چون دکترم نبودن و چند روز دیگه میان میشه راهنمایی بفرمایید درصورت امکان.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- روز سوم پریودی
سلام من چهارشنبه حدودای ساعت ۵ عصر پریود شدم برای آزمایش باید روز سوم مراجعه کنم روز سوم شنبه به حساب میاد یا جمعه؟!
- درد شدید پریود
سلام دکتر وقت به خیر. ددر سوال قبلی عرض کردم که "28 ساله و مجردم، پریودهای منظم دارم (سیکل 30 روز) ولی با درد بسیار بسیار زیاد و همراه با نفخ شدید شکم در شب اول. دردم به اندازه ای شدید هست که به تهوع می افتم، حتما باید چندتا مسکن بخورم و از کیسه آب گرم استفاده کنم. آزمایش و سونوی روز 14 ام انجام دادم و مشکلی نداشتم." فرمودید "درصورتیکه آزمابش و سونوگرافی شما نرمال باشد،تحت درمان قرار گیربد."
قبلا سه ماه قرص ال دی استفاده کردم ولی تاثیری نداشت. ممنون می شم اگر نحوه درمان رو بفرمایید - موی زاعد
سلام خانم دکتر ۱۷ سالمه و به تازگی متوجه شدم کل شکم و سینه و کمر و باسن و کتف و شانه موهای کرکی فراوانی وجود داره آیا وجود موهای کرکی که تو نور دیده میشه برای دخترا طبیعیه ؟؟؟البته من دور ناف و هاله ی سینه موهای ضخیمم دارم ولی موهای کرکی برام خیلی جای سواله
- جواب سونوگرافی
سلام من ۳۹سالمه کلاتوپرویودیم ازاول مشکل داشتم وسخت پریودمیشدبادارووسوزن وقرص اورژانسی.این سری برااولین بارپرویودشدم الان ۱۳روزه خوب نشدم ورفتم دکترزنان فرستادسونوگرافی واژینال وانجام دادم.درسونوگرافیم اومده چندکیست نابوتین درسرویکس بزرگترین آن7mmاندازه گیری شد.ضخامت دولایه اندومتر6mmومابین دولایه اندومترمایع اکوفری به ضخامت2mmدیده میشود تخمدان راست وتخمدان چپ فاقدکیست دیده میشود دربرش میدساژیتال باسایز86×38والگوی میومترنرمال وفاردصایعه فوکال مشاهده میشود درادنکس هاضایعه ای دیده نشد مایع درکلدوساک مشهودنیست میخواستم ببینم سونوم جوابش چیه باتشکر
- دوفامد
سلام. من حدود یکسال پیش خونریزی پریودیهام.. زیاد شده بود ونامنظم بود به دکتر مراجعه کردم.. وایشون همون زمان آمپول پروژسترون زدن ویه قرص برا دوماه دادن. که الان اسمش یادم نیست.. وبعد از آن دوماه دوفامد دادن که مصرف کردم.. پریودیهام منظم شد ولی بعد از اون هم گفتن.. دیگه باید برا همیشه مصرف کنی.. ممکنه دوباره مشکل برات پیش بیاد.. واطمینلن دادن که این قرص هیچ ضرری نداره.. منم پذیرفتم و تا الان تقریبا ۹ماه هست که دارم میخورم.. ولی خسته شدم وخیلیا میگن خوب نیست مدام بخوری.. میخواستم نظرتون بدونم..؟
- منظور از اکوژن درموید احتمال حاملگی یا نطفه هست؟
سلام وقت بخی حدود یک مته پیشر من در حاملگی سوم در 5 هفته مورد عمل اسکار سزارین و ترمیم چسبنگی و رحم و مثانه شدم آلت دو روز هستش از ناحیه راست شکم انتهایی بخیه و بالای شرمگاه احساس درد میکنم به طوری که فکر میکنم عضله ام تیر میکشه
- سلام پاک کردن زعفران در بارداری ضرر داره؟ ماه چهارم… باعث زایمان زودرس مبشع یا نه
- تداخل
سلام خانم دکتر خسته نباشید آیا خوردن ویتامین ب و ای و ویتامین سی وقرص آهن با ال دی تداخل دارد
- سلام همسر م پولیپ عمل کرده
جواب آزمایش اومده میخوام ببینم مشکل نداره ممنونم آزمایشگاه رازی جواب آزمایش شما آماده است شماره پذیرش : 1984-07 خانم مريم مهراب منفرد لینک دریافت جواب آزمایش answer.novinmedco.ir/a/W13D4 33550190
- پرسش رارویی
سلام خواستم بدونم امپول زولادکس رو باید در یخچال نگهداری کرد یا دمای اتاق؟
- سلام وجود سودو ساک در سونوگرافی لگن میتواند نشانه کیست باشد؟؟
- سیکل نامنظم
سلام ۳ ماهی میشه که سیکل ماهانم بهم ریخته دو هفته زودتر از موعد مقرر اتفاق افتاده این موضوع عادی هست یا نه ؟!
- سلام عزیزم من به خاطره نازایی داروی هورمونی دکتر بهم قرص لتروزول وکلومیفن داد آمپول سینال اف چهار تا داد ولی الان پریودم نامنظم شده چه درمانی لازم وچیکار باید کرد یا چه چیزی برای نامنظم شدن پریودی خوبه
- پسردارشدن
- عقب افتادن پریودی
۱۳ آبان آخرین پریودم بود الان این ماه اصلا پریود نشدم ۱ماه و۱۱ روز عقب افتاده چرا اینجوری شده دلیلش چیه؟؟؟
- پریود
سلام خانوگ دکتر اول روز پریودم هست کمی شکم درد و کمر درد شدیدی دارم طوری که نمیتونم رو کمرم بشینم راهش چیه ایا باید به پزشک مراجعه کنم چیکار کنم ؟
- فیبروم
تجمع مایع به ابعاد 45*18*40 mm حدود 18cc در داخل کاویته اندومتر رحم مشاهده شد
- احتمال بارداری با مصرف قرص اورژانسی
سلام من در تاریخ ۲۰بهمن رابطه داشتم که همان روز قرص اورژانسی استفاده کردم که بعد ۱۵روز خونریزی داشتم،حجم خونریزی کم بود. ۱۰روزبعد تموم شدن پریودم خونریزی ۱ روزه داشتم.ایا احتمال بارداری وجود داره؟
- بعدازسقط یک ماه گذشته پریودنشدم
سلام من سقط داشتم ساک حاملگیم پوچ بودالان یک ماهه پریودنشدم امکان بارداری وجودداره خطری نداره
- هایمن
خسته نباشید
میشه راجب هایمن زبانه دار، یا منگوله هایمن ی توضیحی بدین؟
میدونم این مشکل نیازمند معاینه هست..ولی خوب گفتم بپرسم ازتون..
من از وقتی که یادمه
ی مخاط قرمز رنگ همرنگ واژن ( به شکل ی زبون) خیلی خیلی کوچیک از واژنم میژد بیرون...خیلییی کوچیک (بچگی هام)
در حال حاضر بیرون زدگی نداره و کاملت رفته داخل..ولی تو حالت لیتوتومی هنوز این حالت دیده میشه..
ی مدتیه فهمیدم همه ی خانوما اینو ندارن(بعنی چون از بچگی باهام بود..فکرشم نمیکردم غیر طبیعی باشه)
این حالت طبیعیه؟
میشه یکم توضیح بدین؟ (ویرجین هستم..و به هایمن اسیبی وارد نشده)


