Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- میخام بارداربشم
سلام من ۱۶روزازبرنامه پریودیم میگذره احتمالایکی ازروزای تخمک گذاری حساب میشه این روزبرای باردارشدن موثره ساعت الان14:24
- ذخیره
سلام سایز تخمدان نرمال وfshوlhوپرولاکتین و تیروئیدم نرمال هستش و ذخیره تخمدانم ۰.۱هستش و۳۷سال سنم هستش وپریودم چندماه نامنظم هستش آیا میتونم بارداربشم؟امیدی هستش؟لطف میکنید راهنماییم کنید ؟ممنونم از لطف شما که پاسخ گوی سوالات ما هستید
- زمان زایمان
آیا ۳۸ هفته ۹ماه کامل هست یا۸ونیم ... زمان دقیق بارداری برحسب اولین روز آخرین قاعدگی شروع میشه یاخیر توضیح بفرمایین ممنون
- فریز
سلام خانوم دکتر من دو هفته پیش پیشتون فریز کردم بعده سه روز پریود شدم دهرو هم استفاده کردم الان ترشح ها خیلی کم شده ولی رنگ ترشحم زردو سبزه روی پد بهداشتی .نگرانم خیلی چیکار باید کنم
- جواب پاتولوژی رحم proliferative endometrium
- بارداری
سلام خانم دکتر ، من ازمایش بارداریم مثبت شد و الان حدود یک ماه ک قرص نورم اسکین و همون راکوتان قطع کردم الان چه اتفاقی میوفته؟
- بی تحرکی جنین
سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم علت بی تحرکی جنین چیه؟ ایا اگر در ماههای اخر بارداری عفونت قارچی داشته باشی و علاوه برا انتی بیوتیک دکتر تجویز که از اب و جوش شیرین برای شستشو استفاده کنیم اینها برای سلامتی جنین مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- پریود
سلام خسته نباشید من هفت روز پریودم تموم شد و نتونستم روز هفتم که تموم شد حمام غسل کنم کی میتونم غسل کنم که غسلم واجب باشه تا چندمین روز ؟؟ بعضیا بهم میگن روز نهم باید غسل کنی بهترین راه این بود که از شما سوال کنم 🙏🙏
- مصرف قرص استرادیول
سلام من ivfکردم هفته 9 با داریم قرص استرادیول 2میلی هرروز3نوبت همراه با شیاف وآمپول پروژسترون مصرف می کنم میخاستم بدونم کی قرص استرادیول قطع میکنه دکترم اصلا توجهی نمیکنه تهران ivfشدم الان زیرنظر متخصص ivfهستم توجهی به بیمارنمیکنه لطفا کمکم کنید خیلی استرس دارم ممنون
- پرده بکارت
من رابطه مقعدی داشتم ولی یه ضربه به واژن خورد و خون ریزی داشتم احتمال پاره شدن بکارت هست ؟؟ولی اصلا از جلو رابطه نداشتیم
- سونوگرافی رحم و تخمدانها
سلام.امروزسونورحم وضمايم انجام دادم،نوشته درحاشیه لترال تخمدان سمت راست یک کانون مدورهیپوکوابه قطر20میلی دیده،آزمایش سونوواس قبل آزمایشات قبل بارداری هست،من حامله نیستم
- جوش در لبه واژن.
سلام من 14سالمه ، در لبه ی واژنم یه قسمت هست که باد کرده نمیدونم جوشه یا نه ، چرک هم نداره فقط باد کرده و درد داره .علتش چیه?
- لابیاپلاستی
با سلام آیا عمل لابیاپلاستی عوارضی دارد؟
- کیست
کیست دارای سمتهای نازک داخلی به دیانتی 18 mm در سمنان IVA دیده میشود یعنی چه
- پریود
سلام خانم دکتردختری مجردهستم یه مدته پریودام حجمش کمتر شده سونوگرافی و همه ازمایشات رو انجام دادم نرمال بود میشه راهنمایی کنین واینکه بگین برای زیادشدن پریودم چیکارکنم که ضرری نداشته باشه ممنون
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر تنبلی تخمدان دارم میخوام باردار بشم باید چه داروی مصرف کنم میخوام بچه اولم پسر بشه
- خارش باسن
سلام من نزدیک به دو ماه هس که خارش باسن و اطراف مقعد داشتم الان شدید شده و حتی به بیکینی و مقعد هم رسیده چیکار باید بکنم خیلی شدیده
- تعیین جنسیت
سلام خانم دکتر خسته نباشین من ۲۲سالمه ۲تادختر دارم قصد دارم پسرداربشم خیلیییی برام مهمه چیکار باید بکنم
- سلام بنده کیست اکوفری ۲۵ میلیمتر دارم ایا احتیاج به جراحی دارم
- پریودی طولانی و لکه بینی
باسلام من بعد از يك هفته پريودي يك هفته لكه بيني داشتم ترشحات مشكي قهوه اي بعد از يك هفته دوباره پريود شدم علت چيه


