Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی شدید2
فراموش کردم.در ادامه سوال قبلیم ذکر میکنم که متاهل هستم و 3فرزند دارم فرزند کوچکم 17ساله هست.ممنونم از شما
- سقط جنین
من ۳ماه باردارم نمیتونم بچه روبدنیا بیارم میشه هزینه سقط وبهم بگید
- فیبروم وپولیپ
سلام.خسته نباشین خانوم دکتر.من یه پولیپ به اندازه ۸.۴ ویه فیبروم ساب سروزال به اندازه ۱۷.۱۵میلی متر دارم.قصد بارداری دارم دکترم گفتن برای پولیپ باید کورتاژ تشخیصی انجام بدن وبااین سایز فیبروم می تونم باردار شم.می خواستم لطف کنین نظرتون رو بفرمایین.ممنونم
- سقط جنین
سلام جواب سونوگرافی من محتویات هتروژن با افزایش مختصر واسکولاریتهبه حجم ۵.۸ccدرون کانال رحمی دیده شده من ۳هفته هست سقط کردم یعنی چیزی باقی مونده نمیخوام کورتاژ بسم آیا با قرص برمپیش دکتر درمان میشود
- سونوگرافی
سلام وقت بخیر.من 47سالمه و پارسال سونوگرافی کلیه مثانه اندوواژینال رحم و تخمدانها انجام دادم و دکترم گفت مشکل جدی نداری با دارو رفع میشه اما اصلا خوب نشدم.تو سونوگرافی نوشته(علاوه بر4-3 میوم اینترامورال و یا ساب سروزال پراکنده با قطر حداکثر 31mm دو میوم ساب سروزال به ابعادmm85*112 و 40*59 mm در دیواره چپ بادی رحم دیده میشود.) ممنون میشم بگید باید به دکتر مراجعه کنم یا ن؟
- آشرمن
سلام خانوم دکتر. من ۳۶ سال دارم و شش ماهی میشه ازدواج کردم . به دلیل لک بینی های مکرر به دکتر مراجعه کردم و پولیپ رحمی یک و نیم سانت تشخیص داده شد. اسفند ماه سال گذشته تحت عمل هیستروسکوپی قرار گرفتم و پولیپ برداشته شد. دقیقا بعد از عمل برداشتن پولیپ پریودی های من از پنج روز به دو روز اونم خونریزی خیلی سبک در حد دو نوار بهداشتی کاهش پیدا کرده. میخواستم بدونم آیا عمل برداشتن پولیپ میشه باعث آشرمن بشه ؟ خیلی نگرانم ممنون بابت جوابتون
- سلام و خسته نباشید خدمت شما دکتر عزیز ببخشین من مادرم جراحی پانکراتکتومی دیستال شدن . جواب پاتولوژی رو جراح گفتن خوبه . ولی دوباره به متخصص انکولوژی معرفی کردن. من خاهش میکنم ازتون اگه امکان داره من صفحه پاتولوژی رو براتون بفرستم ببینین مشکلش چیه
- توده اکوژن به ۱۶ ملیمتر در کلیه یعنی چه
- بیماری زنان
سلام ببخشید من یساله ازدواج کردم من دو ماه پیش به دکتر مراجعه کردم زخم دهانه رحم و عفونت باکتریایی و قارچی داشتم دارو استفاده کردم دکتر گفت خوب شدی اما تمام این مدت بازم سوزش داشتم تا دیروز درباره مطب پزشک دیگه رفتم گفت همون مشکلا رو داری و خوب نشدی تست پاپ اسمیر گرفت و دارو داد اما جواب ازمایش و سونو 8 مهر میاد و من 7 ام تاریخ پریودمه که چند روزم جلو میفته اما تا اوون موقع داروهام تموم نمیشه و نمیشه باز برم معاینه حالا با توجه به اینکه ی هفته تقریبا مونده تا پریودم میشه سیپروترون بخورم تا پریود نشم ؟ عوارض نداره بدترشم ؟
- خونریزی از مقعد در زمان پریودی
سلام من دختری ۲۱ ساله هستم .الان برای بار دوم دیدم که در روز دوم پریودی از مقعد چند قطره خون آمد.میخواستم ببینم چه دلایلی میتونه داشته باشه ممنون
- ضربه به بارتولین
سلام من به قسمت بارتولین سمت راستم حدود یکسال پیش هنگام دخول ضربه وارد شد و با اب بدنم خون زیادی اومد اما بعد از چند دقیقه متوقف شد و قسمت ضربه دیده و زیر شکمم درد داشتم و موقه ای که سر پا میموندم دردم بیشتر میشد. در قسمت ضربه دیده و زیر شکمم و تخدان سمت راستم احساس خیسی میکردم انگار یه اب سرد حرکت میکرد و هنوزم همین احساس رو دارم و حس سردی دارم. اولین پریودیم بعد از این اتفاق همرا با درد شدید در همون قسمت ها بود زیر شکمم در حد پارگی درد میکرد و نمیتونستم سرپا بمونم. دکتر نرفتم و میترسیدم. اموکسیلین مترونیدازول ازیترومایسین استفاده کردم اما الان بارتولین سمت راستم نسبت به چپم ورم کرده و درد زیر شکمی و تخمدان دارم حتی رگ های زیر شکمم درد میکنه و زیر شکمم ورم دارم و این احساس خیسی تا مقعد هم حس میکنم حتی داخل پام خیلی نگرانم و میترسم توروخدا پاسخ بدید و من رو راهنمایی کنید
- جای بخیه عمل سزارین
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز من تقریبا یک سال هست عمل سزارین انجام دادم اما جای عمل به صورت گوشت اضافه مانده و بعضی مواقع می خارد و یا سوز دارد و تیر می کشد. آیا با کرم سیکاستیم می توان گوشت اضافه را تا حد زیادی کم کرد یا بهتر است چه کاری انجام دهم؟ ممنون از راهنمایی شما.
- جراحی زنان
سلام من 27سال دارم زخم داشتم و کولپوسکوپی انجام دادم میخوام نظر شما رو هم بدونم
- میشه نتیجه آزمایش و بگید
- لابیاپلاستی
سلام، با مطب تماس میگیریم هزینه تقریبی عمل لابیاپلاستی رو نمیگن، میشه بگید هزینه عمل لابیاپلاستی همراه هزینه بیمارستان تقریبی چقدر میشه ؟؟یه قیمت حدودی
- بقایا سقط
سلام وقتتون بخیر من با قرص سایت تک سقط یک ماهه داشتم الان هیچ خونریزی و علائمی ندارم دکتر با سو نو واژینال گفتن 22 میلی ببقایا دارم آیا نیاز به کورتاژ دارم یا نه با پریود دفع میشه، واینکه لطفا بفرمائید که برای دفع بقایا میشه دوباره از این قرص استفاده کرد یا خیر
- خونریزی بعد زایمان
17 روزه سزارین کردم امروز سونو دادم گفتن هماتوم داری ولی خونریزی شدید ندارم فقط لکه بینیه بنظرتون درمان داره؟
- این جواب سونوگرافی منه ۴۹سالمه آیا خطرناکه؟
در دیواره های قدامی و خلفی رحم کانون های مدور هیپراکوی کوچک به طور پراکنده به نفع adenomyosis مشاهده می شود
- لابیاپلاستی
سلام وقت بخیر هزینه عمل لابیاپلاستی چقدر هست؟
- سلام من امروز رفتم سنوگرافی کیست دارم در تخمدان چپ به ابعاد 42×38×۳۹ میلیمتر وحجم ۳۳سی سی


