Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام پزشک زنان بعداز سقط جنینم گفت که بعداز ۴۲ روز که گذشت قرص ال دی بخورم، چرا؟فواید و مضرات قرص ال دی برای چی هستش؟چون من میخام باز باردار بشم، نکنه قرص بخورم و دیگه باردارنشم ممنونم میشم پاسخ بدید
- ورزش
سلام خسته نباشیدمن ۴۰روزه زایمان سزارین انجام دادم .میخواستم بدونم میتونم ورزش رو شروع کنم؟ تا الان رحم من جمع شده یا نه ورزش برای من خطرناک هست؟
- کیست
سلام چهلو هشت سالمه خونریزی شدید دارم و کیست اموفری پنجاه و هفت در تخمدان چپ دارم چکار کنم
- اقدام به بارداری
- بارداری
سلام من دو نوبت لوپومیر ۷۵تزریق کردم برای درمان اندومتریوز ایا احتمال بارداری ناخواسته هست ؟
- خارش آلت تناسلی
من الان نزدیک دو روزه احساس میکنم که آلت تناسلی من خارش میکنه و قرمز شده چه کار باید بکنم؟
- مشاوره ژنتیک
هزینه مشاوره ژنتیک
- درمان پلیپ
- کیست هموراژیک
سلام من کیست هموراژیک دارم ۴۴ میلی متره داخلش خونریزی کرده و قرص مصرف میکنم حالا دو روز از پریودیم گذشته سمت چپم ک کیسته احساس سوزش دارم برای چیه
- خونریزی ولکه بینی
سلام من برای ناباروری رفتم گفتن یک سونوی وازینال انجام بدم دوتا آمپول پروژسترون و قرص آ اس آ برای ی کیست بهم دادن و قرص فولیک اسید وال دی ومن تا الان پریودی منظم داشتم بعد از چن روز از زدن آمپول همون سرموقع پریود شدم الان بعد از ۱۳ روز هنوز لکه بینی ودوباره خونریزی گرفتم دلیلش چیه ممنونمیشم جواب بدین
- سلام پارگی مهبل و غشا و خونریزی زیاد و قطع ان اما درد عفونت و گرفتگی بعد دو سال خطرناک ایست
- عقب افتادن پریودی
سلام وقتتون بخیر من ۲۱ سالم متاهلم و الان دوماه پریود نشدم ازمایش دادم منفی بود نمیخوامم مثبت باشه فعلا فقط نگران اینم چرا پریودم انقدر عقب افتاده چیکار کنم؟
- سلام دخترم ۱۱سال ۹ ماه دارد دو ماه امپول لوپرمر تزریق مکنم براش برای جلو گیری از پریودی ضرر دارد یا نه با دارو چه قرص های مصرف کند
آمپول لو پرورش برای جلوگیری از پریودی خوب با دارو ایا قرص ویتامین دو کلسیم مصرف کند
- (تنبلی تخمدان)
باسلام من 29سالمه وپریودیم تقریبا15روزعقب افتاده باردار نیسم مجردم.دکتر رفتم تشخیص تنبلی تخمدان بود این اولین بار من پریودیم عقب افتاده همیشه7روز جلو مینداختم.اما الان دکتر رفتم امپول پروژسترون دادن زدم 10روز رد شد پریود نشدم... خیلی نگرانم بایدچیکاکنم میترسم. لطفا راهنماییم کنید تنبلی تخمدان ازچی بوجود میاداصن. ممنون
- بارداری
سلام خسته نباشید خواستم بپرسم ریه جنین پسر در ۳۶ هفته و ۱ روز و وزن ۲۹۰۰ رسیده ؟ امپول ریه در ۲۶ و ۳۰ هفته تزریق شده. نیاز به تزریق مجدد هست ؟
- شکم
سلام خانم دکتر من ۱۹سالمه و مجردبعضی وقتها سمت راست شکمم یه دردخفیف دارم که دردش به ران پاو سمت راست کمرم میزنه میخواستم ازتون بپرسم مشکلم چیه؟ممنون
- تاخیر پریودی بامصرف امپول سینال اف چقدر طبعیی هست
- سلام. پایینه دهانه واژن در رابطه سوراخ شد و دوسال میگذره و درمان نکردم و هربار میرم سرویس اب وارد میشه. ایا خطرناک؟ با این مدل زمان درمان میشم؟ از داخلش بعضی وقتا پوست سفید ریز بیرون میاد و بعضی وقتا خارش داره و قرمز میشه راه پرینه به کجاها باز میشه؟
- نازایی
سلام من مشکل تنبلی تخمدان دارم ودوساله تحت درمانم وذخیره تخمدانم زیر یک هست چند ماهی دارو تحریک تخمدان خوردم که یا فولیکول غالب نداشتم ودوسری هم با وجود فولیکول غالب بارداری نداشتم این ماه روز سوم پریود سونو دادم ضخامت اندومتر ۱۱ بود وچند فولیکول ریز در تخمدانها دیده شد میخواستم ببینم ضخامتم مشکلی ایجاد نمیکنه برای بارداری ومن از شب سوم دوتا لتروزول وپودر اینوفولیک دارم میخورم
- عقب افتادن پریودی
ببخشید من همون لحظه با دسمال پاک کردم حدود نیم ساعت بعدش شستم چنروز ب قدری استرس دارم قلبم درد میکنه ینی بازم احتمال حامله بودن هس قبلانم رابطه داشتم ولی چیزی نشده بود


