Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تاثیر لتروزول بر هورمونهای تیروئیدی
باسلام و احترام.آیا لتروزول بر میزان هورمونهای تیروئیدی تاثیر دارد؟باتشکر.
- سلام خانم دکتر ببخشید خیلی نگرانی میشه نظر شما رو درباره این ام ار ای بدونم
- سونوگرافی
سلام خسته نباشید CBD دیامتر 4میلیمتر وپورت 8میلیمتر دارد ینی چی.
- خطر سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر مگه عوارض سرکلاژ شکمی چی هست که اکثریت دکترا اول میگن واژینال امتحان بشه بهتره ؟
- ترشح قهوه ای رنگ سینه
سلام ازمایش .پرولاکتین من۲۸ بود .رنج ازمایشگاه تا ۲۶ و ۵۳ بود....در ضمن درد زیر شکم ،زخم واژن دارم .هفته نصف کابرگولین میخورم .همچنان جوش بغل چونه و ریزش مو دارم .ولی امشب احساس خیسی لباس کردم یه کم فشار دادم از سمت چپ سینه ترشح قهو ه ای رنگ اومد بعد سمت راست خیس شد . نگرانم . بازم دکتر زنان برم؟راهنمایی کنید
- زودبه زودپریودشدن
سلام من دختری ۳۵ساله هستم کن سال قبل به مدت چندماه ۳ماه درماه دوبارپریودمیشدم ودرروزوشب اول دل دردشدیدداشتم وتااردیبهشت ماه درماه ۲بارپریودبادل دردشدیدداشتم ودرخردادماه پریودم منظم شدوماهی یکبارپریودمیشدم ولی الان دوباره نامنظم شدم ودرماه دوبارپریودمیشم وشبوروزاول دل دردشدیددارم توروخدامنوراهنمایی کنیددلیلش چیه وچکارکنم الان فعلاشرایط دکتررفتنوندارم خداخیرتون بده ممنون میشم بابت راهنماییتون
- سلاچهار روز بعدش رابطه داشتم فقط چون مشکوک بودم پیش آب وارد واژن شده باشه چند ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم و الان نگرانم که قرص تاثیر میزاره یا نه که پریود بشم ؟
سلام پریودم ماه پیش ۵روز بود سه چهار روز بعدش رابطه داشتم و فقط مشکوک بودم پیش آب وارد واژن شده باشه چند ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم و الان نگرانم که قرص تاثیر میزاره یا نه ؟
- پریود
سلام من یه مدتی تقریبا یه سال بخاطر جوش صورتم قرص روآکوتان و اسپیرونولاکتون مصرف کردم از اون موقع پریودم نامنظم شده اکثرا ده روز عقب میوفته و این اواخر دو ماه پریود نشدم میخواستم بدونم ممکنه بخاطر مصرف این قرصا باشه؟
- زعفران پاک کردک
سلام ۲۴هفته باردارم زعفران پاک کنم واسه بچه ضرر داره???
- گواهی سلامت
سلام خانوم دکتر خسته نباشید،میخواستم بدونم شما گواهی سلامت میدید؟
- سلام خسته نباشید چرا ترشوم بویه اهن میده
- سلام بنده درهفته هفتم دچارخونریزی ازجفت شدم دکتربرام شیاف پروستروزن تجویزکردکه به محض استفاده دچارخارش سوزش ادارشدم وبعدچندروزبه خونریزی شدید افتادم ایانبایدازشیاف استفاده میکردم
- پرده بکارت
سلام دختری ۲۱ ساله هستم در سن ۱۱ سالگی از روی کنجکاوی و بی اطلاعی انگشت خود را داخل واژنم فرو کردم اما خونی مشاهده نکردم و حالا در این سن متوجه شدم که بکارت در ورودی واژن قرار دارد و وقتی جلوی آینه نگاه کردم و با عکس های اینترنت مقایسه کردم متاسفانه این رو برداشت کردم که بکارتم پاره شده میخواستم بدونم با وجود این مسئله که خونی دیده نشده امکان داره پردم سالم باشه؟
- لقاح آزمایشگاهی
سلام و ادب. این باور ک میگن در روش ivf یا لقاح آزمایشگاهی چون زمان شروع بارداری از زمان لقاح است و زمان آخرین Lmp ملاک نیست طول بارداری کمتر از بارداری های طبیعی میباشد درست است؟
- ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ
با سلام وخسته نباشید من هشت ساله که رحم وتخمدانم را در آوردم وبه خاطر خشکی از ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ استفاده می کنم با توجه به این که دارای گیاه رازک و ویتامین ای هست ومن رحم وتخمدان را درآوردم این برای من ضرری نداره؟
- زایمان زودرس
سلام خانوم دکتر من تا ماه ۶ بارداری سرکار رفتم هم نشستن طولانی مدت داشت و مسیری بود که پیاده روی زیاد داشت و بعد مسافرت رفتم ایا این میتونه دلیل زایمان زودرس باشه ب دلیل فعالیت زیاد چون دهانه رحمم کامل باز شد تو ۲۸ هفته طبق سونوگرافی که انجام شد
- سونوگرافی رحم وتخمدان
سلام .خانومي ٥٣ساله هستم. داخل رحم توسط سونوگرافي كلسيفيكاسيون به سايز ٤mm ديده شده است.ايا خطرناك است؟چه كاري انجام بدم؟
- فتق ناف وبارداری
سلام من فتق ناف دارم ۸mm اگ عمل کنم بعدا میتونم بچه دار بشم؟؟
- ویزیت انلاین
سلام وقت بخیر ویزیت انلاین هم دارین؟
- پریود نامنظم
سلام خانم دکتر من ۵ ماهه عمل سزارین کردم و قرص شبر دهی استفاده میکنم پریودم قطع نمیشه سه روز نمیشم بعد باز هم شروع میشه هی پریود میشم در یک ماه چند بار پریودم شروع میشه به نظرتون چه کار کنم


