Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف طولانی قرص سیپروترون کامپاند
سلام
من ۳۵ ساله هستم. ۷ ساله ازدواج کردم و در تمام این سالها با قرص سیپروترون کامپاند جلوگیری داشتم. خواستم بدونم آیا مصرف طولانی این قرص تاثیر مضر روی بدن نخواهد گذاشت؟ - قرص ال دی
سلام خانم دکتر خوب هستین من 26 سالمه وال دی مصرف میکنم الان دچار عفونت شدم آیا مصرف مترونیدازول وسفالکسین با ال دی تداخل ایجاد میکند مصرف ویتامین ب کمپلکس ویتامین ای چطور ؟
- بارداری
سلام . وقتتون بخیر اگه قرص اورژانسی بخوریم حتما باید یه هفته بعدش پریود بشم حتی اگه باردار نباشم . واینکه پریودی حتما باید یه هفته بعدش باشه ؟
- خروج باد واژن
سلام آیا امکان دارد خروج باد از واژن عفونت باشد علائمی از عفونت ندارم دکتر زنان هم گفت عفونت ندارم ولی دوبار زایمان زودرس داشتم که الان سرکلاژ شکمی شدم آیا ممکنه علت باز شدن زودهنگام دهانه رحم و ترشحات موکوسی به خاطر بادهای واژن و عواملی که باعث بوجود آمدن این بادها هست باشه؟
- اکوزن در مایع کیسه اب
سلام من امروز رفتم سونو حدودای۳۸هفته هستم..درسونو گفته شده در کیسه اب جنین ذرات ریز اکوزن هست..این ینی چی؟ خطرناک نیست..
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید ببخشید من ۱۲ فروردین سقط جنین ۱۷ هفته داشتم باید ۱۲ اردیبهشت پریود میشدم نشدم از ۱۶ اردیبهشت تا الان همش داخل ترشحاتم خون هست البته تنبلی تخمدان هم دارم ممنون میشم جواب سوالم روبدین
- خونریزی بر اثر ضربه به کمر
دیروز از چهار پایه افتادم کمر ضربه شدید دید بعدش بااینکه دور بود پاک شده بودم الان خون ریزی دارم و کمر درد زیاد برای قطع خونریزی باید چه دارویی بخورم
- سوال من پایین است یا سنوگرافی نسج نرم برای من مناسب است؟ من زخم واژن در حد پارگی و عفونت این زخم و عفونت به دلیل وارد شدن جسم غیر بهداشتی هم دارم
- بارداری
باسلام من الان دوماه زیمان کردم چه زمانی میتونم باز اقدام به بارداری کنم؟
- اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیرمن تنبلی تخمدان وکیست کوچکی داخل تخمدان دارم قرص مدروکسی پروژسترون هم میخورم شبی دوعدداز14پریدی تا10شب. حالا لتراکس لتروزول نوشته ازروز 3قاعدگی تا5روز روزی 2عدد خوردم 13فروردین شبش پریدشدم واز15شروع کردم قرص لتروزول روخوردم ویه شب میشه اقدام کردیم برای بارداری امروز رفتم آزمایش تیروئید وسی تی اسکن انجام دادم تیروئید کم کارداشتم وزیرشکمم خیلی دردمیکنه دردش مثل دردپریدی چکارکنم؟؟؟ خانوم دکترخسته شدم دکتر به من گفت پلی کیستیک داری مااقدام کردیم به بارداری ممنونم که جواب میدین راستی خانوم دکتر مطب شماکجاست ؟
- ترمیم واژن
با سلام خدمت شما،من ۲تا جوش گوشتی روی واژنم زده به متخصص مراجعه کردم زیگیل نبود گفتن ضایعه گوشتی ولی هیچ پمادی ندادن من میخوام واسه بارداری اقدام کنم ولی هیچ تغییری نکردن به نظر شما چیکار کنم؟ممنون
- سوال مهم
سلام برای تشخیص بکارت وقت قبلی باید بگیرم پیشتون؟
- سلام وقت بخیر من تقریبا یک ماه پیش موعد پریودیم بود و ۱۱ پریودیم لکه بینی داشتم و از ۲۰ بدج تا ۲۷ برج دردم شدید شد و درد کمر ران و یاق پا بیشترین درد در ناحیه پاین سمت چپ شکمم بود و هم چنان در طی این یک ماه همینجوری درد داشتم و درد واژن هم داشتم تقریبا دو سه روز پیش در خواب خون دماغم شدم میشه لطفا راهنمایی کنین
- دردوسوزش شکم
دردوسوزش بخیه داخل شکم بعداز سه ماه عمل سزارین
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید من از همون اول پریودم نامنظم بود ولی الان هر سه ماه یه بار میشم تنبلی شدید دارم با دارو منظم میشه هرماه هم فولیکول خوب دارم ولی باردار نمیشم الان چهار ماه دکترم رو عوض کردم بهم ۶ ماه زمان داده متفورمین پروژسترون کلومفین و امپول تحریک تجویز کرده با این دارو ها به ۱۸ ۱۶ میلی فولیکول ها میرسه عکس رنگی هیچ مشکلی نداشت آزمایش شوهرم عالی بود ولی به نتیجه نمیرسم دکترم میگه اگه ۶ ماه از این امپول استفاده کردی و نشد بلی ای وی اف کنی من فقط ۱۹ سالمه از موقع که ازدواج کردیم اصلا جلوگیری نداشتیم نظر شما چیه من میخوام هر چه زودتر باردار بشم با این شرایط من ای وی اف جواب میده خیلی ممنون
- درد
سلام من عفونت قارچی دارم و از کرم واژینال کلوتریمازول استفاده میکنم سه روزه امروز زیر شکمم(اولش هر دو طرفش بعد از یکساعت طرف راست ) درد ریزی داره که اذیت میکنه چیکار کنم یعنی بخاطر عفونت قارجی هست؟ دکتر برم؟
- سرکلاژشکمی
سلام من باوجود سرکلاژواژینال در۲۶هفته زودرس شدم امااستراحت نداشتم حالا دکترگفت بیاسرکلاژشکمی کنم خوبه به نظرتون
- کیست تخمدان
سلام من تخمدان کیستیک دارم ۶ ماه پیش به مدت ۲ماه پریود نشدم جواب سونو ی کیست در تخمدان راستم ویکی در لوله رحم بود آمپول پرژسترون دادن زدم پریود شدم بعد دوماه قرص ضدبارداریخوردم سیکلم منظم بود اما دوباره دوماه پریود نشدم امپولم زدم یک ماه پیش دوباره نشدم تجویز شما چه دارویی هست
- سلام آیا قرص آزیترومایسین برای عفونت گلو و سینه خوبه
- سقط مکرر
سلام و شبتون بخیر من از اردیبهشت ۹۷ اقدام به بارداری کردم، با دارو و بعد ۶ دوره باردار شدم که بدلیل تشکیل نشدن قلب جنین تو ۸ هفتگی تو بهمن ۹۷ سقط طبیعی داشتم، یک مدت کلا بیخیال شدم و مجدد بهمن ۹۸ بدون دارو و طبیعی باردار شدم که اون هم تو ۶ هفتگی به خونریزی افتادم سقط طبیعی شد و به همین ترتیب و مجدد اردیبهشت امسال. آزمایش خود ایمنی رو قبل دادم و مشکلی نداشته، چه آزمایش های دیگری رو توصیه میکنید؟ البته من سابقه آسم و آلرژی و همسرم دیابت کنترل شده دارند و من ۳۹ و همسرم ۳۷ سالشون هست.


