Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودی طولانی
سلام من یک ماهه پریود هستم و در حال حاظر دارم قرص جستیران ۴۰ مصرف میکنم از ۳۰ تا عدد قرص ۱۲ تا رو خوردم اما هیچی تاثیری روی پریودی من نذاشته شما میتونید راهنماییم کنید ؟
- درد جای بخیه های قدیمی
من چهار سال پیش موقع زایمانم چسبندگی داشتم رحمم برداشتن از آن به بعد مشکلی نداشتم تا این یک ما پیش حالت گر گرفتگی بهم دست میداد و از ازمایش هورمونی دادم گفتن یائسه شدم و قرص استرومارین و سیموگنوس برام تجویز کردن و الان دو هفته هست جای بخیه هام شدید درد دارم لطفاراهنمایی کنید چکار کنم ممنون ودر صمن ۴۲ سالم هست
- ایزوترتینویین
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم آیا خوردن ده عدد قرص ایزوترتینویین در هفته هفتم حاملگی باعث نقص جنین میشود؟
- ایا خوردن یدونه قرص ۰/۷۵(نه دوتا فقط یدونه قرص) باعث جلوگیری از حاملگی میشود؟ یا حتما باید هر دو قرص را باهم مصرف کرد که بشه۱/۵
- زایمان
سلام در موقع زویمان طبیعی خودتون حضور دارید؟ و اینکه اکه تا هفته۳۶ جنین بریچ باشه سزارین میکنید یا باز فرصت میدید شاید برگرده ؟
- توده
سلام من دو روز مانده به اتمام ماهانه ام یه غده وسط خط سزارینم احساس کردم .هراز گاهی درد میکنه.آیا خطرناکه؟؟باید چیکار کنم.ممنون میشم جواب بدید .درضمن سه سال پیش بچه ی دوممو سزارین کردم
- کیست تخمدان
سلام دکتر جان.من مجردم توده هیپراکو ب قطر 32درجدار رحم دارم باید چیکار کنم خطرناکه؟و قابل درمانه؟
- سلام من دیشب فراموش کردم قرص دوفامد و بخورم سومین شب بود امروز صبح خوردم بعدیش و امشب بخورم یا فردا
- جنرال تونیک
سلام وقت بخیر آیا پودر جنرال تونیک که برای افزایش وزن استفاده میشه و تو ترکیباتش رازیانه داره با قرص های ضدبارداری تداخل دارد؟ و اثر آنها را کم میکند؟
- تبخال تناسلی
سلام خانم دکتر خسته نباشین
دارم از استرس میمیرم خواهش میکنم به سوالم جواب بدین
الان هفته هشتم بارداریم هستم قبلا تبخال تناسلی داشتم البته الان خداروشکر ندارم ولی در کل تو بدنم فعاله
میخواستم کمکم کنین ک تو بارداریم مبتلا نشم😔 - عفونت واژن
باسلام من چند ماهه که عفونت دارم مثله خلط میمونه چرک و به رنگ زرد هست نمیدونم چی استفاده کنم لطفا راهنمایی کنید اگه دارو نیاز هست چه دارویی استفاده کنم با تشکر از شما
- خارش واژن
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر من یه دختر ۲۰ ساله دارم دخترم خارش واژن گرفته موقع خارش لبه های واژن کمی خون ریزی داشته خواستم ببینم این خون ریزی پوست بدنش بوده ؟ یا خون ریزی پرده بکارت ؟ البته هیچ چیزی رو تا به حال وارد واژن نکرده فقط موقع خارش کمی فشار به محل واژن شاید اتفاق افتاده خواستم ببینم این خون خون پرده بکارت بوده یا خون پوست اطراف لبه های واژن ؟؟ ممنون خانم دکتر عزیز♡
- عوارض پروژسترون
سلام ،من به موقع پریود شدم ولی فقط لک بینی بود ازمایش بارداری دادم منفی بود آمپول پروژسترون زدم و حالا تقریبا ۱۰ روز بعد از تزریق ولی پریودم قطع نشده
- سرکلاژشکمی
سلام میبخشید من سرکلاژ شکمی شدم و دوتا زایمان زودرس داشتم و ازاینکه طبیعی باردار نمیشم مجبور شدم ای وی اف کنم میخواستم بدونم دکترم دوتا واسم انتقال میدن اگ یوقتی دوقلو گرفت میتونم نگهشون دارم ایاممکنه با دوقلو رحمم جواب بده ازاینکه استراحت مطلقم باشم باید بازم یکیش روریداکت کنم یامیشه دوتاش نگه دارم؟ ممنون
- رحم
توده اکوژن به ابعاد ۱۲/۲۳ میلی متر خطر ناک است؟
- قرص دروسبلا
سلام دخترم قرص دروسبلا مصرف کرده پریود شده بسته دوم هم نصفه شده ولی خونریزیش قطع نمیشه الان 15 روزه
- ایا خوردن اسپیرونولاکتون 25 سر از خود و بدون تجویز باعث مرگ میشه؟ وقتی خوردمش علایم داشتم و تا بعد از دو روز هنوز علایم دارم مخصوصا در رگ هام
- افزایش سایز سینه
سلام، خسته نباشید میخواستم سایز سینه هام یه سایز بیشتر بشه میشه یه داروی خوب بهم بگین عمل جراحی نمیخوام ممنون
- بارداری
سلام وقت بخیر .از اتمام آخرین پریود من 3 روز میگذره و من در روز سوم بعد از تمام شدن پریودم رابطه محافظت نشده داشتم. الان سوالم این هستش که اگر احتمال بارداری وجود داره قرص مصرف کنم .وبا توجه به سیکل قاعدگیم (28روزه) در زمان تخمک گذاری نبوده .ممنون راهنمایی کنین
- آبسه
سلام یه جوش چرکی بزرگ ک فک کنم آبسه هست الان 4 سالی هست ک درست نزدیک اندام تناسلی نه روی لابیا ایجادشده ک درطی دوسه روز بزرگ میشه وچرک و خون خارج میشه بعدش کاملا خوب میشه و دوسه هفته ی دیگه دوباره به همین روال به وجود میاد این اواخرم ک فقط خون خارج شد تواینترنت ک سرچ کردم فیستول واژن نوشته ولی من مجردم و سابقه ی زایمان نداشتم ممکنه فیستول باشه خیلی نگرانم


