Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص اورژانسی
سلام من ۱۵ سالمه و فقط یدونه از قرص اورشانسی تنسی ۰.۷۵ رو استفاده کردم الان تو پریودیم تیکه هایه گوشتی داره ازم خارج میشه بنظرتون نرماله؟
- پریدی نامنظم
سلام خانم دکتر من چند وقته پریدیم نامنظمه یکه ماه پیش نشدم اینماه که پرید شدم الان نزدیک 20روزه که پریدم سابقه ی کیست هم داشتم قبلا میشه بگین دلیلش چیه ممنون
- زایمان سزارین
با عرض سلام حضور پرمهرتون خدا قوت سوالم در ارتباط با زایمان سزارین هست جسارتا میخواستم بدونم شما به کدوم روش بخیه میزنید و آیا چیزی تحت عنوان بخیه ی لیزری وجود داره؟
- سونوشکمولگن
سلام خسته نباشیددرسونورحم وضمائم ولگن توسه ماهگی حامله باشی نشون میده؟؟؟ ممنون ازراهنماییتون
- لبه های بزرگ
خارش و درد و ورم لبه های بزرگ چه دارویی باید مصر کرد
- علایم بارداری
با سلام ..من ۳۵ سالمه ی پسر ۱۲ ساله دارم که طبیعی زایمان کردم..سال ۹۶ ی زایمان زود رس داشتم که هفت ماهم بود وسزارین شدم ....بچم بعد ۳ماه فوت شد ..بد ۱ سال دوباره بار دار شدم اینبار پایان ماه چهارم بچه سقط شد..الان تقریبا ۸ماه اقدام کردم به بارداری تهت نظر پزشک متخصص با وجود قرص وامپول هایی که میداد بهم اما باردار نشدم ..سه ماه پیش به دلیل عقب افتادن پریودی سونو دادم متوجه شدم کیست دارم دو بسته ال دی بهم داد استفاده کردم دو ماه بود که پریودیم میزان بود ولی الان یک هفته میشه عقب انداختم امروز ازمایش خون دادم منفی بوده ..ولی درد کمر زیر شکم وسینه امونم رو بریده میخوام بدونم دلیلش چیه امکان واره ازمایش نشون نداده باشه ومن باردار باشم ؟؟؟
- سلام من چهار بار سزارین شدم الانم ناخاسته پنجمی باردارم دیابت بارداری دارم خیلی نگرانم سابقه ی مرده زای دارم
سلام من چهار بار سزارین شدم الانم ناخاسته پنجمی باردارم دیابت بارداری دارم باید انسولین بزنم آیا خطر ناکه خیلی نگرانم سابقه ی مرده زای دارم
- نامنظم بودن قاعدگی
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من تنبلی تخمدان دارم دکترم برام دوفاستون و لتروزول ویتامین EوD3داده، قبلا قرص دوفاستون استفاده می کردم بعداز قطش پریود میشدم ولی این دفعه نشدم 10روز گذشته تست بی بی چک زدم اول یه خط بود بعد چند ساعت نگاه کردم یه خط خیلی کم رنگ ظاهر شد، از چند روز پیش کمردرد ونوک سينه هام وگاهی کل سينه هام درد میکنه احتمال داره باردارباشم
- ؟
سلام ایا ورم داخل ناف و گاهی خارش پوست و در اوردن دونه ی قرمز و گاهی بدون خارش و در اوردن دونه های قرمز کنار هم و لرزش از داخل بدن علایم هپاتیت است؟
- زنی پنجاه ساله هستم تقریبا یک چند هفته ای است که مثل زن جوان سکس را دوست دارم و خیلی به طرف همسرم میرم در حالی که قبل اینگونه نبوده مشکلی دارم
- قرص لتروزول رو چه روزایی از پریودی بخورم خانم دکتر
سلام خانم دکتر به من قرص لتروزول دادن برای بارداری من این قرص رو چه روزایی بخورم بعد نیاز هست بعد از خوردنشون آمپولی چیزی بزنم یا نه ممنون
- ای وی اف
با سلام. خانم دکتر من 8 ماه برای بارداری اقدام کردم. پریودهای منظم و بدون درد دارم. یک کیست اندومتریوما 28 mmدر تخمدان راست هست. آزمایش هورمونی خودم و اسپرم همسرم نرمال است. نتیجه عکس رنگی نیز نرمال هست.دو دوره کلومیفن مصرف کرده و در یک دوره iuiنیز انجام داده ام.برای بارداری عجله دارم. میخواستم بدونم با آی وی اف میتونم نتیجه بگیرم یا قبلش حتما باید لاپارسکوپی کنم.و احتمال موفقیت چقدر است؟ باسپاس
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید من ۶ ماه که در حال اقدام به بارداری هستم به خاطر پریودای نامنظمی و تنبلی تخمدان دکتر برام جدیدا دوفاستون تجویز کرده از روز ۱۵ تا ۲۵ دوره میخواستم ببینم مصرف این داری در اقدام به بارداری مشکلی ایجاد نمیکنه
- عفونت . قرص اورژانسی
سلام . من تقریبا چند روز قبل پربودی قرص اورژانسی استفاده کردم و چند روز بعد هم بخاطر عفونت از پماد دالاگ سی دارم استفاده میکنم هنوز پریود نشدم آلن یازده روزه تأخیر دارم موردی نداره
- کیست تخمدان
سلام دختران ۲۱سالشه توی تخمدان راست یه کیست ۶سانتی داره دکتروروژست داده باتوجه به اینکه الان پریودهست قرص رودخونه یابزاره پریود تموم بشه بعد بخوره ممنون ازشما
- خونریزی
باسلام من حدودا سه ماهه خونریزی شدیدم دارم که باعث شده به کم خونی شدید وفقر آهن مبتلا بشم ۴۲ سالمه دوتا دکتر رفتم سونوگرافی وآزمایش دادم همه چیم نرمال دکتر امیگن باید رحممو بردارم اماآیا بدون علت میشه رحم ودر آورد تواین سه ماه فقط یه هفته خونریزینداشتم تورو خدا راهنماییم کنید
- علائم بارداری
با عرض سلام چنددفعه رابطه مقعدی داشتم و هر بار هم قرص LD یکی دوتا خوردم و پرده بکارتم هم سالم هست ، سرموقع هم پریود شدم ولی الان که ده روز از زمان پریودی میگذره یبوست شدید گرفتم که هر ملین هم که میخورم خوب جواب نداده و شکمم متورم شده و میترسم از بارداری لطفا جواب بدین و من رو از نگرانی دربیارین ممنون میشم با تشکر
- یه توده هاپیواکو در سینه سمت چپ
توده هایپواکو وovalshapeواجد رشدی باشطح ده میل در۳mmدرساعت ۳پستان
- هموروئید
سلام درماه اول بارداری میتوان ازشیاف هموریید استفاده نمود؟


