Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خسته نباشید ببخشید خانم دکتر من 19 سالمه چند وقتی هستش که بعداز پریودیم پا درد میگیرم مشکلی که نیست
- عمومی
سلام خانم دکتر وقت بخیر من ۲۱ سالمه و مجردم سوالی ذهنم و درگیر کرده آیا طبیعی هستش که من وقتی سرپا وایسادم و با آیینه واژنم و میبینم لبه های کوچک واژنم به هم چسبیدن و با کمک دست از هم جدا میشن ؟ و اینکه هنگامی که در توالت میشینم عذر می خوام در دوطرف انتهای واژنم نزدیک مقعد انگاری دوتا چیز دایره شکل مشخص و برآمده میشه که وقتی بلند میشم اونا هم دیگه دیده نمیشن دوسال پیش این شکلی نبود یک ساله که متوجه شدم آیا این توصیفات واژنم طبیعی هستش؟ خیلی نگرانم . ممنون
- فراموشی مصرف داروی پی دی هومونگ و انجام ivf
با سلام و عرض ادب دکتر برای من داروی پی دی هومونگ شبی دو عدد تجویز کرده ولی من یک شب فراموش کردم و دکتر روز سه شنبه تخمک کشی انجام میدهد امشب هم دوتا آمپول زدم فردا هم دو تای دیگه با توجه به موقعیت میشه تقسیم ساعت منم مثلا هر ۱۷ساعت تزریق انجام دهم یا اینکه بجای دوتا آمپول سه تا بزنم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- پریودی طولانی
21 روز یکبار عادت میشدم 8 روز هم طول میکشیدالان شده 17 روز یکبار و مدتش هم 10 روز دو روز اول خونریزی بقیه اش لکه بینی؟ علتش چیه ممنون میشم اگه پاسخ بدید ودرمانش هم چیه
- درموییدکیست
باعرض سلام وخسته نباشید،من یک خانم 45ساله هستم درآخرین سونوی واژنال یک کانون کلسیفیته باشک درموییدکیست دیده شده به قطر6میلی متر،درمان این مشکل به چه شکل؟پطشک مربوطه فعلاتحت نظربودن راتجویزکردند
- حاملگی
سلام من ۲۳تیر پریود شدم ماه بعدشم ۲۳ مرداد پریود شدم میخواستم بدونم دوره تخمک گذاری من کی میشه واسه بارداری اقدام کنم
- جنین مرده
با سلام و خسته نباشید
خواهرم به دلیل اختلاف با شوهرش در یازده هفتگی از قرص سایتوتیک استفاده کرد برا سقط جنین ولی جنین سقط نشد سونوگرافی نشون داد جنین مرده
اگه آزمایش بدن علت مرگ جنین مشخص میشه؟,
دو هفته از این اتفاق میگذره و هنوز جنین رو سقط نکردن به دلیل اجازه ندادن شوهرش - سقط عمدی جنین
سلام..من ده روز ازپریودیم گذشت..هم بیبی چک زدم وهم آزمایش دادم مثبت بود وبعد بخاطر مشکلاتی که داشتم سقط کردم الان ده روز از مصرف قرص وآمپول میگذرد ولی خونریزی دارم یک روز خیلی کم درحدلکه یک روز زیاد..سونوگرافی نرفتم ودرد زیرشکم وکمر دارم..میخام بدونم دلیل خونریزی بعد ده یازده روز چیه وچرا درد دارم..اگه راهنماییم کنید ممنون میشم
- موی زاعد
سلام خانم دکتر ۱۷ سالمه و به تازگی متوجه شدم کل شکم و سینه و کمر و باسن و کتف و شانه موهای کرکی فراوانی وجود داره آیا وجود موهای کرکی که تو نور دیده میشه برای دخترا طبیعیه ؟؟؟البته من دور ناف و هاله ی سینه موهای ضخیمم دارم ولی موهای کرکی برام خیلی جای سواله
- سال نو مبارک
با سلام
در آستانه فرا رسیدن “عید نوروز باستانی” و طمطراق پیک بهار نوان و آغاز سال نو تبریک و تهنیت صمیمانه را تقدیم شما و خانواده محترمتان داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی،
سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندیم.
سال نو مبارک - انتقال آی وی اف
سلام من آی وی اف انجام دادم امروز تست دادم عدد 2/5 بود امکان دارد بعد از چهار روز مثبت بشه
- ترش کردن معده در بارداری
سلام من هفته دوازده بارداري هستم و مدتيه معدم ترش ميكنه و نميتونم چيزي بخورم اگه ميشه راهنماييم كنين كه چيكار كنم برطرف شه!
- پیشگیری از بارداری
با سلام من34ساله هستم بنده برای عقب انداختن پریدی، از یک هفته قبل پریدی شروع به خوردن قرص ال دی کردم، از طرفی میخام تو سکس با همسرم از کاندوم استفاده نکنم، آیا از بارداری جلوگیری میشه با خوردن این قرص؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من دو قلو باردارم و به خاطر لک بینی استراحت مطلق دارمخواستم بپرسم میتونم هندوانه بخورم؟ عسل هم میتونم؟
- سلام خانم دکتر خسته نباشین در سونوگرافی که انجام دادم نوشته بودتصویر massاکوژن با حدود مشخص به ابعاد19*10درآگزیلاریتیت درمحازاتساعت 2در برست سمت چپ مشهود است لطف کنید راهنماییم کنید خیلی نگرانم دادمنوشته
- پریودی بعد از تزریق دیفرلین
بعد از تزریق دیفرلین برای فیبروم برای خانم ۴۳ ساله همون ماه پریود میشم ؟؟
- اکوجنین
سلام خانم دکتروقت بخیر.من توهفته ۲۱بارداری هستم.توهفته ۱۹و۴روزسونوی آنومالی انجام دادم.وپیشنهاددکتراینبودکه یه اکوازقلب جنین انجام بشه.آیاحتمانیازه که انجام بدم؟ممنون میشم پاسخ بدید
- عفونت
سلام من 42 سال دارم دو زایمان سزارین داشتم 7 سال از زایمان دوم میگذره حدود یک ساله همیشه خوارش دارم ترش غلیظ قهوه ای تیره با سوزش شدید ادرارخسته شدم از سوزش فقط آب فراوان باید بخورم تا سوزش کمی اروم بشه رنگ ادرار وقت سوزش کاملا رنگ چای میشه ممنون از شما از نوشهر مزاحم شما شدم
- یائسگی
خانمی ۵۰ ساله هستم به علت مقدار کمی بالا بودن پرولاکتین برام قرص کابرلین تجویز شده در هفته نصف یکشنبه و نصف چهارشنبه ها باید مصرف کنم ایا خطرناک هست ؟ یا ضرری دارد؟
- کیست
سلام خانم دکتر .قرص روکین برای درمان کیست خوبه؟


