Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری###
سلام آیا با وجود پولیپ و کیست همولوژیک میشه باردار شد ؟ و اگر باردار بشم با وجود پولیپ کیست همولوژیک خطری واسم جنین داره؟ البته من بعد از اتمام پریودیم یعنی تقریبا ده روز بعدش باز خونریزی داشتم الانم دارم نمیدونم از این کیستها هستش یا نه ؟ و با این خونریزیم کیست و پولیپم از بین میره ؟ دکتر بهم قرص دوفاستون داده میگه باعث جلوگیری خونریزی میشه ...و اینکه خونریزیم کی بند میاد الان تقریبا یه هفته خونریزی دارم ۳۰ سالمه سه ماهه ازدواج کردم...
- حاملگی
سلام دوماه پیش با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم و پیشابشون با واژن در تماس بود ولی مایع منی خارج بدن تخلیه شد و ۱۰روز بعد سر وقت پریود شدم ولی به مدت ۱۰ روز.ماه بعد هم سر وقت پریود شدم.ماه سوم دوهفته زودتر از موعد دچار لکه بینی شدم ایا احمال داره باردار باشم حیلی استرس دارم ممنونومیشم جواب بدید.
- جلوگیری
سلام دکتر خسته نباشید دیشب نزدیکی بدون جلوگیری داشتم حدودا ۱۹ ساعت پیش . الان نگران شدم که نکنه حامله شم .. اخه ۸ ماهِ پیش سزارین شدم و قصد بارداری ندارم ... الان باید چه قرصی مصرف کنم ؟؟؟ ۱۰ سیکل ام بود که نزدیکی داشتم
- قرص سیپروتون کامپاند
سلام خسته نباشید ببخشید من دوسه بار ۵ روز دیر پریود شدم و اون ماه ۱۴ روز پ نشدم بعد از ازمایش و سونو رفتم دکتر یه سوزن و ۳ بسته قرص سیپروتون کامپاند نوشت گفت تا پ شدی بخور و ۷ روز ادامه بده و روز هشتم نخور تا ۷ روز دوباره از روز هشتم بخور ..... ولی روی بسته چیز دیگه نوشته ایرادی نداره ؟ شک کردم واقعا
- پریود
سلام خسته نباشی خانم دکتر من پریود شدم از روز دوم پریودی سرم درد میکنه قرص نوافن وژلفن خوردم ببخشید اشکالی نداره این قرصا داخل پریودی بخورم
- تکانهای جنین
سلام من هفته 28 بارداری هستم بچه م دو روزه تکون هاش خیلی آروم شده قبلا لگد میزد مشخص بود الان آروم شده همون تکون ها رو داره ولی آرومه حرکاتش نگرانم چیکار کنم به پزشک دسترسی ندارم که مراجعه کنم متاسفانه پیشاپیش ممنون از پاسخگوییتون
- حاملگی؟
یک روزبعدپریودی نزدیکی داشتم قرص اورژانسی همون لحظه خوردم ایا حامله میشم
- قرص اوژانسی
سلام.. من حدود سه روز پیش از شما یک سوال پرسیدم ک بعد از رابطه.. قرص اورژانسی خوردم و بعد از 5 روز خونریزی پریود شدم و حدود 5 روز خونریزی داشتم.. آیا بازم احتمال بارداری وجود دارد؟. شما عرض کردید خیر.. احتمال بسیار ناچیز است..میخاستم بدونم آن احتمال ناچیز چیست.. یعنی چجوری میشه انسان پریود بشه و باردار باشه.. پس خوردن قرص اورژانسی بعد رابطه چ سودی دارد؟
- استفاده از قرص فارژزیک
سلام ایا قرص فارژزیک مانع بارداری ناخواسته میشه؟ اخه من دیروز شکم درد وکمردردداشتم یکی خوردم دوروز قبلشم دمنوش زعفران خوردم اونم دولیوان ایا بازم امکانش هست بارداری روخ بده؟
- سلام وخسته نباشین ببخشید امکان داره که این جنین من که رشدش وایستاده بخاطر مصرف غذاهای سرد باشه یا علت دیگری داره ممننم از راهنمایی خوبتدن
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید من بخاطر تنبلی تخمدان ب دکتر مراجعه کردم بعد از سونو گرافی و ی سری آزمایش تشخیص دادن ک تنبلی تخمدان شدید هم چپ و هم راست و در جواب آزمایش من تیروئید کم کار شدید هم داشتم بعد چند تا دارو تجویز کردن ک یکیش قرص سیبل ب من گفتن ک بعد پریودت روز ۳ ب بعد شروع کن ب مصرف تا موقعی ک به قرصای سفید برسی دیگه اونارو مصرف نکن ولی من از موقع مصرف تا امروز ک شده ۱ ماه پریود من قطع نشده این ی مشکل جدیه ؟؟؟
- بیماری زنان
سلام من پارسال فیبروم عمل کردم ووباید از شانزدهیم روز قاعدگی قرص مدروفم ۵ مصرف کنم اما این ماه فراموش کردم وروز هفدهم پریود شدم وهمون روز قرص خوردم وحالا هم مصرف می کنم می خواستم بدونم مصرف قرص راقطع کنم یا نه خونریزی پریودیم هم زیاده ممنون از راهنماییتون
- سرکلاژی
من 1ماهه سقط کردم سرکلاژشده بودم تو 20 هفته سقط شد،الان میگن عروقت حامله شدی باید سرکلاژشکمی بشی من کی بیام مطب ؟
- سوزش ادرار
سلام سوزش ادرار و تکرار ادرار و چند چکه اخر ادرارم کمی خونی هست و زیر شکمم هر دو طرفش درد میکنه علت چیه؟
- سلام من 34 سن دارم الان یک سال پریود نشدم متخصص زنان رفتم آمپول بهم داد بازم زدم الان یک ماه ازامپول میگذره بازم پریود نشدم باید چه کارکنم
- مصرف قرص ال دی برای کیست
سلام من برای کیستم دو دوره قرص ال دی استفاده کردم دوره اول رفع نشو و دوره دوم هم استفاده کردم اما در دوره دوم یادم رفت بین ی هفته فاصله بدم برای پریودیم و بسته دوم رو بلا فاصله استفاده کردم اما بعد از یک هفته یادم اومد و قطعش کردم پریود هم شدم و دوباره استفاده کردمو تموم شد حالا ۴ روزه استفاده نکردم من باز پریود شدم ۶ روز قبل از دورم حالا این ایرادی داره خیلی نگرانم ؟
- سن بارداری
سلام من باسونوی ان تی ۲۳هفته و۱روزازاخرین پریودم ۲۷ابان بودمیش۲۲هفته۴روزکدوم حساب کنم دقیق تر
- دفع تکه بزرگ از رحم زمان پریود
سلام خانم دکتر روزتون بخیر من به خاطر کیستی که توی تخمدان راست داشتم دکتر برام تجویز کرد که سه ماه دزولست بخورم تا ببینیم که این کیست از بین میره یا نه ماه پیش که پریود شدم یک تکه بزرگ خونی به سختی از من دفع شد مثل سقط ولی این ماه با اینکه همون قرص رو استفاده کردم این اتفاق نیفتاد یعنی مشکلی پیش اومده یا نه هر ماه نباید اون اتفاق تکرار بشه دفع اون تکه بزرگ ممکنه به ازبین رفتن کیست کمک کنه؟
- آمپول واریوپپتیل ۳/۷۵
سلام دکتر من برای آندومتریوز من آمپول واریوپپتیل و ال دی و آسپرین تجویز کرد دوماه که بعد از هر بار مصرف عادت بشم .آیا باعث میشه با عادت شدن کیستم بزرگ بشه یا بعد آن میتونم برم انتقال؟؟؟
- تشکر
سلام خانم دکترمتشکرم بابت پاسخی به سوالاتم واقعاشمادکترنمونه وفداکارهستیدانشالله هرکجاکه هستید موفق مویٔدباشیدوسلامت


