Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تخمدان&
سلام. من ۳۴ سالمه. دو بار سقط داشتم. و تحت نظر دکترم. دکتر سونو و آزمایش دادن کاملا سالم هستم. فقط تیروئید کم کار دارم اونم دارو مصرف میکنم. الان ۷ ماهه اقدامم و باردارنشدم. خانم دکتر چند ماهی هست که وقتی میخوام پریود شم تخمدان چپم تیر میکشه و شما گفتین از علایم پریودی و مشکلی نیست. خانم دکتر در بعضی از دوره هام در بعضی روزها،بعد پریودی تیر کشیدن خفیف و درحد۳۰ ثانیه یا یک دقیقه دارم. امروز که ۱۸ سیکلم بود بازم تیر کشیدن و داشتم.خواستم بپرسم آیا مشکلی هست که تخمدان چپم تیر میکشه؟ سونوی رحم و تخمدان همه چی سالم بود. ممنون از جوابتون
- عمومی
سلام خانم دکتر من ۱۹ سالمه و مجردم لابیا های خارجی واژن من بسیار چروکیده شده و کمی تیره میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه و آیا در این سن این چروک ها طبیعیه ؟؟سپاس
- تیروئید
سلام،در جواب آزمایش تیروئید 0.9هستش که رنجش 0.2تا 5.5هستش وپرولاکتین ۱۰هستش که رنجش برای زنان کمتراز 29هستش،ایا نرمال هستش؟یا کم کاری تیرویید دارم؟
- بارداری
سلام من18 سالمه مجردم قبلاز علاقه بادوس پسرم یک قرص جلوگیری خوردم و بعداز رتبطه این سه روز هر شب یکی میخورم ایا باید ب این قرص خوردن ادامه بدم تاباردار نشم یا بعد ی هفته قطع کنم؟
- سلام در رابطه واژن از داخل بالای واژن نمیددنم زخم شد یا پاره با خونریزی شدید و درد زیر شکم و خون قطع شد و گاهی حس میکردم ادرار از سوراخ های بالای دهانه واژن بیرون میومد و بو میداد. و زیر شکممو که فشار میدادم از سوراخ های بالای واژن اب گرمی میومد
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام من سه ماهه پریود نشدم برای تنظیم پریودیم دکتر برام امپول فشاری برا پریودی وقرص سیبل تجویز کرد. روی بسته نوشته روزی یک و توضیح دیگه ای ننوشته بود. از چه روزی باید قرصارو مصرف کنم؟وقتی پریود شدم یا از الان؟ ممنون میشم
- پریودی
سلام خسته نباشید. من 14 سالمه اسفند ماه پریود شدم .اواخر فرورین پریود شدم ولی این ماه فقط لکه داشتم پریود نشدم میخواستم بپرسم لازمه ب پزشک مراجعه کنم یا عادی هست؟
- قرص کلومیفن ۵۰
باسلام ببخشید من برای پسردارشدن سه ماه رژیم بودم و دکترم گفتند که این ماه از روز پنجم پریودی قرص کلومیفن ۵۰ رابه مدت پنج شب مصرف کن تو اینترنت سرچ کردم این قرص باعث دوقولوزایی میشه و باعث دختر زایی باشه الان خیلی نگرانم که مصرف کنم یانه آخه از دیشب شروع به مصرف کردم لطفا راهنمایی کنید منو
- عفونت واژن
سلام خسته نباشید چن وقت پیش یک شکاف بزرگی در قسمت راست بیکینی من ایجاد شد ک خارش شدیدی هم داشت ولی خود به خود بعد یه هفته یا ده روز خوب شد الان دوباره در ناحیه واژن دچار خارش های شدیدی هستم مخصوصن وقتی میخابم شروع به خارش ازار دهنده ای میکنه همچنین پریودیم این دوره عقب افتاد و دو روز اول تنها چند قطره خون اومد و دو روز بعد کمی و روز پنجم هم خون ها قهوه ای هستند چیکار باید بکنم؟!
- سوال
سلام خانم دکتر من بیست ویک سالمه لابه لای موهام یه تعدادی از موهام سفید شده 😔میتونه ازبهم ریختگی هورمون باشه ؟سابقه فامیلی هم دراین موردندارم،ممکنه افزایش پیداکنه؟یارفع میشه ممنون میشم راهنماییم کنین🌺 سپاس گزارم ازپاسخگویی تون🦋
- بارداری
سلام ..هفته شش بارداری تموم شده رفتم سونو بهم گفته همه چیش خوبه قلبش کوچیکه آیا این موضوع نگران کننده و مشکل جدی هست ؟؟؟؟
- تخمدان 10سی سی
سلام وقت بخیر تخمدان چپ وراست 10سی سی هرکدوم بزرگ تر هستن ایا باردار میشم
- ناباروی
با سلام.من ۵سال اقدام بارداری دارم که ۴ بار انتقال ناموفق و بدون سقط الان دکتر بهم قرص متفورمین داده برای ۳ماه دوماه استفاده کردم حقیقتش من از دوره درمان آی وی اف خسته شدم من تمخمدانم پلی کیست هستش ومیخوام کمک داروی با متفورمین که میخورم استفاده کنم آیا میتونم از کلومفین یا استرادیول استفاده کنم؟ امکانش وجود داره؟ خواهشا راهنمایی کنید اگه شده یه دوره داروی کمک باروری استفاده کنم یک بار دیگه امتحان کنم کدام قرص بهتر هستش؟
- سونوگرافی
سلام من طبق اخرین پریودیم ۳۷هفته هستم ولی سونوگرافی ۳۵ هفته جنین رو نشون میده مشکل از چیه
- سلام قبل از تعیین جنسیت با ای وی اف چه چیزهایی بخوریم
- پیلکتازی کلیه جنین
- قرص وروژست وپریود
با سلام مجرد هستم و دوماه قرص وروژست خوردم و لکه بینی کمی داشتم و یک ماه نخوردم و مجدد شروع کردم به خوردن و سر تاریخ پریودی خودم مججدد پریود شدم با اینکه هر روز قرص میخورم طبیعی است؟ خطر نداره قرص رو ادامه بدم؟
- عفونت
سلام عفونت قارچی دارم رفتم دکتر دارو واژینال وقرص داد الان ۴ روزه مصرف میکنم ولی امروز پریود شدم چکار کنم تو پریودی میشه استفادشون کرد اگر قطعش کنم میترسم درمانم نصفه بمونه نظرتون چیه لطفن راهنمایم کنید یا اینکه بعد پریودی دوباره دوباره پماد واژینال رو جدید بگیرم و۷ روز دوباره شروع کنم
- نامنظم بودن پریود
سلام ،دختر من ۱۳سالشه پریودش نامنظم هست هرباری که میشه تا ۱۰ روز خونریزی داره ولی این ماه از ۴شهریور شده تا ۵روز لکه بینی داشت و از ۹شهریور تا همین الان که دارم این پیامو میفرستم خونریزی داره ۱۷ روز هست که همین طور خونریزی شدید داره ممنون میشم برام توضیح بدهید
- دلیل دیرپریود شدن چی میتونه باشه
سلام ۱۲/۸ پریود شدم ولی این ماه هنوز پریود نشدم ودر این ماه فقط ی بار رابطه اونم بدون دخول داشته ام امکان بارداری هست؟


