Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری وپروستات
باسلام وخسته نباشیدخانوم دکترمن این سوالوازجانب خواهرم میپرسم :سلام خانوم دکتر من28سالمه دوتادختردارم شوهرم 36سالس دوسال بودبخاطردردزیرناف دکترمیرفت بعدازسونومشخص شد پروستاتش مشکل داره وگفتن عددش 25 دقیق نميدونم یعنی چی الان بعدمصرف دارو مقدارش 21شده سوالم اینه که جلوگیری ماطبیعی هست همیشه طبیعی بوده میخوام ببینم این روش باعث بدترشدن وضعیت شوهرم ميشه؟ واقعاربطی داره؟ جلوگیری طبیعی وایجادبعضی ازمشکلات درمردها نميدونم راهنماییم کنیدمن تصمیم دارم تایکسال آینده فرزند داربشم ومیخوام جنسیتش پسرباشه وشنیدم مردبایدقوی باشه آیا جلوگیری طبیعی واون مساله مشکل سازخواهدبود؟تشکر
- بارداری
سلام من هفته ۱۴بارداریم امروزصبح کمی ترشح سبزروی دستمال کاغذی دیدم بدون بو...خارش و سوزش هم ندارم..خاستم بپرسم دلیلش میتونه چی باشه؟امکانش هست باعث سقط بشه؟باتشکر
- نوزاد پسر
پسر من ۸ ماهشه الان دوشنبه صداش گرفته شدید جوری ک بزور نفس میکشه سرماخورده ابریزش بینی هم داره دکتر براش ازوترایمیسی و سیتریزین نوشته میخاسم بگم با این دوتا خوب میشه یا ببرمش پیش ی دکتر دیگ؟؟
- خونریزی
سلام ۱۲روز است ک خونریزی دارم البته ۴روز اول لکه بود از اون ب بعد وقتی رو سنگ میشینم خونریزی دارم حالت ادرار ریختن ۴ ماه هست آمپول جلوگیری از بارداری میزنم ک اینجوری شدم چکار کنم از این وضع خسته شدم لطفا جواب بدید با تشکر رفیعی
- سونو
سلام .. برام سونو وازنیال نوشین به خاطر کیستی که دارم.. خواستم بپرسم که توی لاهیجان کدوم سونوگرافی انجام دهم بهتر است...
- بارداری
سلام من باردارم هفته ۲۶ ایا اگر در این هفته یک فرد بیمار را ک مریضه موقع بلند شدنش پشتش با تکیه بده ب دستم و بخاد بلن شه من یکم سنگینی احساس کردم کمکش کردم ایا مشکلی واس جنینم پیش میاد ؟؟؟؟؟؟توروخدا بگید خیلی نگرانم میترسم بچم توریش بشع استرس دارم
- سینه
سلام پیدا شدن غده در سینه و لک های قهوه ای روی همون غده ها نشانه چیست.
- قرص سیپرو ترون کامپاند
سلام وقت بخیر
پزشک معالجم به دلیل تنبلی تخمدان قرص سیپروترون کامپاند برام تجویز کرده که از روز پنجم قاعدگی تا 21 روز مصرف کنم و بعد از اون به مدت 7 روز قطع و دوباره تا 21 روز مصرف کنم ، و همین روال تا 6 ماه ، الان 5 روزه لک بینی در حد 4،5 سانت خون قهوه ای که فقط دو برگ دستمال توالت میزارم ، سوالم اینجاست که با این وضعیت میتونم قرص رو شروع کنم یا نه باید منتظر خون ریزی بیشتر و خون قرمز باشم و از روز پنجمش شروع کنم ؟ - سقط و دفع بقایای سقط
سلام سه روز پیش در هفته دهم جنینی که گفته بودن تا هفته هفت بیشتر رشد نکرده رو بعد از پاره شدن کیسه آب لخته هایی رو دفع کردم و چند ساعت بعد که سنو شکمی شدم گفتن که از بقایای حاملگی چیزی دیده نمیشه . اما این سه روز خونریزی دارم در حد پریود و غلیظ هست با دردهای پریودی و شکمی . طبیعی هست یا اینکه هنوز بقایا دارم ؟؟ برای یک ماهه دیگه سنو داخلی برام نوشتن
- گلودرد
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز بنده جاهدی هستم. اگر خاطرتون باشه 29 بهمن وقت cvs داشتم. علیرغم دردهای شدیدی که به دلیل سهل انگاری پزشک نمونه بردار در برداشتن نمونه به اندازه کافی برایم ایجاد شد و منجر به سه بار نمونه برداری شد در حال حاضر وضعیت نسبتا مساعدی دارم. اما متاسفانه گلودردی که پس از یک هفته همچنان باقیست من را بسیار نگران کرده تا حدی که حتی پشت گوشم یا در واقع همان گره های لنفاوی حالت غده مانند پیدا کرده اند. مراقبات معمول سرماخوردگی را انجام داده ام اما بهبودی حاصل نشده. باید برای گلودردم چکار کنم؟ در ضمن هنوز جواب cvs آماده نیست و من این هفته از مطب وقت گرفتم آیا مراجعه کنم یا منتظر جواب باشم که ممکن هست تا 10 روز دیگر هم طول بکشد. گفتنی است که اکنون هفته 12 بارداری هستم. قبلا از پاسخگویی تان تشکر میکنم. جاهدی
- زنان
سلام وقت بخير من از بيست نهم مرداد كه پريوديم تموم شد تا الان هنوز پريود نشدم.البته تو تير ماه دوبار پريود شدم..ميترسم حامله بشم الان حدود ٤٤ روزه پريود نشدم بيبي چك هم مصرف كردم يك خط نشون داد كمرنگ. البته من پرده دارم باكره هستم،با نامزدم نزديكي داريم ولي داخل واژن نرفته.. حتي مِني شو هم نمياره.. از پيش اب شايد احتمال داره حامله شده باشم.. احتمال داره حامله باشم؟ چيكار كنم الان ١٠ روز پيش يك لكه ديدم فقط
- سرما خوردگی
ایا سرما خوردگی در پوچ شدن تخمک تاثیر دارد
- نازایی
خانم دکتر من خیلی استرس دارم....متاهلم و س ساله ازدواج کردم....بخدا دیگه از خون خسته شدم نمیدونم دکترمم خیلی بداخلاقه اصلا اجازه نمیده مشکلم قشنگ توضیح بدم...
- بارداری مجدد
باسلام . من با میکرو صاحب فرزند شدم که الان 4 ماهه است . برای بارداری بعدی کی اقدام کنم ؟ آیا امکان بارداری طبیعی وجود داره ؟ ( لوله چپ من بسته است و همسرم کم تحرکی اسپرم دارد )
- سلام علت درد مقعد در زمان قاعدگی
- پماد ان ان
سلام استفاده از پماد ان ان در ماه هشتم بارداری ضرر داره؟
- دردناف
سلام تیرکشیدن ناف یاهمون بهتربگم مثل ی سوزن سوزن نرم در نافم یک هفته قبل ازموعد میتواندنشانه ی بارداری باشد
- زنان زایمان
باسلام و وقت بخیر.مدت ۷۰روز میشه که زایمان طبیعی داشتم اما تاهنوز موقع نزدیکی احساس درد دارم درنانیه واژن و جای بخیه .ایا طبیعیه این درد ها یا عفونت کردم ممنون میشم جواب بدین
- جواب نمونه برداری معده
the specimen received in formalin composed of one tiny creamy color soft tissue measuring 0.2x0.2×0.2cm.
- توصیه جراحی به خاطر تصویر اکوژن دیده شده در داخل حفره چپ رحم
سلااااام خانم دکتر مهربون در تصویر سونو گرافی رحم من در ۱۲ اردیبهشت همین سال یک تصویر اکوژن به ابعاد ۱۰ در ۴ میلیمتر در داخل حفره چپ اندومتر دیده شد ودکتر توصیه کردن که در اتاق عمل نمونه برداری کنن بخاطر ترس از کرونا نرفتم والان چهار ماه گذشته ضخامت اندومتر هم ۴در ۷ بود و سن ام ۵۰ هست خونریزی های نامنظم داشتم ولی الان نه فقط لکه خونریزی خیلی خفیف دارم چکار کنم الان ؟


