Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عوارض قرص
سلام خسته نباشید یه سوال داشتم
من pcosدارم و یه مدت قرص و امپول برای پریود شدنم مصرف کردم و بعد مدتی نوک سینه ام قهوه ای تیره شد
شنیده بودم بعد از قطع قرص به حالت اولیه برمیگرده اما برنگشت
راهی هست که بشه نوک سینه رو روشن کرد؟ - تخمدان
سلام در سونوگرافی تخمدان من نوشته تخمدان چپ حاوی فوکوس کلسیفیه به دیامتر ۷mm. من در روز سوم پریود سونو کردم . مشکلی نیست؟در سونوگرافی های قبلی یه همچین چیزی نداشتم .من دوسال پیش توده ۵ سانتی سیست آدنوما از تخمدان چپم با لاپارسکوپی خارج کردن و تخمدان راستم رو بخاطر همون توده وچون سایزش ۱۲ سانت بود برداشتن
- سلام وقت بخیر من امروز ۲۷ روز پریود سوم خونریزم قطع نشده وقرص مفنامیک اسید وترانگزامیک اسید ودوفاستون خوردم ولی بازم قطع نشده
- طولانی شدن پریودی
سلام متاسفانه حدود یک ساله معتاد به خود ارضایی شدم و به خاطر کمبود اهن سه چهار ماه بیشتر پریود نشدم بعد خوردن قرص پریود شدم اما خود ارضایی هم کردم دو سه بار و الان بیشتر از یازده روزه پریودم ایا به خوذ ارضایی ربط دارع؟ برم دکتر معلوم میشه خوذارضایی کردم؟
- مشاوره
سلام خانم دکتر من مجردم به دلیل خونریزی زیاد هیستروکپی شدم و جواب پاتولوژیم اندومتر با اتیپیک هست، سه ماه قرص مجسترول بهم دادن، الان تو دوره یک ماهه استراحت هستم. خیلی نگرانم اصلا با قرص امکان داره خوب بشم
- توده در ناحیه فرج
من در دوطرف ناحیه بیرونی دستگاه تناسلی دچار توده دردناک بدون سر هستم لطفا راهنمایی کنید
- سونو رحم و ضمائم آن
سلام سونو تشخیص داده من مایع آنکیسته با strand سپتا ها و ذرات اکوژن در لگن ۷۰۰ سی سی دارم چه دلایلی میتونه داشته باشه من درد زیادی نداشتم که حس کنم پارگی کیست داشتم ممکنه کیست بوده باشه یا چه دلایلی میتونه داشته باشه؟
- پریود نامنظم
سلام، من خانم متاهل 24.ساله ام که هفت ماه پیش سزارین شدم. بعد از زایمانم یکی دوبار قرص Ld مصرف کردم، قبلا به خاطر کیست لوله فالوب چپ، لاپارسکوپی کردم، حالا پریودام نامنظم و کوتاه مدت شده، درحد یک یا دو روز. ایا احتمال تنبلی تخمدان یا کیست وجود داره؟
- راهنمایی
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز. من خودم چندین سوال از شما پرسیدم و همیشه جوابهای خوب به من داریم و کمکم کردین . این دفعه یه مشکل برای یکی از اعضای خانواده پیش اومده یه دکتر خیلی خوب که تشخیص خوبی داشته باشه در زمینه فوق تخصص گوارش ومعده تو رشت برام معرفی کنید . من شهرستانم اسمشو بگین کافیه من مطبش پیدا میکنم و نوبت میگیرم تو رو خدا خیلی واجبه و من نگران هستم. خدا از شما راضی باشه و همیشه شاد و سلامت و موفق باشین مرسی.
- فیبروم
فیبروم به اندازه ۲۱میل باید حتما جراحی شود نه درد داره نه خونریزی
- شکم درد
سلام طرف چپ شکمم کمی درد میکنه و طرفاهای زیر شکمم بعضی اوقات طرف چپم هم تیر میکشه مشکل چیه ؟ باید به دکتر زنان مراجعه کنم؟
- آی وی اف
سلام دکترم برا ای وف اف گف امپول پرپیتول باید ساعت ۵تزریق شه من ۴و۴۶دیقه تزریق کردم ابرایدز داره
- کیست حاوی fine septa
کیست به قطر43×۳۶
- یائسگی
باسلام من ۴۹ ساله هستم و بخاطر خونریزی زیاد و فیبوم دکتر بهم آمپول واریوپپتیل داده که یائسه بشم دوز اول رو زدم ولی نزدیک دوز دوم پریود شدم و قطع نمیشه اگه دوز دوم رو بزنم یائسه میشم یا نه؟
- تغییر ناگهانی بوی بدن
سلام.من نزدیک یک ماه است ک متوجه تغییر بوی بدن خود شده ام.ب صورتی ک حتی یک ساعت بعد از دوش گرفتن هم حس میکنم بدنم بوی شیرینی دارد.و کلا بوی بدنم تغییر کرده.عایا ممکن است این تغییر ب خاطر وجود کیست تخمدان باشد؟چ دلیلی برای این تغییر بو وجود دارد.و باید ب کدام پزشک مراجعه کرد؟ممنون میشم کامل راهنماییم کنید.(تغییرات غذایی و رفتاری طی این یک ماه نداشته ام)
- سلام من پریودنامنظم داشتم دکترقرص سیبل داد بعدازقطع کردن قرص هفت روزلکه بینی داشتم الان هم خونریزی شدیددارم من چون توپریودی هم خونریزی زیادی داشتم دکتراین قرصوبهم داده بودالان چیکارکنم بدترشدم
- مشکل سینه
سلام ببخشید من سه ماه و بیست و شش روزه باردارم قبل از بارداری هم این مشکل رو داشتم نوک سینه سمت چپم داخله درد داره پوسته پوسته میشه و حس سنگینی سینه رو دارم ،نوک سینم شبیه زخمه،یک بار هم ک ب نوک سینم دست زدم خون افتاد،سعی کردم نوک سینمو بیرون بیارم خیلی اذیت شدم ،اصلا حس تحریک ندارم ،شوهرم خیلی نگرانه میترسه ک بعد از زایمانم نتونم ب بچه هام شیر بدم
- زائده گوشتی
سلام خانوم دکتر.من دختری هستم۲۳ساله،حدودچهار سالی میشه که داخل واژنم یه زائده که چین خورده و آویزانم هست ایجادشده اغلب به رنگ گوشت و بعضی وقتا هم سیاه میشه اصلا درد و خارش نداره ،اندازشم یک سانتی میشه خودم مطمئنم که زگیل تناسلی نیست چون زمینه انتقالش رو نداشتم.خجالت میکشم به پزشک مراجعه کنم.ممنون میشم اگه در این مورد منو راهنمایی کنین و بگین راه درمانش چیه؟؟
- درد معقد
سلام من در پریودی ی دردی از معقدم میگیره که میگم الان میمیرم علت چی هستش ممنون
- کپسول
سلام روز خوش من به علت ضعف و خستگی دکتر بهم اورامین اف داد تا حالا ۷ عدد کپسول خوردم و امروز ترشح مایل به قهوه ای دیدم و درد شبیه قاعدگی ۶روز دیگه باید پریود بشم میخواستم ببینم این دارو قطع کنم یا بخورم


