Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بلوغ زودرس
سلام میخواستم بدونم اگه آمپول دیفرلین ۲۸ روزه رو دیرتر یازودتر بزنی اشکالی نداره چون دکترش گفته ۲۵ روزه بزنه
- لوپرومر
سلام اگه لکه بینی داشته باشی و آمپول لوپرومر بزنی مشکلی پیش میاد؟
- درددر ناحیه کلیتوریس
سلام من چند روز پیش ناحیه کلیتوریس ام در حالت لمس شدن درد میگرفت بدون سوزش و خارش اما الان دردش کمتر شده و اصلا با لمس حس نمیشه فقط گهگاهی تیر میکشه علتش چیه؟درمانی براش هست؟
- سونوگرافی آنومالی دیررس جنین
سلام خانم دکتر ببخشید بهترین زمان انجام سونوگرافی آنومالی اسکن تاخیری یا همون سونوگرافی آنومالی دیررس جنین چند هفتگی است؟ در چند هفتگی اعضای بدن جنین از لحاظ آنومالی های دیررس کامل بررسی میشن؟
- کیست مغز در جنین
سلام خسته نباید وقتتون بخیر ببخشید من هفته هجده بارداری برای غربال گری انومالی رفتم کیست در مغز جنین نشون داده خیلی هم نگرانم برای سلامتی جنین ینی راه حلی نیست
- سرما خوردگی
ایا سرما خوردگی در پوچ شدن تخمک تاثیر دارد
- سلام..تخمدان چپ وراست کیست دارم اندازه 6 و 4 سانت… توی سونو نوشته کیست یونی لوکولار با اموی داخلی سطح پایین…. وسمت راست تک لوکولار با جزجامد و عروق خونی…. خیلی خطرناکه؟؟ باید چیکارکنم؟؟؟
- سطح بتا بعدسقط
من شش روزپیش سقط خودبخودداشتم سه روزقبل تیتر 105 بود وامروز127!دلیلش چیه؟یعنی بقایا دارم؟سونو واژینال متخصص تومطب انجام دادگفت داخل رحم چیزی مشاهده نمیشه
- کانون کلسیفیهpunctate
باسلام خدمت خانم دکتر.توسونوگرافی مادرم نوشته تعدادی کانون های کلسیفیهpunctate درتخمدان راست رویت شد.این چیه خطرناکه؟؟چیکاربایدکرد؟لازمه بررسی بیشترانجام بده؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- خونریزی بعد از استفاده از قرص واژینال
- باسلام وخسته نباشید خدمت خانوم دکتر ببخشید من هشتم بهمن ماه پریود شدم والا دوماهه نشدم بی بیجک هم استفاده کردم منفی بود بنظرتون من باید چیکارکنم تا پریود بشم سابقه نامنظمی پریودی داشتم دکتر رفتم گفت ازاعصابت هست
- ای وی اف
سلام ببخشید من روز شنبه ای وی اف و تخمک کشی بود فردا آن شاالله انتقال جنین دارم شیاف،گفت شب بزار در صورتی که من ۴:۳۰ صبح گذاشتم و لی،بعد ظهر که باید ۱۶:۴۰ نذاشتم گفتن قبل از انتقال جنین شب،بزار اشکال ندار مشکلی پیش نمیاید
- بارداری
سلام من در هفته ۲۷زایمان زودرس دوقلویی داشتم یکی طبیعی و یکی سزارین و نموندن الان بعد از گذشت یک سال از زایمان زودرس میتونم بعد از آزمایشات قبل از بارداری دوباره باردار شم؟؟؟؟
- بزرگی لابیا مینور
سلام خانم دکتر لطفن به سوالم جواب بدین علت بیرون زدگی لابیا مینور در مجردها ۱بزرگی کلیتوریس ۲ لابیا مینورم بیش حد بزرگه موقع راه رفتن اذیت میشم۳ خودارضایی متنونه علت شون باشه ۴ خودارضایی مالشی .یا فشار اب باعث پارگی پرده بکارت با مالش کلیتوریس ۶ لابیا مینورم خیلی تیرست ۷
- نازایی
سلام خدمت خانم دکتر عزیز من 24 ساله هستم سال 93یک سقط داشتم و از اون به بعد دیگ باردار نمیشم الان سه سال هس پیش خانم دکتری در زنجان میرم آبان امسال برام آی وی اف انجام دادن ولی موقع انتقال گفتن دهانه رحمت سفت و بسته اس فقد طوری که دستگاههای ما از اون عبور نمیکنن الان آخرین پریودم 28آبان بوده دیروز که مراجعه کرده بودم قرص دادن و گفتن چون ذخیره تخمدانم کمه بجز اون دو جنینی که فیریز کردن باید دوباره ای وی اف بشم ولی من میترسم و بشدت استرس دارم و میخواسم دکترم رو تغییر بدم که شمارو معرفی کردن ممنون میشم راهنماییم کنم آیا احتمالش هس که بدون آی وی اف هم حامله بشم؟
- اقدام ب بارداری و داشتن سابقه بارداری ناموفق
باسلام خدمت خانم دکتر من ۳۷ سالمه و بچه ندارم،دوتا سقط باکورتاژ بدلیل نداشتن ضربان داشتم،آزمایشات ژنتیک وتخمدان واسپرم وعکس رنگی از رحم هم داشتم اما دلیش مشخص نشد،الان چند ماهه درتلاشم برای باردای اما اتفاق نمی افته،یک دوره از قرص لتروزول وآمپول بارداری استفاده کردم دوتا فولیکول داشتم اما باردار نشدم، یکبارهم قبل زمان پریدم تست خانگیم مثبت شد اما باز پرید شدم، راهنمایم میکنید کجا مراجعه کنم و چ کاری باید انجام بدم؟ ممنون میشم،
- رابطه
رابطه از مقعد و بعد امدن ترشح و دیدن خون در ترشح از جلو یعنی پرده اسیب دیده؟ رابطه از عقب به بکارت جلو مربوط؟
- قرص سیبل
سلام وقت بخیر پزشک من برای تنبلی تخمدانم قرص سیبل و یه سری داروی دیگه تجویز کرده الان قرص سیبل رو چطوری باید مصرف کنم؟ گفت از روز اول پریودت تا ۶ روز بعد روزی یکی بخور بعد نخور تا ۲۱ روز بعد دوباره شروع کن ۲۱ روز بعدش چند روز باید ادامه بدم به مصرف؟ و اینکه الان من لکه بینی دارم دو سه روز یه بار، باید بخورم؟
- اولین سونو در بارداری
طبق اولین روز آخرین قاعدگیم باید ۶ هفتم تموم میشد الان دیگه امروز رفتم سونو بهم دکتره گفت ۴ هفته و ۲ روزمه و همه چی نرماله مشکلی نیست اومدم خونه دیدم نوشته ساک حاملگی هست ولی جنین مشخص نیست نگرانم . پس چرا دکتره ۴ بار بهم گفت نرماله و مشکلی نداری اینم عکس سونومه . از چند نفر پرسیدم بهم گفتن توی این هفته که هستم طبیعیه ساک دیده میشه ولی جنین مشخص نیست گفتم تا ۸ هفته هم جنین تشکیل میشه هم قلبش

- مهم پریودی
سلام خانوم دکتر عزیز من ۹ ماهه زایمان کردم بعد از خونریزی زایمان پریود نشدم تا ۹ مهر قبل از بارداری ۲۸ روزه پریود میشدم الان ۱۶ ابان هس پریود نشدم چیکار کنم شیر هم میدم ب بچه ممکنه بخاطر همون باشه؟؟


