سلام،درصورتیکه پریودهای قبلی شما،منظم بوده باشد.نیاز به بررسی دارد.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ای وی اف
سلام ای وی اف کردم منفی شد.یک هفته هست امپولم قطع کردم ولی پریودنشدم راهنمایی کنید 45سالمه
- درد زیر شکم
سلام دوماه پیش سقط داشتم و بعد از چند وقت درد زیر شکم گرفتم و بعد از یک ماه و نیم پریود شدم پریودیم هم مثل قبل بود ولی باز بعد از اتمام پریودی درد زیر شکم و گاهی کمر درد مثل علایم پریودی دارم و گاهی به صورت ناگهانی از واژنم آب زلال و شفاف میزیره دلیلش چیه آیا امکان هست باردار باشم
- علت بستن لوله های رحم برای ivf ?
سلام. بعلت ضعف تخمدان و فیبروم رحم قرار هست که با ivf باردار بشم. قبلش باید لاپاروسکوپی بکنم. دکترم مبگه ممکنه حین لاپاراسکوپی مجبور به بستن لوله ها بشن که ترشحات لوله ها روی جنین اثر منفی نزاره. من تمایلی ندارم و این توضیح برام مبهمه. کمکم کتید لطفا
- سردرد شدید
سلام.روز دوم هست که قرص اوبابوست میخرم.برا تقویت تخمدان... الان سردرد شدید دارم .چه کنم .چه بخرم آیا اعلایم قرصه.ادامه بدم
- کانون کلسیفیه ۶ میلی متری در تخمدان
سلام
من رفتم سونو گرافی کانون کلسیفیه ۶ میلی متری در تخمدان راست مشاهده شده میخواستم بمرسم ایا خطرناک و این که برای اینکه میخوام باردار شوم مشکلی ایجاد میکند مشکلی - مشکلات پریودی
سلام خسته نباشید من ۲۵سالمه و تقریبا اکثرمواقع پریودم نامنظم بوده...پارسال رفتم سونوگرافی گفتن مشکلی ندارم اما درکل بشدت استرسی هستم...الان حدود دوماه پریود نشده بودم دیروز رفتم داروخانه و گفتن قرص مدروکسی پروژسترون ۵شب شبی دوتامصرف کنم دیشب خوردم و امروز صبح پریود شدم اما حجم خونریزی کمه... آیا الان باید قرص رو قطع کنم یا تا ۵شب ادامه بدم؟!
- مصرف قرص سیبل/
سلام عمل پولیپ بهمن انجام دادم بعدش پریودی ام جلو می اومد و تخمدانم فعال بود ولی قصد بارداری نداشتم سونودادم نشون دکتر دادم گفت ازمایشات خوبه . ولی از اردیبهشت ماه دوبار در یک ماه پریود شدم و دیگه نشدم تا خرداد فکر کنم اخرش بود تا دوباره تیرماه ۱۸ پریود شدم . ۵روز بعدش قرص سیبل یه بسته دیگه مونده بود مصرف کردم تا به قرص سفید رسید چندتاش خوردم الان یک ماهه از مرداد تا الان پریود نشدم جلوگیری ام هم کاندوم بوده علت پریود نشدن چیست؟
- خونریزی بعداز سزارین
با سلام،من الان چهارماه میشه ک سزارین کردم و هنوز خونریزی دارم،بعضی اوقات شدید میشه و بعضی اوقات لکه بینی دارم،ولی هنوز خونریزیم کاملا قطع نشده،پیش دو سه تا دکتر هم رفتم،یه چندتایی آمپول هم زدم مثل متیل ارگونین و ترانزامیک اسید و ......امپولایی دیگه ای ک برای قطع خونریزی هس. وداروهای زیادی هم خوردم اما هیچ اثری نکرده،یه سری آزمایش دادم ک خوب بوده،و سونوی داخلی رفتم ک جوابش اینه: رحم با ابعاد35*82میلی متر و اکوی میومتریال طبیعی،اندومتر ب ضخامت 3 میلیمتر،Clotب ابعاد 5*7میلی متر در کاویته آندومتریال تحتانی رویت شد و مایع آزاد در کلدوساک خلفی مشهود نبود و تصویر ضایعه پاتولوژیک در ادنکس ها رویت نشد و تخمدان ها با ابعاد و اکوی پارانشیمال طبیعی دیده شد و شواهدهماتوم یا دهیسنس nicheسزارین دیده نشد. الان باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟!!!!!!
- قرص نورم اسکین
سلام من سیزده روز دارم قرص نورم اسکین ۲۰ میخورم به خاطر جوش های صورتم و پریودیم یک هفته عقب افتاده باید چی کار کنم ؟
- واریکسول
آیا اگه یک نفر واریکسول گرید یک داشته باشه با یک ماه قرص خوردن امکان بارداری هست
- استفاده از قرص مدروکسی پروژسترون
سلام خسته نباشید. من پریودی نامنظمی دارم به دکتر مراجع کردم بهم قرص مدروکسی پروژسترون داده من اقدام به بارداری هم کردم مشکلی نیست با خوردن این قرص باردار بشم مشکلی برای بچه پیش نمیاد؟ ممنون میشم پاسخگو باشید
- تخمک ضعیف
سلام وقت بخیر من 35سالم هست 2تا دختر 9سال و15سال وسال قبل هم یک سقط جنین داشتم ودرمهرماه هم عمل تخمک گذاری برای آی وی اف داشتم که در سونو قبل از عمل تعداد تخمک هام 18 بود ولی بعداز عمل تخمکگذاری دکترگفت 3تا تخمک ضعیف زیر یک دارید ودیگر نمیتوانید PGDکنید و هیچ امیدی به عمل آی وی اف در مرحله بعد هم ندارید چکار کنم که دوباره تعداد تخمک هام زیاد شود آیادارویی برای تعدادتخمک زیاد بشه هست ممنون میشوم راهنماییم کنید
- کیسه آب
سلام خانم دکتر من تو هفته ۲۴ بارداری هستم،راهی جز سونو گرافی که خودم بتونم بفهمم کیسه آبم نشتی داره چیه؟آخه دیشب وقتی دراز کشیده بودم،به اندازه نصفه کفه دستم لباس زیرم خیس شد
- باداری+
سلام. خانم دکتر من باردار هستم. ۴ روز از پرپودم گذشته تست دادم مثبت بود. خانم دکتر من یه چند روز قبل موعد پریودم یه کم وسایل سنگین برداشتم و جابه جا کردم، با توجه به اینکه سابقه ۲ تا سقط دارم، ممکنه اینکارم باعث سقط بشه؟؟؟ خیلی خیلی نگرانم. ممنون
- سلام وقت بخیر برای مشکل آدنومیوز دکتر برای من آمپول دیفرلین ۱۱.۲۵ سه ماهه تجویز کرده آمپول ایرانی و فرانسوی در داروخانه موجوده ولی قیمت آمپول فرانسوی خیلی بالاست حدود ۴ میلیون آمپول ایرانی رو اگر بزنم خوبه یا نه ؟؟
- ایا داکسی سایکلین روی قرص سیپروترون کامپاند اثر داره
ایا قرص داکسی سایکلین روی قرص سیپروترون کامپاند اثر داره
- ناباروری
سلام من یک آمپول واریوپپتیل استفاده کردم ماه اول پریود شدم ماه دوم هنوز نشدم چکار کنم پریود شم میخوام برم برای انتقال
- سرکلاژشکمی
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من دوبار زایمان زودرس داشتم اولی ۲۱هفته و ۴روز دومی سرکلاژ واژینال شدم تو ۱۵هفته و تو۲۱هفته زایمان زودرس.میخواستم بدونم میشه اینسری سرکلاژ شکمی بشم
- سوزش ادراری
سلام من ۲۴تیر احساس سوزش ادراری همراه تکرار ادرار با فوریت تخلیه شدم همراه کمردرد پادرد حس پریودی داشتم۲۶تیربایدپریود میشدم که نشدم البته بچه۱۵ماهه شیرمیدم ۴باربعدزایمان پریودشدم که با تاخیربوده فقط خرداد۲۶م شدم مانند اردیبهشت که۲۶م شده بودم این سوزش خارش کمردرد وپادرد ادامه داشت۳۰تیر بی بی چک تست کردم منفی بود از۱مرداد پماد واژینال کلوتریمازول استفاده میکنم همچنان سوزش ادرار و درد زیر شکم دارم پریود نشدم کمرو پادردم قطع شده. ممنون میشم راهنمایی کنید.
- التهاب
با سلام کنار دهانه واژنم یه دانه نرم زده که به دکتر مراجعه کردم گفت غدد التهاب پیدا کردم و داروی مترونید ازول ۵۰۰ ازیترو ۵۰۰سفیسکیم ۴۰۰ و قرص فلو کونازل ۱۵۰ آیا با خودم این دارو ها خوب میشم و التهاب ازبین میره؟ همه دارو ها نیازه استفاده کنم؟ دیگه عود مجدد نداره؟ ممنونم


