Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونو شکم و لگن
سلام در تخمدان چپ فولیکول ۲۲ میلی و تخمدان راست فولیکول ۱۶ میلی ودر تخمدان چپ کیست ۲۵ میلی اینا نشانه چیست ؟
- دزوسپتیو و سن
سلام ،من۴۴سالمه پریودم نامنظمع،برای تنظیم میتونم دزوسپتیو مصرف کنم؟۴۰سالگی بانظر دکترم مصرف کردم،ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
- بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر من رحم کاملا سالم دارم فقط برای اینکه پسر بشه میخوام راه صدرصد. داشته باشه
- آی وی اف
سلام من انتقال جنین داشتم وروز ۷ بعد از انتقال لک بینی دارم که با شیافت پروژسترون کمتر شده نگرانم که آیا انتقالم موفق بوده یا نه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- سلام با آی وی اف باردار شدم الان بیست و چهار روزه امروز خونریزی کمی داشتم بعد ترشح به رنگ سبز و قهوه ایه خیلی نگرانم
سلام هفت ماهه باردارم ایا میتونم روزه بگیرم با رعایت رژیم غذایی
- بارداری
سلام وقت ب خیر.من تست بارداری دادم مثبت بود بعد بااستفاده ار اولین قرص سقط دفع لخته خون داشتم خونریزی زیاد نبود.تا دوهفته لکه داشتم بعد پاک شدم وقرص ال دی مصرف کردم حالا باگذشت یک ماه واتمام قرص ال دی این شش روزه پریود نشدم.ممنون راهنمای کنید.
- فیبرم وادنومیوزیس
با سلام من بعلت فیبروم ۳ سانتی سابموکوزال و ادنومیوزیس خونریزی زیاد وپیاپی داشتم .اولین امپول واریوپتیل رو تزریق کردم ۱۴ روز پیش هر شب هم یک قرص مجسترول ۴۰ خوردمسر دوهفته پرید شدم.ایا ادامه درمان با امپول برای تاریخ دوز دوم مقدوره یا باید طبق پشنهاد سایر پزشکان رحم رو دربیارم
- استفاده از قرص اورژانسی
سلام من نامزد هستم من رابطه بدون دخول داشتم وقتی نامزدم ارضا شد منی به کلیتروس برخورد داشته و بلا فاصله قرص اورژانسی خوردم و فردا تایم پریودیمه میخواسم بدونم امکان بارداری چقدره
- بارداری
سلام تست بارداری دادم مثبت بوده سونوگرافی دادم yolksecوفپال رویت نشد ایا برداری پوچ
- هیدروکینون
سلام خوبین خانم دکتر تو ماه های اول بارداری جوش میزنم.از پماد دابسوژل موضعی و هیدروکینون موضعی ۴ درصد استفاده میکنم.ممکنه مشکلی میش بیارن؟
- نداشتن رحم
دختر 13 ساله با آزمایش هایی که دادم . دکتر متوجه شد رحم ندارم :چطور چنین چیزی ممکنه . موقع عادت ماهانه به اندازه یک خوندماغ خون ریزی دارم خواهش می کنم مرا راهنمایی کنید. آیا تخمک دارم.؟
- زایمان زودرس
سلام خانم دکتر خوب هستین وقتتون بخیر توروخدا میشه جواب منو زود بدین ممنون میشم من 19سالمه ویه زایمان زودرس درهفته 24 داشتم شب ساعت 3زایمان کردم طبیعی وپرینه نشدم بچم ساعت 3شب به دنیا اومد وساعت 9صبح از ستم رفت من الان میخوام 40روز دیگه اقدام ب بارداری کنم میخواستم ببینم مشکلی برا بچه پیش نیاد اگه زود اقدام کنم این ماجرابرا1401/07/24میباشد لطفا جوابمو بدین ممنون میشم
- پلی کیستیک
باسلام پلی کیستیک درمان دارویی داره یانه
- جواب سنوگرافی
سلام تصویر یک mass هترواکو حاوی نواحی اکوژن و نیز نواحی هایپواکو . دارای dot-dash pattern به ابعاد تقریبی 11698mm در میدلاین شکم بالای مثانه که تا محاذات امبلیکال گسترش یافته است میخواستم بدونم امکانش هس تومور سرطانی باشد
- بارداری
سلام خانم عزیز سنم ۱۹سال برای هماتوم که توسونو دیده شد پیام دادم هیچ بیماری ندارم داروی من عبارت اند از فولیک اسید شیاف پروژسترون شبی یکی و سوزن ۲۰تاشبی ۲تاببخشید من سابقه سه بارسقط ویه پسر۲ساله دارم والانم باردار۶هفته هستم طبغ سونو دیروز رقتم همه چی نرمال صداقلبشم شنیدم فقط گفت یه هماتوم پشت ساک به 13mm*9mmدیده شده یعنی چی چکارکنم کوچیکه یامتوسط بزرگه شیاف هرشب استفاده میکنم و سوزن شبی دوتا دیشب بهم داد ۲۰تا لطفا راهنمایی ام کنید ممنونم
- خود ارضایی
اگ کسی واژن رو بخوره آسیب میرسه به پرده بکارت بعدش یه کوچولو خیلی کم خون اومده باشه چی خیلی ریز بنظرتون از شدت خوردن محکم بوده؟ یا آسیب دیده؟
- ..
دوماه جلوگیری ندارم .و هر ماه 15الی 20روز پربودن نیفته دلیلش چیه .
- آمپول لوپرومر7,5 و تاثیر آن در پیشگیری از بارداری؟
- روش جلوگیری
سلام من ۲۵روزه زایمان طبیعی کردم و خونریزی ندارم میخواستم بپرسم ازچه روشی برای جلوگیری استفاده کنم بهتره اخه زایمانم بافاصله کمی از قبلی بود واختلاف سن بچه هام ۱۴ماهه دیگه بچه نمیخوام تا چندسال دیگه قرص چه مارکی میتونم بخورم و چه طور مصرف بشه؟
- عمومی
سلام خانم دکتر دختری ۲۲ ساله هستم و سوالی خدمتتون داشتم آیا وجود موهای کرکی مشکل دارد ؟ من در ناحیه ی باسن ، تمام شکم ، سینه و کمر موهای ریز کرکی دارم آیا برای دختران طبیعی است ؟


