Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پاسخگو باشید لطفا
وقتی پاسخگو نیستید چرا میگید سوال بپرسیم ؟😞
- عمومی
با سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز خانم دکتر آیا مصرف کپسول ویتامین Eباعث بهم خوردگی پریود میشه؟من چند ماه بود پریودی منظمی داشتم از ماه پیش یعنی ۲۲ تا ۲۸ مرداد لکه بینی داشتم و ۲۸ مرداد پریود شدم تا ۳ شهریور پاک شدم .و الان که ۱۶ شهریور هست مجدد لکه بینی ام شروع شده یعنی فقط ۱۳ روز پاک بودم ..آیا این کپسول مؤثره یا خیر ..عفونت و ترشح هم دارم یا بخاطر عفونت هست
- اقدام به بارداری
سلام.من این ماه قصد بارداری داشتم و کلومیفن و لتروزول هم استفاده کردم روز تخمک گذاری نزدیکی داشتم اما بعد از آن خونابه داشتم و تا الان که 2 روز گذشته هنوز وقتی به دستشویی میروم خونابه میبینم.علتش چی میتونه باشه قبلا اصلا سابقه نداشتم
- قرص سیبل
سلام من شنبه 19بعداز اتمام پریودیم .یک هفته بعد که میشه دیروز شنبه 26دوباره پریود شدم .درضمن کیست هم داشتم که چند ماه پیش عمل کردم.دکترم قرص سیبل رو برام تجویز کرد برای سه ماه.الان از چه زمانی شروع کنم ؟امروز دکتر رفتم .از امشب مصرف کنم.؟اطفا راهنماییم کنید؟
- خونریزی بعد از ۱۲ روز از تزریق آمپول دیفرلین
سلام ۵۰ سال سن دارم چند ماهی است پریود ام بی نظم شره و هر ۲ ماه یک بار پریود می شدم در ماه گذشته پریود شدم و قطع نمی شد ولی به صورت لکه بینی و گاهی فعال بود به متخصص زنان مراجعه و سونو واژینال انجام داد و بخاطر ضخامت رحم آمپول دیفرلین تجویز کرد که بعد هز تزریق خونریزی ام قطع شد.الن چند روزی است پریود و خونریزی فعال دارم به نظرتان طبیعی است يا نیاز به سونو مجدد دارم؟؟ ممنونم
- قرص ضد بارداری
باعرض سلام بنده دوهفته پیش باخانمم رابطه مشکوک داشتم که ایشون قرص اورژانسی اوسیز ۷۵ طبق دستورالعمل یکی بعدازرابطه ویکی دوازده ساعت بعد خورد وبعد آن پریودشدند وبعد قاعدگی بازهم رابطه مشکوک داشتیم که بازهم همان قرص راخورد ولی این دفعه قرص دوم را بعد ۱۴ ساعت خورد درضمن ایشان ام اس خفیف دارند حال سوال بنده اینکه: ۱_آیا اینکه دریک ماه دو دفعه از قرص ضدبارداری اورژانسی استفاده کردند ضرری داره یا اینکه اثرش در پیشگیری ازبارداری کمتره چون دودفعه استفاده شده؟ ۲_آیا اینکه قرص دوم پس از دوازده ساعت خورده نشده و پس از ۱۴ ساعت خورده شده ایا مشکلی به وجود می اورد در پیشگیری از بارداری؟؟ ۳_ایا داروی اوسیز باعث اود کردن بیماری ام اس میشود؟؟
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید من قبلا لاغر بودم،۵۴ کیلو وزن،۱۶۵ قد،پریودم منظم بود،بعد ازدواج۶۳ کیلو شدم،الان وزنم نرماله،ولی فقط با دارو پریود میشم،یکساله اقدامم نتیجه نگرفتم،به نظرتون با دارو باردار میشم،یا خودمو باز لاغر کنم؟؟؟ممنون میشم جوابمو بدید
- لکه بینی د خانم غیرباردار
سلام ،من اردیبهشت سرموعدم پریودشدم وس موعدم تموم شد ولی چندروز لکه بینی شدم وتاالان ادامه داره ،البته الان سه روز هست که دکتر بهم امپول استرادیول والرات دادن وزدم وقرص مجسترول 4هم دادن که سه شب تاالان خوردم ،لکه بینیم خیلی کمترشده ولی هنوز کامل قطع نشده مثلآ یبار یا دوبار درروز خیلی کم هست ،آیا باادامه دادن قرصا بطور کامل لکه بینیم قطع میشه
- قرص دروسبلا
سلام وقت بخیر من تنبلی تخمدان دارم و طبق تجویز خانم دکتر سه دوره دوفامد خوردم از روز ۱۶پریودم به مدت هفت روز.و تقریبا سیکلم ۲۵ روزه شد...به این صورت که به ترتیب ۹آبان_۳آذر_۲۷آذر_۲۲ دی پریود شدم. مجددا اومدم و خانم دکتر برام قرص دروسبلا تجویز کرد و گفت از روز ۵پریودت بخور. سوالم اینه: آیا باید ناشتا و لزوما سر صبح مصرف بشه؟؟؟؟؟؟در این مورد خانم دکتر مطلبی نگفتن و وقتی یک ورقش تموم شد باید منتظر بمونم پریود بشم؟؟؟؟و بعد ورق بعدی رو مجددا شروع کنم از روز پنجم؟؟؟ ممنون میشم بگید
- عمومی
سلام خسته نباشید من تازه ازدواج کردم از پرده بکارتم خون نیومد اما تا دو روز از ادرار کوچیک خون میومد بعد از دو روز در ادرار خون نداشتم ولی همیشه زیرشکمم با پهلوم درد میکنه دلیلش چیه؟؟
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشیدایا خوردن قرص لتروزل بدونه دستوردکترخطرناکه روزی چندعددبایدخورچندبسته
- اچ ای وی
سلام ممکنه تو پیشاب مردان اچ ای وی وجود داشته باشد؟خوردن آلت تناسلی مرد از طریق دهان ایدز منتقل میشه؟فقط رابطه دهانی داشتم چندین بار و خیلی میترسم ایدز گرفته باشم تست میتونم بدم یا درصد ابتلام کمه؟
- لکه بینی وپریود نشدن
سلام از اول بهمن لکه بینی دارم ۵بهمن باید پریود میشدم ولی فقط لک میبنم امروز که ۸بهمن هست لکه بینی دارم زیاد نمیشه خون پریودم ماما بهم قرص مدروکسی پروژسترون داده گفت خونریزی زیاد شد قطع کن ایا بخورم این قرصو یا خیر؟
- باسلام خانمم شکم دردشدیدداشت بردم سونو نوشته کانون اکوژن ۴/۳میلی مطرح کننده پولیپ درفوندوس کیسه صفرا رویت میشود لطفاراهنمایی کنید که چکارکنم؟
- سلام وقت بخیر هماتوم ساپورت کوریونیک در ابعاد 8×8در مجاور int.os رویت شد به چه معناست
- مصرف کپسول فلوکونازول
با سلام خانم دکتر
من مریض شما هستم. به خاطر قارچ یکی از داروهای کپسول فلوکونازول تجویز نمودید 2 کپسول به فاصله 3 روز . یعنی 2 کپسول را باهم بخورم در یک وعده بخورم. من پولیپ کوچکی نیز دارم پریودم از روز 4 خرداد پاک شدم ولی امروز دیدم لکه بینی دارم . آیا به خاطر مصرف قرص است؟
- مشکلات جنسی
سلام. من ۸ ماه ازدواج کردم ولی ما هنوز نتونستیم عمل دخول انجام بدیم. من هیچ ترس یا اینکه خودم بکشم عقب ندارم .ولی همسرم احساس میکنم زود انزاالی دارن کل شروع تمام رابط ما ۵ دقیقه هم نمیش بد ما وقتی که میخوایم وارد رابطه بشیم هیچ چیزی حس نمیکنم که چیزی بخواد وارد من بشه حتی چند بار حواسم جمع کردم سریع آلت همسرم میفته
- کیست
سلام خانم دکتر عزیز آیا قرص جلوگیری سیبل و کیست تخمدان ک بخاطر محرک ها بوجود آمده ازببین میره چون ال دی بهم نمیسازه مجبور شدم سیبل بگیرم بخورم
- Nt بالا
- اسید فولیک
سلام دکتر من سه ماه به صورت تقریبا مرتب فولیک اسید مصرف کردم ولی یک ماه نیم دو ماه نخوردم البته چند روزه دوباره شروع به مصرف کردم و در حال اقدام هستم میخواستم بپرسم مشکلی پیش نمیاد بخاطره این یکی دو ماه نخوردنم؟


