Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تفسیر آزمایش هیستروسکوپی
سلام . آزمایش هیستروسکوپی دادم . جوابش اومده ممنون میشم نتیجه آزمایش رو بفرمایید Fragments of unremarkable endocervical tissue
- سلام سوال درمورد نارحتی گوارشی دربارداری
سلام همسرم دوماهه که بارداره ومعده درد شدیدداره چه غذابخوردچه نخوردقبل ازبارداری اینطورنبودبایدچه کنیم
- فیبروم وپولیپ
- سلام خسته نباشید ببخشید من ۲۹سالمه ودوتابچه دارم بچه کوچکم ۷سالشه ومن ازآمپول ضدبارداری استفاده کردم الان دو ساله که نمیزنم وهیچ پیشگیری نداشتم وپریود نامنظم دارم دکتر بهم قرص مدروکسی نوشتن از شب ۸قاعدگی روزی دوتابه مدت دوهفته حالا من نمیدونم تو اینترنت معمولا ازشب ۱۴ نوشته مصرف شود زود مصرف کنم ضرری ندارد ممنون
- تنفس جنین
سلام خانوم دکتر ببخشید ممکنه جنین تکون بخوره ولی تنفسش ضعیف باشه؟
- درد دربارداری
سلام من هفته 25 بارداری هستم درد زیرشکم وکمر دارم دکتر قرصUTROGESTAN100تجویز کردن اما نمیدونم اگه از واژینال استفاده کنم خطری برای جنین دارد یانه؟
- درد پا بعد از پریودی
سلام خانم دکتر ۲۳ساله و مجرد هستم خانم دکتر من دو دوره هست که بعد از تموم شدن پریودم دچار پادرد میشم یعنی از فردای روزی که پریودم تموم میشه تا چند روز پادرد میگیرم علتش چیه؟ ممنون
- خیلی مهم **
بعد از درمان زگیل تناسلی با لیزر چه اقدام دیگری میتونم انجام بدم تا در صورت اینکه ویروس در بدن باشه اون هم کامل دفع بشه ؟
- کاندوم
سلام وخسته نباشید خانم دکتر باشوهرم رابطه داشتم از کاندوم استفاده کردیم بالای کاندوم پاره بود ولی قسمت پایینش سالم بود و تمام مایع منی در قسمت پایین جمع شد بنظرشما نیازهست قرص بخورم؟
- پولیپ
برای پولیپ 1 سانتی باید کورتاژ کرد؟ آیا مجردها رو هم کورتاژ میکنند؟
- سلاچهار روز بعدش رابطه داشتم فقط چون مشکوک بودم پیش آب وارد واژن شده باشه چند ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم و الان نگرانم که قرص تاثیر میزاره یا نه که پریود بشم ؟
سلام پریودم ماه پیش ۵روز بود سه چهار روز بعدش رابطه داشتم و فقط مشکوک بودم پیش آب وارد واژن شده باشه چند ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم و الان نگرانم که قرص تاثیر میزاره یا نه ؟
- کیست سینه چپ
سلام من سونوی سینه دادم نوشته سینه چپ فوکال هیپواکو با تغییرات سیستیک با ابعاد2☆5 میلیمتر دیده شده آیا این خطرناکه اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید
- سرکلاژشکمی
باسلامدوبارزایمان زودرس درهفته۳۴و۲۷داشتم دربارداری سوم هفته۱۴سرکلاژواژینال شدم هفته۱۷سقط کردم به نظرشمادرصدموفقیت بارداری بعدی باسرکلاژشکمی چقدراست
- بارداری
سلام وقت بخیر من دو هفته پیش با نامزدم رابطه داشتم واسه پیشگیری هم از کاندوم استفاده کردم و دو روز بعد از رابطه پریودم شروع شد میخواستم بدونم احتمال بارداری هست
- سقط
سلام خانوم دكتر خسته نباشيد من بايد در اصل ١٠ هفته باردار ميبودم ولي تو چند تا سونوگرافي دكترا بهم گفتن جنين تو ٦ هفتگي رشدش متوقف شده و قلبش تشكيل نشده الان در حدود ٥ روزه كه سقط كردم با قرص سايتوتيك نميخوام بازم اين اتفاق تو بارداري بعدي واسم بيفته چيكار كنم كه اينطور نشه و اينكه از كي ميتونم اقدام به بارداري مجدد كنم؟؟ ممنونم
- سوال من پایین فراموش کردم بگم سوزش ادرار هم داشتم و ته نشین تو ادرار میدیدم در سنو نوشته بود وجود ذرات ازمایش دادم عفونت نداشتم فقط اگزالات بود و گفتن کلیه هاتم خوبه، خواستم بدونم از طریق واژن اگه پاره بشه قسمت بالاش ربطی به مثانه داره و اصلا این جریان ربطی به این مشکل داره
- زگیل تناسلی
سلام وقتتون بخیر زگیل روی ران پا جز زگیل تناسلی هستش؟
- سونورحم
سلام خسته نباشید در سونو من نوشته رحم به شکل Arcuated septate میباشد بد نوشته دانسیته کلسیفیه رویت شد نمیدونم یعنی چی میشه راهنمایی کنید ممنون
- فیبرم رحم
سلام وقت بخیر من فیبرم رحم دارم دکتر برام ۳ دز آمپول دیفرلین تجویز کرده روز دوم پرید تزریق کردم ۲ روز پاک بودم الان ۷ روز خونریزی دارم الان این خونریزی برای آمپول هست وکی تمام میشه ممنون میشم حواب بدین
- ببخشید داخل سونوی من نوشته یک ساک حاملگی مشاهده گردید و یک کانون نامنظم اکولوسنت در فوندال راست کاویته رحمی مشاهده گردید کهحاوی مایع هست ینی چی
ببخشید داخل سونوی من نوشته یک ساک حاملگی مشاهده گردید و یک کانون نامنظم اکولوسنت در فوندال راست کاویته رحمی مشاهده گردید کهحاوی مایع هست ینی چی


