Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سزارین
سلام چندماه بعداز سزارین میشه دوباره باردارشد؟ ایا میشود بعدسزارین تمرینات دراز نشست برای ازبین رفتن چربی شکم انجام داد؟
- تیرویید
سلام خانم دکتر، هفته شش بارداری هستم تازه متوجه شدم پرکاری تیروئید دارم، چه کار کنم آیا خطرناک هستش؟ ممنون
- تعیین جنسیت
سلام ووقت بخیر بنده دارای دودختر هستم می خواهم بچه سومم پسر شود چه اقدامی انجام دهم سپاسگزارم
- بارداری
باسلام خدمت خانم دکتر من با نامزد رابطه جنسی داشتیم عقد هستیم دوهفته پیش نزدیکی داشتیم قبلش نامزدم قرص جلوگیری خورده بود ولی الان سه روز از پریود نشدنش میگذره الان باردار هست خواستم یه راهنماییم کنید که نامزدم چه چیزی بخوره تا جنین سقد بشه
- ترمیم پرده بکارت
۳۰ساله.۲۲سالگی اولین رابطه داشتم.با دردکم و خونریزی بعد wc در حد چند قطره.۳ساله به هیچ وجه نزدیکی ندارم.آیا بکارتم ترمیم شده؟
- تنبلی تخمدان
سلام من قرص لتروزل باکلومیفن واسه تنبلی تخمدان مصرف کردم الان ۱۶روزازپاکی ام میگذره دردشدیدکمرباشکم دارم احتمال داره من پریودبشم سینه هام هم دردمیکنه
- لیزر مونالیزا
ببخشيد شما ليزر موناليزا داريد؟
- کیست اکوفری چیست
با سلام و خسته نباشید. بنده ۲۱ سالمه و آزمایش دادم و کیست اکوفری ۵۱.۴۴mm دارم. آیا کیست اکوفری خطرناکه؟ آیا باید کیست را عمل کنم؟ آیا برای بارداری مشکل داره؟
سپاس
- تداخل دارویی
خانم دکتر من میخوام قرص الدی بخورم و دکترم هم برای جوش های صورتم قرص های نورم اسکین و آزیترومایسین داده میخواستم ببینم اینا با قرص آلدی تداخل دارویی دارن؟
- لاپاراسکوپی
سلام خانم دکتر. آیا انجام لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی نیاز به حضور دو پزشک است ؟ چند روز باید بیمارستان ماند ؟ آیا نیاز به همراه است ؟
- بی حسی دندان
سلام روز خوش بنده در حین اقدام به بارداری وقت ترمیم دندان هم دارم عکس opgقبل از اقدام گرفتم.میخواستم بدونم تزریق بی حسی دندان در دوران اقدام و لانه گزینی جنین تاثیری در روند بارداری و خطر برای جنین دارد؟
- کیست حاوی سپتا
سلام یک کیست به حجم ۴0ccدرچپ مطرح کننده همورازیک در سنوگرافیم رویت گرددیده آیا خطر داره
- تخمدان
سلام روز بخیر من امروز رفتم سونا نوشته تو تخمدان راست کورپوس لوتئوم ۱۴*۱۳رویت شده میخواستم بدونم چیه مشکلی نداره باید چیکار کنم؟ممنون از پاسخ شما
- شک بارداری
سلام من دو هفته پیش پریود بودم همون شبم شوهرم رابطه خاست ولی روز ۶ ام پریودم بود و از عقب رابطه گذاشت حس کردم آب منیش ریخته روم تکرار ادرار دارم البته تکرار ادرار بیشتر وقتا دارم ک میگن از سردیته شکم حس میکنم داره رشد میکنه من در دوران نامزدی هستم لطفا بهم بگین
- پولیپ رحم
با سونوگرافی مشخص شد که پولیپ ۸ میلی دارم که دکترم سه ماه مصرف مدروکسی پروژسترون برایم تجویز کردند و اینکه تا ۳ماه اقدام به بارداری نداشته باشم. آیا امکان دارد با دارو مشکلم حل شود یا حتما نیاز به عمل هست ممنون
- سونوگرافی رحم
ضخامت آندومتر 11میلی متر مختصرهتروژن به چه معناست نزدیکی پریودی سونوگرافی انجام شده
- قرص سیپروترون کامپاند
من از این قرص استفادمیکنم اگهتخم بره داخل ایا حامله میشم یانه این قرص چه عوارضی داره
- لکه بینی
با سلام وخسته نباشید خانم دکتر من ۵۸ روز از زایمانم میگذره قرص شیردهی مصرف میکنم حدود چهارده روز بعد مصرف قرص رگه های خونی توی ترشحاتم دارم علتش میتونه از قرص های شیردهی باشه؟علاوه بر قرص کاندوم استفاده میکنم
- سقط جنین
سلام وقتتون بخیرمن حدوددوازده روزه سقط کردم اماهنوزخونریزی دارم چیکارکنم تاقطع بشه یاطبیعیه
- بارداری
من ۵روز پیش آزمایش خون ب ا بارداری انجام دادم منفی شد الان تست تو خونه گذاشتم بعد ۵روز کا آزمایش خون دادم مثبت شد الان نمیدونم باردارم یا نه


