Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
مصرف شیاف مقعد در بارداری هفته نهم اشکالی ندارع؟
- کیست سینه
سلام ببخشید من دختر 30 ساله هستم مجرد. در سینه سمت راستم ضایعه هیپواکو هیتروژن با قرار عرضی 4*7.5 میلی دارم. این یعنی سرطان؟ باید چکار کنم ک دردش کم شه و از بین بره خانم دکتر
- باردای
سلام. آیا با وجود تخمک پوچ یا بی کیفیت بارداری اتفاق میوفته؟ آیا راهی برای درمان تخمک پوچ یا بی کیفت هستش؟ اگه با وجود تخمک بی کیفیت یا پوچ باردارشی بارداری هم پوچه؟
- توده اکوژن تخمدان
سلام خانم دکتر من به متخصص زنان مراجعه کردم بعا از دیدن سونو گفتن کیست زیر ۶ سانت اهمیتی نداره اما توده اکوژن باید بررسی بشه با مارکرهای خونی این به چه معناست؟ یعنی میتونه خطرناک باشه؟ توده اکوژن من در تخمدان چپ ۱۹ میلی متر زیر کیست بود به نظر شما نگران کنندست؟
- علت ترشح وخونریزی واژن
با سلام خانمی 40 ساله هستم سال 95 دچار کانسر سینه شدم جراحی شدم بعد از جراحی شیمی درمانی وپرتو درمانی،هورمون مثبت بودم تاموکسیفن 20 مصرف میکنم وآ مپول دیفرلین هر 28 روز تزریق داشتم که به مدت 4ونیم آ مپول رو زدم ،الان یکسال هست با تشخیص دکتر آ نکولوژ آ مپول نمیزنم ولی همچنان قرص تاموکسیفن را مصرف میکنم که تا الان 5 سال ونیم شده، مشگل من اینه که دچار خشکی واژن شدم شدید وبعد از قطع آ مپول ترشحات من زیاد شده به دکتر زنان مراجعه کردم پماد واژینال دادن که مصرف کنم بعد از مصرف خونریزی من شروع شده زباد نیست ولی واضح هست که خون هستش،الان من باید چکار کنم چون من هر روز این مشگل رو دارم ، متاسفانه به خاطر خشکی واژن گرفتن تست پاپ اسمیر هم ممکن نیست ،ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که آ یا این ترشحات طبیعی هست یا نه؟
- ضربه دیدن رحم
سلام ببخشید من داداشم حواسش نبود با پا ضربه خیللی شدیدی به رحمم البته کمی هم نزدیک به رانم زد این دو روزه خیلللللی درد میکنه حتی نمیتونم دست بزنم بهش و حالت تهوع دارم و حالم خوب نیست و خیللللللی میترسم به نظرتو مشکلی پیش نیومده
- سلام من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم دکتر قرص استرومارین داده که از روز ۳قاعدگی شبی ۱عددبخورم ومدروکسی پروژسترون داده که از ۱۴قاعدگی شبی ۲تا بخورم اگه بعد قرص استرومارین ۱۰تا که خوردم پریود شدم باید چی کار کنم بعد قرص مدروکسی پروژسترون از کیه بخورم میشه راهنمایی کنید
سلام.چن ماهی بود پریودی نامنظمی داشتم ب پزشک مراجعه کردم گفتن تنبلی تخمدان داری و دارو برام تجویز کردن قرص سیبل خوردم دوره اول خوب بود الان قرص استرومارین مصرف میکنم ب قرص ۸ ک رسیدم خونریزی شرو شد در صورتی ک یک هفتع بود تازه پاک شدع بودم میشه راهنمایی کنین الان قرص استرومارین بزارم کنار یا ادامه بدم ؟؟؟
- ضخامت رحم*
سلام،من سه ماهه پریود نشدم آزمایش بارداری دادم منفی بود و در داخل سونو بهم گفتن ضخامت رحم 17 هست و زیاده آیا احتمال سرطان وجود داره؟
- سرکلاز
سلام خانم دکتر عزیز و مهربون خانم دکتر شما دکتر البرزی ک در شیراز هستن تائید مکنید ک من بخاطر خانواده ام ک شیراز هستن بروم اونجا و پیش ایشون سرکلاژ شکمی بکنم کارش خوبه
- خارش کلیتوریس
سلام من25هفتمه ک باردارم یه هفتست خارش کلیتوریس دارم چیکارکنم
- کمردرد
سلام وقت بخیر دختر ۲۳ ساله هستم که تازه عقد کردم و رابطه جنسی نداشتیم تا به حال و فقط رابطه اورال داشتیم اما بعد از هربار ارضا شدنم کمرم به شدت درد میگیره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه ؟
- بقایا بارداری بعد کورتاژ
سلام.جنین پنج هفته داشتم که سقط شد.بعد اول آذر کورتاژ شدم ۱هفته بعد کورتاژ خونریزیم بند اومد رفتم سونو ۱۳ میل بقایا داشتم دارو دادن بعد یک هفته خونریزیم شروع شد حدود دو ماه خونریزی داشتم که دو هفته اش خیلی شدید همراه با دفع لخته نسبتا بزرگ بود.ولی بعدش که سونو دادم دیدم کماکان ۱۳ میل هست و دارای فلور عروقیه یه دوره دارو خوردم ولی باز نیومد دوباره دکتر هفته گذشته کورتاژ با ساکشن انجام دادن امروز سونو دادم زده ضخامت اندومتر ۶ و نامنظم است.بقایای کوچک ۹٭۵ میل دارای فلور عروقی هست .امروز بعد یک هفته از کوتاژ دومم خوریزی قطع شده و ترشحات قهوه ایی رنگ دادرم.دکتر گفته بهتر داروی هورمونی نگیری و یک ماه فرصت بدی تا پریود بعدیت.سوالم اینه آیا با پریود بعدی امکان ریزش داره؟ واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم.قبل دومین کورتاژم چهار روز درد شدید زیر شکم داشتم ولی الان اون دردو ندارم.ممنون میشم راهنماییم کنید
- ضربه ب شکم
سلام ببخشید. با لگد. ضربه بخوره ب شکم. بعدش خیلی درد داشته باشه خونش هم رنگش تغییر کرده باشه و تیکه تیکه شده باشه یعنی چی
- سرکلاژ
سلام من نارسایی دهانه رحم دارم سه سقط ۱۴ ۲۰ ۲۴ هفته دارم ک ۲۰ و۲۴ سرکلاژ واژینال شدم.متاسفانه با پارگی کیسه اب سقط شد.ایا با وجود سرکلاژ شکمی امکان ادامه بارداری هست ممنون؟
- درمان کیست
آیاتابحال کسی باخوردن قرص وروژست کیست اندومتروزش درملن شده؟
- آندومتریوز
سلام با سونوگرافی شکم میشه آندومتریوز رو تشخیص داد؟؟
- انومالی
روزبخیرانومالی انجام دادم اب دور کلیه خفیف ۴.۴ و یه اکوژن ۱.۸دیده شد گفتن تکرار سونو.متخصص پریناتالوژی سونو کردن گفتن کلیه خفیفه مهم نیست ان اف هم ۵نرماله ولی اکو برو و رفتم متخصص قلب گفتن یک اکوژن دیده میشه ب متخصص پریناتالوژی نشون دادم گفتن ۲۸هفته بیا چیزی نیست.ایا نگرانی من بی مورده؟ و ازمایش و ان تی اولم هم نرمال بود و بی خطر ان تی هم ۱.۶ممنون دکتر جان اگر راهنمایی کنید الان ۲۰ هفته هستم
- قط پریود
ببخشید من 15سالمه دوبار قرص ال دی خوردم برای بارداری ک مشکل نداره
- سوال در مورد زنان
سلام من قرص (سیپروترون کامپاند ) مصرف میکنم هفته اول و درست کامل خوردم ولی توهفته دوم یه روزو جا گذاشتم باید ازاین به بعد چجوری مصرف کنم ؟؟
- انتقالجنین
سلام من جنین ۵روزه۳تا برامانتقالدادنبعد۱۱روزلکهبینی قرمزداشتم وهیبیشترشدشیافت گذاشتم کمی قطعشدخیلی میترسم


