سلام وقت بخیر، سیکل ۲۸ روزه داشتم (حدودا ۳,۴ روزه کم)بصورت پریود شدن در ۶ آبان به مدت (در تاریخ ۱۸ آبان رابطه محافظت نشده و خوردن ۲ قرص اورژانس دوز ۱/۵ بصورت یکجا ) اما به جای پریود شدن در تاریخ ۴ آذر بطور روتین با وجود علایمی مانند دردناکی سینه ها در تاریخ ۱۳ آذر بصورت لکه بینی تا حدود ۵ روز و از روز ۱۷ آذر به مدت یک هفته خونریزی طبیعی متوسط داشتم و علایم دردناک بهبود یافت. امروز ۱۸ دی ماه با توجه به داشتن حس پریود شدن کماکان پریود نشده ام و استرس و مصرف استامینوفن هم داشته ام،و هیچگونه تست بارداری انجام ندادم ایا منتظر بمانم و از شروع دوره Ld برای منظم شدن سیکل استفاده نمایم؟ یا چه کاری انجام بدهم؟
تاخیر پریود
by | دی ۱۹, ۱۴۰۱


