Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- توده
با سلام من توده ای اندازه نخود شتید یه کم بزرگتر در باسن دارم که الان دوساله دارم تغییری نداشته یه کم سفته ولی زیر دست حرکت میکنه اگه زیاد فسارش بدم یه کم درد داره ولی در حالت عادی اصلا درد نداره به نظر شما خطرناکه داخل باسن با دست زیر پوست احساس میشه
- بی اختیاری ادرار
مادرم 80 سالشه و دکتر براش پماد استرومارین تجویز کرده، ولی پیدا نمیشه،به جاش میشه از واژینال باریج استفاده کرد یا نه؟
- پریود بعد از آمپول وریوپپتیل 3.75
سلام. من ماه پیش پانکچر انجام دادم. به دلیل داشتن اندومتریوز 2 آمپول وریوپپتیل 3.75 برام تجویز شده. یکی رو 21 دوره پریود و بعدی 28 روز بعد سری اول رو تزریق کردم. آیا باید طبق معمول قبل پریود بشم یا عقب میوفته؟ اگر پریود بشم مقدار خونریزی بیشتر میشه؟ این آمپول چقدر باعث بهبود اندومتریوما میشود
- افزایش خونریزی به خاطرآی یودی
سلام خانم دکتر.الان سه ماهه دستگاه آی یودی گذاشتم کل این سه ماه فقط ده روزپاک بودم همش لکه بینی خونریزی شدید.درضمن تخمدون پلی کیستیکم دارم چه کنم
- تشخیص روز اول پریود
با سلام و احترام خانم دکتر من چندین ساله تحت درمان نازایی هستم این ماهم میخوام برم برای آی یو آی چهارم دی یه خونریزی چند قطره ای داشتم بعدش قطع شد پنجم دی هم چند قطره اومد قطع شد امروزم فعلا خبری نیست میخواستم بدونم تاریخ دقیق پریودم و از چه روزی محاسبه کنم ممنون میشم زود جواب بدید
- نازایی
دو بار ای یو ای ناموفق داشتم و یه ای وی اف نا موفق ، شرایط کاشت خوب بود تعداد جنین هام برای انتقال دو تا، چرا ناموفق شد؟
- درد جای سزارین
سلام دکتر۲سال پیش سزارین کردم الان جای بخیه هام سر میشه درد هم میکنه چکار کنم
- پریودی طولانی مدت
سلام خسته نباشید من ۲۰ سالمه و متاهلم و یه بچه دارم ۵ الی ۶ ماهی میشه ک پریودیم نا منظمه دیگ حتی تاریخشم یادم نمیمونه ولی این ماه بیشتر از ۲۰ روزه پریودم ۱۰ روز اول کلا پریود بودم بعدش دو روز پاکم بازم دو روز پریودم رفتم دکتر بهم قرص فمیکا دادن ولی الان میخوام پریودیم قطع بش چیکار کنم چ قرصی یا آمپولی مصرف کنم خیلی آزارم میده اینجوری لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم
- ختم استیجاری قران
سلام خانمها من به نیابت از اموات و حاجات شما یه دوره کامل قران ختم میکنم هزینشم۱۵۰۰۰۰تومنه هرکی خواست زیرپستم پیغام بزاره به پپلش احتیاج دارم التماس دعا😢
- درد دوطرف شکم
سلام من دختر ۱۶ ساله ای هستم پری شب ساعت ۲ رفتم دسشویی تا دیشب ساعت ۱۱ نرفتم از دیشب تا الان دو طرف شکمم وقتی میخندم پا میشم یا. میخام بشینم ب این طرف یا اون طرف بچرخم درد خیلی زیادی داره. این درد از کلیه اس یا تخمدان میگن دلستر جو خوب . میشه بگید چیکارکنم دردش زیاده
- طریقه مصرف قرص
از چه زمان دوره ی قاعدگی باید داروی سیبل را شروع به مصرف کرد؟جهت جلوگیری
- اقدام به بارداری
من ۴۰ سالمه، ۵ ماهه اقدام کردم برای بارداری رفتم دکتر روز سوم قرص لتروزول تا پنج روز را داد مصرف کردم سونو گرفتن گفتن دوتا تخمک رشد کرده آمپول سینا اف دادن تزریق کردم امروز روز ۹ پریودیم هست چیکار باید کنم چه روزی برم سونو ... گفتن تنبلی تخمدان دارم به علت سن بالا و آزمایش تخمدان ۱.۸ را نشون داد به نظرتون چیکار کنم باردار بشم و کی دوباره برم پیش دکتر سونو؟ ممنون از لطفتون خواهش میکنم کمکم کنید خدا خیرتون بده
- درد در بالای مقعد
سلام خانم دکتر،من چند وقته میشینم بالای مقعدم درد میگیره اصلا نمیتونم روی اون قسمت بشینمو بهش فشار بیارم ولی وقتی راه میرم میخوابم هیچ دردی ندارم فقط موقع نشستن درد دارم،علتش چی میتونه باشه؟
- سلام من در دوره پریودی چند ضربه به شکمم خورد و الان شکمم خیلی درد میکنه باید چی کار کنم
سلام من در دوره پریودی چند ضربه به شکمم خورد و الان شکمم خیلی درد میکنه باید چی کار کنم
- بیماری هاشیماتو
سلام خانوم دکتر من بیماری هاشیماتو دارم. قصد بارداری دارم میخواستم بدونم قبل بارداری و بعد بارداری دکتر چه اقداماتی باید انجام بده؟
- کیست بارتولن
سلام من ۴۰سالمه و مجردم دقیقا ۱۵ساله به کیست با توان مبتلا هستم که ۶بارعمل جراحی شده چندین بارفقط تخلیه سرپایی و همیشه هم همراه با آبسه همراه است همیشه هم همراه با دردشدید و تب ولرز وعفونت شدید هستش اکثرا هردوماه یکبار مبتلا میشم آیا خارج کردن رحم و تخم دان ها کمکی برای درمان قطعی این بیماری میشود واقعا من خیلی عذاب میکشم
- مسافرت
سلام من در۱۲هفته بارداری بسرمیبرم میتوانم از رشت به تهران سفر کنم؟هم آسپرین مصرف میکنم هم ۳۰تا آمپول آنوکساپارین ۴۰۰۰ گرفتم
- پنجم سزارین
پنجم سزارین من هست باید چه موقعه سزارین بشم
- ناباروری
خانم ۴۲ سالم هم خودم وهمسرش سالمم وای ۱۳ سال بردار نشدم دلیل
- سرکلاژ شکمی و بسته شدن لوله های فالوپ
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر من عکس رنگی گرفتم چون ۸ ماه اقدام کردم باردار نشدم سرکلاژ شکمی هم شدم ۳ سال پیش ...ظاهرا هردو لوله بسته بود یکیش باز شد یکیش نوشته از وسط لوله مسدود دکتر م گفت به نظر من بیا برات انتقال بدم و ای وی اف کن قید بارداری طبیعی رو بزن ...به نظر شما با لاپاروسکوپی باز نمیشه اون قسمت کم ...


