Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد دنبالچه
علت درد دنبالچه چی هستش؟گاهی اوقات زیاد نمیتونم بشینم استخوان وسط باسن نزدیک مقعد درد میکنه ممکنه از عفونت باشه؟گاهی اوقات ترشح از واژن دارم ولی بو یا سوزش ندارم
- لکه بینی
لکه بینی ازپرولاکتین بالامیتونه باشه
- اچ پی وی
سلام خانم دکتر من ۲۲ ساله هستم میتونم واکسن اچ پی وی اما از نوع ایرانیشو بزنم تاثیر داره برای پیشگیری از اچ پی وی؟درآمدم نمیرسه گارداسیل بخرم چون
- مایع در کاویته اندونتر
رحم آتروفیه با طول ۶۵ م. م مشاهده میشود و دارای شکل نرمال و پوزسیون ر تروورسه است. اکوی میومتریال هتروژن است ضخامت آندومتر به شکل منظم م.م میباشد. حدود ۲ سی سی مایع در کاویته اند و متریال مشاهده میشود و آن را متسع نموده است. سرویکس حاوی کیستهای نوبوتین کوچک و شواهد سرویسیت مزمن میباشد. یافته ها پیشنهاد دهنده سرویکال استنوزیس در بیمار است. تخمدانها دارای ابعاد کوچک هستند تخمدان چپ فاقد ضایعه فضاگیر است در تخمدان راست دو کیست ساده با اقطار ۹ م. م و ۱۰ م.م مشاهده میشود (ORADS US 3) کول دوساک خلفی نمای طبیعی دارد مایع آزاد در لگن مشهود نیست سلام خانم دکتر این سونوگرافی مادرمه آیا چیز خطرناکیه میشه راهنمایی کنید ممنون
- بکارت
باسلام آیاحفره بکارت حلقوی حتمابایدبه صورت دایره بسته باشه؟بکارت من بیضی شکل است ولی یک لبه ی آن به داخل رفته ولبه دیگربیرون است.هنگام زور زدن بیضی کامل میشه.آیابکارت آسیب دیده یاطبیعی است؟دخول انجام نشده
- کپسول ژینوفیلوس
با عرض سلام و خسته نباشید استفاده از کپسول ژینوفیلوس در زمان قاعدگی منع دارد؟ تشکر فراوان
- تست بی بی منفی و آزمایش هم منفی ولی پریودنمیشم
سلام تست بی بی چک منفیه و آزمایش بارداری هم منفی آمپول دوتا هم زدم ولی پریود نمیشم مدت زمان تزریق آمپول دوروزه میترسم باردارباشم
- سلام من ایسموسل دارم بعد جراحی میشه بار دار شد خطر نداره
- مشکل در شیردهی و سینه فیبروکیستیک
سلام خانم دکتر خسته نباشید من امسال بهار سونوگرافی سینه انجام دادم که نوشته بود تغییرات فیبروکیستیک گرید ۳ مشاهده شد البته یکروز قبل از پریود انجام دادم سال قبلش که انجام دادم کیست ساده داشتم چراح سینه رفتم معاینه کردند گفتند توده ای وجود نداره قرص ویتامین ای و مگنیفورت دادند و گفتند بچه دار بشم برام خوبه یک ماه قرصا رو مصرف کردم باردار شدم هفته قبل سزارین انجام دادم ولی به خاطر نداشتن نوک سینه نمیتونم به بچه شیر بدم از طرفی هم میگن سینه های فیبروکیستیک نباید تحریک بشن من از شیردوش دستی استفاده می کنم که باعث درد و تورم میشه از رابط سینه هم استفاده کردم که اصلا خوب نمیمونه و نمیدونم باعث حساسیت میشه یا نه به نظر شما چه جوری میتونم شیردهی داشته باشم الان بیشتر به بچه شیر خشک میدم و کمی هم با شیردوش دستی از شیر خودم بهش میدم که این موضوع خیلی باعث ناراحتیم میشه شیردهی از هاله سینه رو هم امتحان کردم ولی اصلا بچه نمیتونه شیر بخوره زردی هم داره من هر چقدر خنکی میخورم شیر خیلی کمی با شیردوش میتونم بهش بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
- ساام من ده تا قرص سایتوتک استفاده کردم بعداز ۵ ساعت هنوز خبری نشده چیکار کنم دو تا زیر زبون ۸ تا واژینال
- خارش بالای واژن
سلام وقت بخیر من مدتیه بیرون واژنم یعنی روی پوست خارش میگیره یه کوچولوهم مثل خط که پوست میخوادازهم جدابشه زخم بدون خونریزی شده خط قرمز افتاده دقیقا قسمتی که اگ بیکینی روعدد پنج فارسی حساب کنیم (۵)بالای نوک پنچ میخواره و خط افتاده. توی لب های واژنم هم باناخون میخارونم حالت جمع شدن چرک زیرناخون جمع میشه و از دستمال توالت استفاده میکنم از دستمال حالت پرز پرزی میمونه ،چکارکنم اصلا عفونت و خارش داخلی ندارم،ممنون از راهنمایتون
- سلام خسته نبشید ببخشید تقریبا. ماه رمضون قرص ال دی مو تموم شد و بعدازگذشت چندروز. پریودبشم روز ی که تازه متوجه شده شدم بعدازنزدیکی باشوهرم. پریودیم شروع شد. شک کردم که. کمی منی. ریخته داخل سریع دوتا قرص ال دی مصرف کردم بعد. از. اونروز. من تایک هفته لکه بینی داشتم وبصورت کم. بعدازاون ترس ازحامله شدن بعد از دوهفته رفتم دکتر زنان. خانوم دکترگفتن چون ال دی خوردی نظم رحمتو بهم زدی برام ازمایش خون نوشت دادم منفی بود بعدا زاون دوسه بار طی. 2چ روزوخورده ای از ازمایش تست زدم منفی بود خانوم دکتر برام امپور پرژسترون. تجویز کرد دوتا. ولی. العان 6 روزه زدم هنوز خبری ازپریودیم نیست خیلی میترسم لطفا کمکم کنید
سلام .من 21سالمه وحدودا 1ماهه که پریودم به صورت لکه میاد من باید چیکار کنم؟
- عوارض نوروبیون
سلام آیا آمپول نوروبیون کیست تخمدان رو بزرگ میکنه؟
- پریود
سلام خوبین خانم دکتر...من یه دختر 14 ساله هستم تو 11 سالگی پریود شدم ولی الان مدت دو سال هست که کیست و تنبلی تخمدان دارم چند بار هم به درمان اقدام کردم ولی هیچ دارویی بهم اثر نمیکنه الان از ماه بهمن یعنی 4 ماهه پریود نشدم و باید آمپول بزنم تا پریود بشم اون آمپول ها هم برام زرل داره شما یه راهکاری دارین ؟
- عقب انداختن پریود.
سلام من میخوام پریودم عقب بیوفته لطف میکنید یه قرص که عوارضش از همه کمتره بهم معرفی کنید و اینکه از کی باید شروع کنم، ممنون
- ندول کیستیک
سلام دکتر خسته نباشید من چندماه پیش سونو رحم انجام دادم گفتن ندول کیستیک درمحل برش سزارین قبلی به قطر ۸ میلی متر دارم علائم خاصی نداره فقط گاهی درد زیر شکم چیکارباید بکنم ؟ برای باداری مشکل نداره ؟
- قرص اورژانسی
خسته نباشید، من درعرض یک هفته،دو بار قرص اورژانسی مصرف کردم، الان که هفت روز از مصرف قرص گذشته، سه روزه لکه بینی دارم،معمولا لکه بینی تا چند روز ادامه داره؟؟؟
- کیست حاوی fine septa
کیست به قطر43×۳۶
- اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر من الان9ماهه اقدام به بارداری هستم ولی کیست دارم نمیشه میتونیم کمکم کنیم کیست من از10تا بیشتره ونمیزاره باردار بشم
- درد مقعد
سلام خانم دکتر من یک ساله از زایمان سزارینم میگذره الان یه مدته در قسمت بالای مقعد درد دارم نمیتونم بشینم حدود ۴_۵ سال پیش کیست مویی داشتم عمل کرده بودم الان دکتر زنان رفتم معاینه کرد میگن کیست نیست،دیگه دلیل درد چی میتونه باشه؟و اینکه پیش چه متخصصی باید برم برا درمان این درد؟ممنون میشم راهنمایی کنید


