Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ترنسید
سلام.من خانمی چهل و سه ساله هستم.الان نزدیک به دو ماهه که خونریزی شدید دارم و قط نمیشه..دکتر برام ترنسید ۲۵۰ و قرص اهن نوشت..با چند روز مصرفش خونریزی قطع میشه..ممنون
- ناباروری
سلام وقت بخیر من ۲۵سال سن دارم و تیروویید کم کار دارم الان قرص تیروکسین مصرف میکنم صبح ناشتا ۱/۲و قبل از ناهار قرص زیره و بعد از ناهار قرص ونوستات عصر هم قرص فنوفیبرات من درحالت عادی اصلا عادت ماهیانه نمیشم قرص دوفاستون ب مدت ۱۰شب از روز۱۷قاعدگی مصرف میکنم تا بعد از ده روزپریود بشم .ایا من شانسی برای باردار شدن دارم ؟چه کاری باید برای درمان انجام بدم لطفا راهنماییم کنید
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من هفته شش بارداری هستم از دیروز زیر شکمم طرف راست درد گرفت وشب شیاف پروژسترون گذاشتم وخوب شد امروز هم بعضی موقع همون درد میگیره وبعد از استراحت کردن خوب میشه ولی اثرش بازم هست لکه بینی و خونریزی هم خدا رو شکر ندارم میشه لطفا راهنمایی بفرمایید ایا ممکنه مشکلی باشه.
- خونریزی واژن
سلام علت خونریزی از واژن (کم) بعد ریختن منی چیه؟
- هماتوم
سلام خانوم دکتر من در بارداری اولم هماتوم به وجود اومده بودکه در9هفته باعث سقط شد الان میخوام بهمن ماه اقدام به بارداری کنم ازمایش خاصی باید انجام بدم ؟بعد تیرویید کم کار هم دارم 21 سالمه ؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- رنگ مو
با سلام و احترام فراوان خدمت خانم دکتر عزیزم. یه مطلبی در مورد رنگ کردن مو تو روزنامه خوندم که میگفت رنگهای مخصوص بارداری که آمونیاک ندارن هم خاصیت اکسیدانی دارند.آیا رنگ کردن مو رو در ماه 8 صلاح میدونید؟ ممکنه روی جنین تاثیرگذار باشه؟ ممنونم
- سلام من میخوام باردار شم دکتر قرص مدرکسی پروژسترون بهم داده 14روز بعد پریودی یکی صبح یکی شب مصرف کنم ولی من شب 12اقدام کردم برای بارداری یعنی چی میشه ؟
- ایا من پریود نامنظم دارم؟
سلام خسته نباشيد خانم دكتر من ٢٣سالمه دختر هستم ٥فروردين پريود شدم ١١فروردين پاك شدم و ٣١فروردين دوباره پريود شدم ٦ارديبهشت پاك شدم و ٢٥ارديبهشت پريود شدم ٣١اردبيهشت پاك شدم الان ٢٠خرداد پريود بشم ايا قاعدگي من مشكل داره ؟ممنون ميشم جواب بديد خيلي نگران هستم
- سلام هفته بیست سوم بارداری رفتم سونو سونو گفته جنین اکوژن روده داره الان من باید چیکار کنم
- پستان
با عرض سلام وخسته نباشید . 34 ساله هستم و 5 سال است که ازدواج کرده و باردار نشده ام. مشکلی که دارم اینست که سینه چپم اکثرا احساس خارش دارد . ممکن است که مشکلی وجود داشته باشد؟ چون شایری که باید روی نوک سینه باشد ، سینه چپم ندارد . لطفا راهنمایی بفرمایید.سپاسگزارم
- خونریزی
سلام خسته نباشید من ۲ هفته پیش داشتم پیاده روی می کردم یه دفعه یه مقدار زیاد خون ازم دفع شد زمان پریودیم هم نبود تا فردا صبح خون ریزی ادامه داشت یه چند روز بعدشم لکه اومد و تمام شد الان از واژنم یه تیکه گوشت اشک مانند آویزان شده میخواستم ببینم چه اتفاقی واسم افتاده لطفا راهنمایی کنین
- پریودی طولانی
سلام من یک ماهه پریود هستم و در حال حاظر دارم قرص جستیران ۴۰ مصرف میکنم از ۳۰ تا عدد قرص ۱۲ تا رو خوردم اما هیچی تاثیری روی پریودی من نذاشته شما میتونید راهنماییم کنید ؟
- بارداری
سلام من تقریبا ۵ روز از پریودم میگذره و تمام علائم حاملگی رو دارم امروز آزمایش خون دادم منفی در اومد آیا امکان داره زود آزمایش داده باشم و باردارم؟؟
- خودارضایی
سلام خانم دکتر دختری مجرد هستم سوالم اینه که ایا خودارضایی با مالش کولیتوریس میتونه باعث کم شدن حجم پریود بشه؟ ممنون
- امپول سینال اف
- مصرف قرص استرادیول و پروژسترون
سلام دکتر ۶ هفته از بارداریم میگذره ای وی اف داشتم دکتر واسم قرص استرادیول ۲ میلی نوشته ولی ۱ میلی گیرم اومده میتونم از همین ۱ میلی استفاده کنم
- پریود
سلام خانم دکتر من دو باره که پریود میشم اصلا طول نمیکشه پریودیم در حد 2روز هست بعد قطع میشه این دفعه کلا خیلی کم ازم خون میاد یعنی در حدی که حتی نوار بهداشتی خیلی کم خون افتاده روش علتش چیه ممنون میشم توضیح بدید
- درمان قطعی زخم دهانه رحم چیست؟
یه ماه پیش رفتم دکتر گفت زخم دهانه رحم داری یه پماد دالاواگ با چن برگ سفیکسیم نوشت استفاده کردم یه کوچولو بهتر شد ولی احساس میکنم هنوز خوب نشدم میخوام راهنماییم کنید چی مصرف کنم بهتر بشه
- خارش واژن
سلام و خدا قوت برای خارش شدید واژن چه دارویی میتونم استفاده کنم هم داخلش و هم بیرونش
- عمومی
سلام خانم دکتر من ۲۰ سالمه و احساس میکنم فاصله ی ورودی واژن تا مقعدم خیلی کم شده در حالت نشسته در سرویس بهداشتی فاصله ی این ناحیه م حدود ۱ بند انگشته آیا طبیعیه این فاصله ؟


