ روز بعد از اتمام قرص پریود می شدم ولی دیشب اخرین قرص از بسته ۴ رو خوردم و امروز صبح پریود شدم .مشکلم چیه؟ یعنی روز ٢١ قرص رو خوردم صبح ٢٢ پریود شدم
- سونوگرافی پستان
توده هایپواکوا به ابعاد ۹*۲۶ واجد benign elastogram ساعت ۹.۵ به فاصله ۶mm از سطح پوست دیده شده به چه معنیه آیا خطرناکه؟
- درد شدید بخیه بعد 6ماه
س خسته نباشید من 6ماهه زایمان کردم سزارین بودم الان 3روز رد بخیه هام خیلی درد میکنه درحدی که نمیتونم از جام بلند شم کمر و پهلوهامم درد میکنه دکتر زنان رفتم گفتن که باید برم پیش دکتر جراح نظر شما چیه
- توده در سینه
سلام و عرض ادب ببخشید ۳۶ سالمه و در سونوگرافی نوشته یک ضایعه کیستیک به ابعاد ۷/۵در۵ در سینه چپ با حدود نامنظم و جدار ضخیم حاوی دبری اکوژن داخلی در ساعت ۶ پستان چپ و تعدادی لنف نود در هر دو پستان مشاهده شد. میشه لطفاً راهنمایی بفرمایید.ممنون
- من یک توده اکوژن ۹۶*۴۷میلیمتر در رحمم دیده شده چیه این
- رحم
سلام خانم دکتر من 6ماه پیش سقط 20هفته با وجود سرکلاژواژینال شدم الان میخواستم دوباره باردار بشم رفتم پیش یه ماما معاینه ام کرد گفت هنوز دهانه رحم شله چطور خانم دکتر بعد از 6ماه هنوز سفت نشد دهانه رحم بعد من چکار بکنم تا سفت بشه آخه خیلی بچه دوس دارم میخام زود باردار بشم در ضمن طول سرویکسم 25میلی خیلی هم ناامیده شدم از وقتی بهم گفته هنوز دهانه رحم شله خانم دکتر امکان داره اصلا سفت نشه راه حلش چیه ترا خدا کمکم بکن کار شد گریه فقط
- آمپول واریو پیتل کودکان
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید من برای دخترم به دکتر غدد مراجعه کردیم و ایشون برای قطع پریود آمپول واریو پیتل ۳/۷۵را داد اولین بار رو که زده امروز باز هم پریود شده علتش چیست اگر آمپول بعدی رو بزنه قطع میشه؟ من شنیده بودم وقتی اولین بار بزنی قطع نمیشه از بار دوم قطع میشه واقعا از بار دوم قطع میشه ؟ ویک سوال دیگه داشتم الان می تونه آمپول رو بزنه وقتی قاعدگی است یا باید تمام شود ؟ چون دختر من واقعا عذاب میکشه اگر براتون مقدور است راهنمایی بفرمایید ممنون
- مدروکسی پروژسترون
سلام. خانم دکتر من پریودی های نامنظم داشتم. دکتر برام شیاف پروژسترون تجویز کرد. بعد از پریودیم به مدت ۱۰ شب استفاده کردم. امشب که تخمک گذاریم بود دیگه شیاف نذاشتم و میخاستم اقدام کنم برای بارداری. ولی متاسفانه خونریزی دارم. در حد لکه بینی. اول اینکه میخام ببینم میتونم اقدام کنم؟ یا چون خونریزی دارم شانس بارداری نیست. دوم اینکه دلیل این خونریزی چیه؟
- درمان وتجویزدارو
سلام دختر٢٧ساله هستم دودكم وتهرع دارم سونوانجام دادم همهچيزنرمال ولي ريم مايع دركلدوساك خلفي ديده شده لطفا راهنمايي كنيد
- بارداری
سلام من امروز روز هفدهم انتقالم دوبار آزمایش بتا دادم اولی 451 بود ودوی1150 بود میشه بگین جوابش خوبه یانه
- عمومی
سلام وعرض ادب خدمت شما...درخصوص سوزش واژن بعداز ادار ۱۴ماه قبل خدمت رسیدم...دارو تجویز کردین ...اما خوب نشدم...ازهمین طریق خدمتون پیام فرستادم شمافرمودین ازمایش کشت ادار برم...رفتم وکاملا سالم بود ...به پزشک عمومی نشون دادم...ممنون میشم راهتمایی کنین ....
- عقب انداختن پریودی
سلام من رفتم دکتر برای عقب انداختن دوره قاعدگی قرص سیپروترون با استروال راتجویز کرده ولی از دوره ۷ روزه قاعدگی هنوز خونریزیم قطع نشده چکار کنم
- رابطه جنسی
من حدود دوسال قرص جلو گیری می خورم اما جلوگیری طبیعی داشتم اما این بار نزدیکی اب منی داخل واژن ریخت سه دانه قرص مانده که بسته ام تمام بشه احتمال بارداری قرص ام سر ساعت می خوردم


